The Matrix Revolutions (2003)

Australië / Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Lilly Wachowski en Lana Wachowski
met Keanu Reeves, Hugo Weaving en Carrie-Anne Moss

Terwijl het een kwestie van uren is voor de machines Zion binnen zullen dringen moeten Trinity en Morpheus op zoek naar Neo, die gevangen zit in een wereld tussen de Matrix en de echte wereld. Wanneer het gevecht tussen de machines en de bewoners van Zion begint probeert Neo definitief af te rekenen met Agent Smith.

komt deel 3 in het zelfde jaar uit dan deel 2?

Jordy (admin)
Dit derde deel in de Matrix-trilogie zal in november 2003, een half jaar na het tweede deel, in de bioscoop te zien zijn.

eerst effe lezen dus

Dees lijkt me ook wel gaaf.

Ben benieuwd

kan niet wachten maar zal wel moeten ...hahah

avatar van BoordAppel
Geef die tovernaar ns een waarschuwing! Zomaar een beetje stemmen op films die hij nog niet eens gezien kan hebben!

Tsssss.....Bannen, zulke lui!

gotti schreef:

Tsssss.....Bannen, zulke lui!

Voorgoed, vind ik.

En dan ook zorgen dat dat soort mensen hier niet meer terug komt.

Jordy (admin)
(...)Silver is promising a climactic battle like we’ve never seen before: a 17-minute sequence that alone cost about two thirds of the budget of the first “Matrix.” (...)

Keanu's Vigil for Dying Sister

Hollywood star Keanu Reeves is maintaining a bedside vigil for his sister Kim as she battles deadly leukemia. The actor abandoned the set of the new Matrix sequel when he discovered 35- year-old horse-trainer Kim - who has battled the disease for 10 years - had worsened. He then whisked her off to a luxury resort in Hawaii so he can make her final days as comfortable as possible. There is a full-time chef available and Keanu even organised a 3am massage for her when she ached too much to sleep. A source says, "They are staying at a $2,700 a night suite at the exclusive Hana-Maui Hotel resort in Hawaii. He's spending a fortune to make her last days as perfect as possible. Keanu is an angel of mercy. He put his life on hold to be there for his sister. "Keanu would give anything to make Kim better. He is praying for a miracle, but if one doesn't happen he is determined to make her time left comfortable. She is the most important person in the world to him."

dus deel 3 zal nog wel ff duren. Gelukkig wat een sof eas deel 1zeg(hoezo baanbrekende sp. effects)

een spoiler foto is hier te vinden;http://www.matrixfans.net/news.php/5984

neo (crew)
er mogen ook weleens snel wat posters verschijnen van revolutions

avatar van Phoenix
Volgens comingsoon.net wordt de eerste trailer aan het einde van The Matrix Reloaded vertoond . FF blijven zitten dus tijdens de aftiteling.

neo (crew)
Goed nieuws! Ik was toch al van plan om iedere keer dat ik Reloaded ga zien (in ieder geval zo'n 6 keer) de aftiteling te gaan kijken

nog beter nieuws is dat op dezelfde site nu een trailer van revolutions te downloaden is!! deze komt van de game ENTER THE MATRIX en komt grotendeels overeen met de trailer die achter reloaded geplakt zit! maar pas op; de trailer bevat wel spoilers voor wie Reloaded nog niet gezien heeft! op eigen risico dus! ik heb hem net gezien en revolutions wordt echt freaky!

avatar van Sjoerd
Er is tijdens de E3 (grote computergames-beurs) een nieuwe Matrix-game aangekondigd: The Matrix Online. Een zogenaamde MMOG... (Massive Multiplayer Online Game). Dit is een stukje van wat IGN.com erover te zeggen had:

"Based on what little we know of the game, Matrix Online is going to be the next step in the Matrix fiction and is supposed to pick up right where the trilogy leaves off, which itself may be a spoiler (whoops, it appears the Matrix is still around after Revolutions, oh well). I wouldn't get too angry about having the films ruined for you. The story of this one is penned by the same folks responsible for the flicks, so if they're cool with saying what it's all about, we're cool with saying what it's all about. [...]"

Er wordt dus weer vrolijk verder geborduurd op deze film . En het lijkt erop dat ze de boel flink gaan uitmelken... Ach, zolang mensen het maar kopen

Sjoerd schreef:

Het wordt trouwens een MMORPG

En wat is er mis dat dit soort dingen gemaakt worden, de fans vinden het geweldig!!
Is tenminste beter dan voor fans van een bepaalde film waar weinig to niks van te krijgen is.
Voor de rest ja de trailer van Revolutions!!!!!!!!! (die ga ik morgen pas kijken na Reloaded)

Geweldige trailer trouwens

Jordy (admin)
Waarom dan neo, je zag gewoon meer van hetzelfde?

neo (crew)
Dat vind jij Jordy En nee ik vind het niet meer van hetzelfde.Ik kijk in ieder geval al erg uit naar het regenduel tussen Neo en Agent Smith. En uiteraard naar HET slagveld die in Revo te zien zal zijn.

ja die scene waar JOEL SILVER het steeds over heeft, "de vetste scene ooit op film vastgelegd" zou hij daar die regenvecht scene tussen neo en smith mee bedoelen? Revolutions ziet er iig erg duister uit... het enige jammere vind ik dat Revolutions zich bijna volledig in de "real world" zal afspelen terwijl ik die scenes in de matrix juist zo vet vind.. Reloaded speelt zich bv weer grotendeels in de matrix af.... maargoed de trailer was idd wel vet, weer iets andere beelden als in de bovenstaande te downloaden teaser... Ik ben iig benieuwd!

SJOE®DO schreef:

En uiteraard naar HET slagveld die in Revo te zien zal zijn

HET!

neo (crew)
Oeps waarom heb ik het nou net veranderd in DE Zal wel voorbestemd zijn geweest

HET slagveld DAT....

avatar van FeZ
FeZ
Is de Trailer al ergens online?
Ik baal er echt van dat ik gister niet kon blijven zitten na de film, omdat ik een trein te halen had. En natuurlijk was de trein al weg, waardoor het een reisje van 70 ipv 15 minuten werd.

Ik ben al ruim 48 uur dus vandaar dat ik af en toe wat foutjes maak kap
De trailer van Revo is hier te vinden:
Revo trailer

Ik kom net terug van BIOS heb me meteen aangemeldt bij moviemeter en hier ben ik!!!
De film was echt En nu nog wachten tot 6 nov. Maar hoe hebben sommige van jullie de film al de 13e gezien

Greetz Keanu Reeves