Tenet (2020)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Actie / Drama

geregisseerd door Christopher Nolan
met John David Washington, Robert Pattinson en Elizabeth Debicki

Een man keert terug uit de dood. Hij maakt deel uit van een team dat een derde wereldoorlog moet voorkomen. Een belangrijk onderdeel van de operatie is het mysterieuze sleutelwoord Tenet.

• Vanaf 16 juli in de bioscoop

avatar van Leland Palmer
Heel interessant allemaal hoor, dat er niks wordt vrijgegeven van het verhaal / plot, etc. Zorgt er wel voor dat ik niks met die trailer kan. Wat een bombastisch rommeltje.

avatar van AC1
AC1
Je ziet dat ze dingen kunnen die bovenmenselijk zijn. Dat is alles wat het publiek wil. Marvel maar dan Nolan stijl.

avatar van filmfan0511
Alsof het bovenmenselijke nooit eerder een onderdeel van Nolan's films was, AC1.

Heel toffe trailer trouwens, lijkt op het eerste gezicht in het verlengde van Inception te liggen. Zin in.

avatar van Ajax&Litmanen1
Ik vind de eerdere beelden een stuk epischer dan de nieuwe trailer. Minus het slot dan. Maar goed, ik ga blind naar een nieuwe Nolan, dus who the fuck cares dat de trailer wat minder pakkend is vandaag.

avatar van AC1
AC1
Een comic book maar dan met zakelijke herenpakken. Ja, die Nolan weet het publiek te behagen.

avatar van Ajax&Litmanen1
Komt 'Tenet' toch niet in juli uit in de bioscoop? | Filmtotaal filmnieuws

Mooi klote als Tenet echt uitgesteld gaat worden. Dan is er zo ongeveer niks aansprekends de komende maanden.

avatar van rep_robert
Trailer doet me eigenlijk weinig tot niets. Aan de ene kant is het heel vet dat een trailer niet alles prijsgeeft. Aan de andere kant zit ik nu naar allemaal dialogen zonder context te kijken (lees: onsamenhangend) en zie ik visueel niet echt overdonderende dingen die me naar de film moeten trekken.

Het zal ongetwijfeld interessant zijn, maar de trailer is dus meh. Onbegrijpelijk dat er een buzz over is. Komt puur doordat het een Nolan film is.

avatar van mcdaktari
Een nieuwe Nolan is altijd wel iets om naar uit te kijken. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat dit een flop word.

avatar van Arri
TV spot met een aantal nieuwe beelden:

TENET - Upcoming TV Spot | Esquire - YouTube