Dark Phoenix (2019)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Simon Kinberg
met Jennifer Lawrence, Michael Fassbender en Sophie Turner

Jean Gray begint ongelooflijke krachten te ontwikkelen die haar doen veranderen in de kwaadaardige Dark Phoenix. Nu moeten de X-Men beslissen of het leven van één teamlid meer waard is dan alle mensen die op de wereld wonen.

• Vanaf 6 juni in de bioscoop

TEASER

Vanaf 1 november 2018 in de bioscoop (20th Century Fox, via Warner Bros.)

avatar van Kondoro0614
Moet ik eerst de hele reeks maar eens gaan kijken voordat ik hier aan begin .

avatar van mjk87
Toch met Lawrence, dacht dat zij ermee was gestopt.

avatar van krosnicky
Kondoro0614 schreef:
Moet ik eerst de hele reeks maar eens gaan kijken voordat ik hier aan begin .

Hoeft niet perse de reeks is opgesplitst in 2 tijdlijnen dit is een film uit de 2 de tijdlijn bestaande uit
X Men First Class

X Men First Class
X Men Days of Future Past
X Men Apocalypse
Dus als je deze 3 enkel bekijkt kun je best volgen met Dark Phoenix denk ik

Ik heb langzamerhand de hele reeks al bekeken.

avatar van xaid
Had liever een leuke badguy gezien zoals Mr Sinister erg jammer dat deze villian in al die x-men films niet is verschenen. Of Omega Red.
Het Phoenix gedoe hadden we in deel 3 geloof ik al eens gehad .....

avatar van HarmJanStegenga
Het camerawerk lijkt iig (weer) treurig standaard en qua muziek ('The End') is de inspiratie ook al op. Ik wordt nogal moe van dat hele Marvel gebeuren en ook dit ziet er weer bijzonder ongeïnspireerd uit.