Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

X2 (2003)

Alternatieve titels: X-Men 2 | X2: X-Men United | X2 - XMen United

Canada / Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Bryan Singer
met Halle Berry, Hugh Jackman en Ian McKellen

Wanneer een onbekende, vermoedelijk een mutant met buitengewone krachten, de president aanvalt krijgen de mutanten met nog meer argwaan en discriminatie te maken dan al het geval was. Er komt bredere steun in de samenleving voor een registratieplicht voor mutanten. Militair leider William Stryker is één van de grootste voorstanders van dit plan, en leidt een aanval op de X-Men opleiding. De ontsnapte Magneto begint een opmerkelijke samenwerking met Professor Xavier om Stryker te stoppen. Ondertussen begint Wolverine een onderzoek naar zijn verleden.

BS
oei,das nog wel heeel lang wachten

Doet het niet

Wel cool dat Gambit erin komt ! Vond het altijd leuk als hij iets zei als "Mon Cheri"

Amai, teaser is veel gezegd, dan kunnen ze evengoed niets geven.
Zeker om de fans wat kalm te houden ...

Die teaser stelt ook weinig voor zeg!

Ja, idd weinig aan. Gewoon wat beelden met special effects, met wat info over de film die iedereen al kon raden na het zien van de eerste.

Een serieuze teaser zoals die van the hulk...

*edit op reactie kapeuter *

Kan het nog in krommer Nederlands ? Ga maar even aan de slag met de edit functie, want dit is wartaal

Gambit speelt alleen een cameo, net als Collosus en Beast. Pyro zal daarentegen een grote rol krijgen, dus je zal mooie vuurzeeen te zien krijgen. Ook Iceman zal weer terugkomen en wat meer tekst opeisen. Wanna know more, I know almost anything, I know the most rumours.

avatar van Rascal
Teaser? Idd ja ik kan het nie eens zien!
Ik geef deze film al bij voorbaat al 5 sterren. Ik vind de x-mannen geweldig! Ik zit net te bedenken: het zal wel heel lang duren nog voor deze film in Nederland te zien zal zijn. Ok je kan 2 dingen doen: of toch maar als excuus naar de states gaan of hem via Kazaa downloaden (nie aan te raden want deze film moet je echt in de bioscoop gaan zien. Voor mij wordt het dus (langer) afwachten Geduld wordt beloond, dat weet ik zeker

Jordy.... grijp even in

Bij voorbaat Rascal z'n stem verwijderd.

kappeuter mocht ook

avatar van Rascal
Tovenaar je doelt denk ik op mijn stem op een film die nog nie te zien is? Ik kan het toch nog herzien.... Over dik een jaar later

dat bedoelde ik ja

avatar van Rascal
Lol! Streng maar rechtvaardig maar je zal zien dat ik gelijk zal krijgen. Zo nie? Onthou ik bij deze je naam en zal ik er op terugkomen

tovenaar
Onthou ik bij deze je naam en zal ik er op terugkomen

Geen probleem I can take it haha,

let goed op he, tovenaar is de naam
we zullen zien! in ieder geval wel Ice Man in de film en dat was vroeger ook mijn favoriet heheh, dus dat zit wel snor.

oe! oe! oe!!

fillumpje!

avatar van Rascal
Tnx Jordy!! Ik heb hem dus net gezien. Misschien raar om te zeggen, maar ik was nie onder de indruk van de trailer. Het leek wel een invasie op het X-mannen hoofdkwartier. Ik hoop toch nie dat de film hoofdzakelijk daarover gaat. Nah ja ik zie wel.

Mik
Ziet er een stuk beter uit dan die Teaser.. hah.. ik kijk er naar uit hoor!

avatar van Jordy
't is niet echt de trailer... gewoon een paar beelden vrijgegeven van de film

avatar van Macmanus
Zag er wel leuk uit.

BS
tja, de teaser is ook echt een warm-makertje.Wordt je niet veel wijzer ban
maar oke, er is al 1 foto vrijgegeven:
link

Dit wordt vast en zeker vet.

nieuwe foto's zijn gaaf

avatar van BoordAppel
Zou deze film niet hetzelfde probleem krijgen als de Batman reeks? Die werd naarmate er meer bad en good guys in kwamen ook steeds slechter en slechter en slechter. Kben dr ook bang voor bij Spiderman 2.

avatar van Jordy
dat die batman films slechter werden was de schuld van Schumacher, niet van de bad guys

avatar van BoordAppel
Daar heb je een goed punt, alleen het gevaar dat een of andere half gare regisseur deze film reeks overneemt zit dr ook in.

avatar van Rascal

jah of ie slechter wordt kan je nog nie zeggen maar x2 gaat volgens mij voornamelijk weer over de x-mannen van het eerste kwartier. Die erbij komen hebben volgens mij gewoon een cameo rol en worden nie verder uitgediept. Zoals Collosus en Beast die ga je maar heel even zien, denk ik.

avatar van BoordAppel
We zullen t wel zien als ie uitkomt. Gelukkig regiseert Singer m nog.

Logan schreef:

Wat is een cameo?