Body of Lies (2008)

Actie / Thriller

geregisseerd door Ridley Scott
met Leonardo DiCaprio, Russell Crowe en Mark Strong

Roger Ferris (Leonardo DiCaprio) is een CIA-agent in het Midden-Oosten. Hij krijgt opdracht om een succesvolle terreurcel uit Jordanië te ontmantelen door de leider ervan op te pakken. Hulp komt van zijn chef, Ed Hoffman (Russell Crowe), en het hoofd van de Jordaanse inlichtingendienst (Mark Strong). Maar wie van deze mannen is het meest te vertrouwen wanneer het gaat om zijn eigen veiligheid?

avatar van JohnWilliams
Van Houten is inderdaad goed, vooral in Zwartboek (heb ik gehoord).

avatar van %%%%%%
Dat is ook zoo

Barcel
Carice wordt steeds beroemder...
Ze gaat ook in 'Valkyrie' acteren met de geweldige acteur uit Hollywood: Tom Cruise!

Barcel schreef:
Carice wordt steeds beroemder...

Ik verwacht wel dat deze film een groter succes word dan Valkyrie.

Barcel
Ja, dat verwacht ik ook.

avatar van TyphOn
Ridley Scott hè..

Pastichio Rocker
Ridley Scott is duidelijk fan van Russell Crow, aangezien dit alweer de 4e samenwerking is in een vrij korte periode.

Titel veranderd zie ik?

The Last
inderdaad, heb ik gedaan. Had gister op IMDB gezien dat ie daar ook is veranderd.

avatar van Leland Palmer
Ik zag het staan op IMDb ja. Weet je ook waarom de titel anders is?

Handige link: Klik

avatar van Leland Palmer
Ik vond Body of Lies een mooiere titel eerlijk gezegd. Maarjah, het is niet anders. Zal zijn betekenis wel hebben.

avatar van JohnWilliams
Vind ik ook, maar zoals Harm al zei...vaak heeft de titel natuurlijk met de film te maken.

Ik kan nu al verklappen wat de (als er is) ontknoping is , en dat er een hoop ge stereotyped word, en dat het zogenaamd shockend moet zijn (terwijl sommige mensen de nodige info over al qaida al weet)

maja ze willen vast de TMF of MTV volkje ermee bereiken

lijkt mij niks... actuele films politieke films horen niet in hollywood en vooral mag het niet geregisseerd worden door zon hollywood-habit

En carice doet mee omdat ze hoe dan ook erbij wil horen..waar is toch de intelligentie in ons land

avatar van Zuzuu
Ik vond de oude naam veel beter klinken, Body of Lies. Met deze nieuwe titel lijkt het een goedkope thriller.

avatar van Leland Palmer
Wat is dit voor poppekast!? De titel alweer veranderd? Ze weten ook niet wat ze willen zeker. Najah, ben blij dat deze titel weer terug is. Klinkt vele malen beter...

The Last
Titel alweer veranderd? Sjezus, wat maakt het nou uit of het beter klinkt.

avatar van Leland Palmer
Heb je het tegen mij? Body of Lies klinkt simpelweg veel beter vind ik...

Het boek heet toch ook Body Of Lies. Zie niet in waarom dit veranderd zou moeten worden?

avatar van Leland Palmer
Dat dacht ik ook al inderdaad. Vreemd dat iMDb op een gegeven moment ook de titel House of Lies had staan.

avatar van W.M.J.M
Vind zowel Body als House of Lies niet echt een briljante titel.

avatar van matthijs_013
Er gaan geruchten rond dat het personage van Carice van Houten compleet uit het script geschreven wordt. Ze heeft drie scènes opgenomen (dus zo groot was haar rol toch niet) en die zullen dan - als de geruchten kloppen - eruit geknipt worden.

Bron?

avatar van Esteban
Voor 'n film met een regisseur en cast als dit die in oktober reeds draait, is het toch wel vreemd dat er nog geen posters of trailers zijn te zien.

avatar van BramIsLegend
trailer werd vandaag gereleased

avatar van Leland Palmer
Klopt. Heerlijke trailer, klik. Dit beloofd veel goeds!

Barcel
Waar blijft die Carice van Houten in dat trailer?

Barcel schreef:
Waar blijft die Carice van Houten in dat trailer?

In dat trailer? Van Houten heeft sowieso niet veel screentime, dus had haar ook niet in de trailer verwacht.

Hankieh
maar ze komt dus wel in de film?
op IMDb word ze wel genoemd. Als 4de zelfs.
Maar als ik de trailer zie lijkt het wel een film waar het letterlijk op 2 personen draait. DiCaprio en Crow.

Maar dit beloofd zeker wat goeds .
Toegevoegd aan mijn lijstje "Nog zien" .

avatar van Nohands
Trailer ziet er goed uit, DiCaprio is is een topacteur waar we nog veel moois van gaan zien in de toekomst!!