• 12.163 nieuwsartikelen
  • 165.381 films
  • 10.674 series
  • 30.845 seizoenen
  • 622.705 acteurs
  • 194.847 gebruikers
  • 9.092.429 stemmen

Matrix: Revolutions, filosoferen over het einde... (nu met spoilers!)

zoeken in:

Spider

• 324 berichten
  • 1063 stemmen

Jahaa..een remake!

Met Winston Bogarde als Morpheus!!

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

John Doe

• 916 berichten
  • 2119 stemmen

Dat is net zo een stijve smilie als Morpheus idd.

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

John Doe

• 916 berichten
  • 2119 stemmen

Laat me raden, =Smith die een regendruppel in een oog krijgt als z'n bril is afgeslagen door jou hoogstpersoonlijk. The Matrix zit zelfs in smilies.

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Hoe raad je het!

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

5 jaar later wil ik even melden dat ik het een goed einde vind. Als ik geen spoilers gelezen had wist ik niet dat neo zichzelf ging opofferen. xD

yeyo

• 6310 berichten
  • 4476 stemmen

Ik denk niet dat je te diep moet nadenken over dat quasi-filosofisch gelul in Reloaded en Revolutions.

solidsnake9

• 4 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

Precies beiden zouden we niet kunnen bewijzen dat het bestaat, maar onder de mensen heerst het geloof erin wel. Nou is het ook weer overdreven om te zeggen dat the matrix een geloof is en dat er een matrixdienst is iedere zondag, maar het is een geloof wat nog in ontwikkeling is

Hmmmm wist iemand dan al dat de matrix geïnspireerd was op ....de stad Zion op de aarde ...neo ..jezus etc etc

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.