Body of Lies (2008)

Actie / Thriller

geregisseerd door Ridley Scott
met Leonardo DiCaprio, Russell Crowe en Mark Strong

Roger Ferris (Leonardo DiCaprio) is een CIA-agent in het Midden-Oosten. Hij krijgt opdracht om een succesvolle terreurcel uit Jordanië te ontmantelen door de leider ervan op te pakken. Hulp komt van zijn chef, Ed Hoffman (Russell Crowe), en het hoofd van de Jordaanse inlichtingendienst (Mark Strong). Maar wie van deze mannen is het meest te vertrouwen wanneer het gaat om zijn eigen veiligheid?

avatar van jurriaan15
fantastisch om carice in zulke topfilms te zien, en dat ze ondertussen doodgewoon op haar bakfiets door Amsterdam gaat..

jurriaan15 schreef:

hahah, ja daar mogen we inderdaad trots op zijn!

Release dates for
Body of Lies (2008)

Belgium 15 October 2008
Netherlands 23 October 2008

Waarom die belgen eerder dan wij?:P

Ach joh, gun die mensen daar ook eens wat.

avatar van Judiith^
Ik kijk hier zo naar uit! Russell Crowe is mijn favo acteur. Verder een top cast. Ben super benieuwd.

avatar van abberline
wow ik kijk hier ook naar uit, dit jaar zijn er best goede films gekomen en er volgen nog meer!!!!

avatar van ChielB
Vanavond de trailer gezien voordat de sneak begon. Had nog niet eerder van deze film gehoord, maar hij staat inmiddels wel hoog op de verlanglijst om straks te kijken.

Nieuwe trailer: klik.

avatar van JohnMcLane
Oh leuk! Harm Jan!

Maar nog steeds geen Carice. Moet wel een erg klein rolletje zijn dan...

The Last
't Is een bijrol. En niet elke bijrol komt langs in een trailer...

Dat was in die film met Cruise ook, waar al werd gezegd dat het een kleine rol zou zijn. In die trailer is ze wel even te zien.

The Last
... verschilt blijkbaar per trailer. Maar ik verwacht sowieso een redelijk 'grote' bijrol van haar.

avatar van little_lOve
Bij de aftiteling van de trailers wordt haar naam niet genoemd. Natuurlijk zegt dit ook niet alles, maar volgens mij valt dan de rol wel mee.

avatar van Nohands
Kijk heel erg uit naar deze film, lijkt mij zeer spannnend en een zeer goede cast met met Leonardo DiCaprio en Russell Crowe !!!

avatar van JohnWilliams
November dus...mmm zeker in de gaten houden!

Mr_White
De tweede trailer ziet er een stuk beter uit dan de eerste trailer. Ik heb trouwens gehoord dat de rol van Carice eruit geknipt is. Slecht nieuws voor fans maar goed nieuws voor mij, want Scott heeft altijd de neiging zijn films onnodig lang te maken.

avatar van The One Ring
Mr_White schreef:
Ik heb trouwens gehoord dat de rol van Carice eruit geknipt is.

Zoiets las ik ook op het IMDB-forum, maar ik zag geen bronnen. Heb jij wel een bron?

avatar van Leland Palmer
Heb even gezocht, maar kan zo snel niks vinden. Zou me overigens niks verbazen dat haar rol geschrapt word, aangezien Leo eigenlijk de hele film in Jordanië rondspookt voor zijn opdracht. Komt vast een Director's Cut waarin ze te bewonderen zal zijn.

Mr_White
Ik heb ook geen bron maar dat gaat in ieder geval rond. En met Scott weet je dat er op een gegeven moment toch wel een extended/director's cut komt.

avatar van JohnWilliams
Nieuwe Poster zo te zien! Ziet er goed uit.

Hankieh
Vind de poster nou niet zo super en de 2de trailer ook minder.
Hoor ook steeds vaker dat ze er uit gaat maar hoop het toch echt niet Beetje Nederlandse trots zou geweldig zijn

Judiith^ schreef:

Ja hoor ga ff zelfde avator als mij gebruiken xD
Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe

avatar van M.O.B
Dit is nu een film waar ik naar uitkijk!! Topregisseur en topacteurs. En Carice van Houten mag zich in een Hollywoodfilm bewijzen,want ze heeft mij (nog) niet echt kunnen bekoren.

avatar van JohnWilliams
De trailer ziet er echt goed uit!
Wat mij trouwens opvalt is dat Ridley Scott wel houd van Russel Growe, hij maakt alleen maar films met hem, wat ik niet erg vind.

avatar van Quaest
Aw! Mooie cover!

Als je Lies als meisjesnaam ziet, wordt het ineens een heel andere titel.

avatar van Leland Palmer
Geweldig! Hmm, even checken of het personage van Carice toevallig Lies heet.

kappeuter schreef:
Als je Lies als meisjesnaam ziet, wordt het ineens een heel andere titel.

En als je Body als jongensnaam ziet ook...

avatar van Montorsi
Staat toch wel leuk hoor, Carice in een film van Ridley Scott