Terminator: Dark Fate (2019)
Genre: Actie / Sciencefiction
Speelduur: 128 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten / Spanje / Hongarije / China
Geregisseerd door: Tim Miller
Met onder meer: Mackenzie Davis, Arnold Schwarzenegger en Linda Hamilton
IMDb beoordeling:
6,2 (210.645)
Gesproken taal: Engels en Spaans
Releasedatum: 31 oktober 2019
On Demand:
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via Disney+
Bekijk via meJane
Bekijk via HBO Max
Niet beschikbaar op Netflix
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Google Play
Plot Terminator: Dark Fate
"Welcome to the day after judgement day"
Vrijwel tegelijkertijd verschijnen twee figuren uit de toekomst in Mexico-Stad. De ene is een T-9 die als opdracht heeft Dani Ramos uit te schakelen, de andere is de 'verbeterde' soldaat Grace, die er alles aan gelegen is om Dani te beschermen. Daarbij krijgt ze onverwacht hulp van Sarah Connor, die met hulp van een anonieme bron al jaren Terminators vroegtijdig weet te lokaliseren en uit te schakelen.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (6,2 / 210645)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- Terminator: Dark Fate (MusicMeter)
- Pathé Thuis: vanaf € 11,99 / huur € 3,99
- Kijk op Disney+
- Kijk op meJane
- Kijk op HBO Max
Social Media
Acteurs en actrices
Sarah Connor
T-800 / Carl
Grace
Daniella "Dani" Ramos
Gabriel / REV-9
Diego Ramos
Flacco
Felipe Gandal
Young Grace (10yrs)
Lucas / Floor Guard
Video's en trailers
Reviews & comments
Terminator05
-
- 142 berichten
- 63 stemmen
Ik vond hem wel goed ... deze deed me inderdaad denken aan terminator 2, die ik destijds in den bios zag, en dat vond ik wel aangenaam. Wat wel een minpunt was, was dat het een tijdje wachten was op arnie, en dan viel hij zwaar tegen. Ik zou er mee kunnen leven moest ie 1 keer i'll be back gezegd hebben (ik kan het ook gemist hebben omdat ik wat zat te gokken op de champions league ???), maar dat deed ie dus niet ... Ook moet je wel als regisseur naar de klote zijn als je arnie halfweg het verhaal een verhaal en meerdere lijnen (tekst dus) laat brabbelen (dat is volgens mij geen echt woord, maar het was effectief brabbelen). Dien man is gewoon gemaakt om te killen, en dat deed ie naar mijn mening niet zoals ie het vroeger deed. Al de rest vond ik wel meevallen, op dani na, ze had ook wat beter kunnen acteren, of iemand anders in haar plaats ... al bij al toch het kijken waard, leuke graphics, special effects en actie, in het midden verveelt ie een beetje maar das wel gauw over.
Vicksel82
-
- 263 berichten
- 250 stemmen
Wat een vreselijke film en wat een dikke middelvinger naar de eerste twee delen met een belachelijke openingsscène.
Wilde daarna al gelijk de Bioscoop uit maar heb me nog in kunnen houden.
Deze titel is echt helemaal vernaggeld, en voor mij zijn er maar twee delen Terminator.
Dit is mijn mening erover en snap volledig waarom deze film flopt
Graaf Machine
-
- 9838 berichten
- 1425 stemmen
Waarom zoveel mensen toch vallen over die eerste tien minuten... Juist een prima begin van een nieuw avontuur.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Waarom zoveel mensen toch vallen over die eerste tien minuten... Juist een prima begin van een nieuw avontuur.
Dat zit diep.
Toen Fincher Alien3 maakte was James Cameron die schreeuwde ARGH, hoe kun je Newt in de eerste minuten laten doodgaan terwijl ik er een hele film over maakte over hoe ze beschermd werd, etc
en nu is het in deze Cameron productie dat John Conner die twee films lang beschermd werd nu meteen dood gaat.
Dus, tja.
Graaf Machine
-
- 9838 berichten
- 1425 stemmen
Hey, het zijn maar verzonnen verhaaltjes. Een nieuw verhaal start liefst met een schone lei.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Hey, een film als T: Dark Fate is bedoeld om mensen te entertainen. Dus dat betekend dat de film daarin kan falen. Als je een product maakt dan zal er ook kritiek komen. Zo gaat dat.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Gaat er meer om dat Cameron een beetje hypocriet is geweest in zijn kritiek op Alien³. Voor veel mensen boeit het niet natuurlijk, die kunnen niet eens 3 namen van acteurs opnoemen die in deze film spelen. Er zijn ook weer genoeg mensen die de hele historie wel kennen. Wie de film maakt en met welke gedachte. Dan heb je zoiets wel in je achterhoofd.
Het is vooral het idee van... Alles hiervoor was crap en we maken nu een officieel vervolg op T2, want wij zijn badass en beter dan de betrokkenen bij de vorige drie films.
Ja, dan is dit wel een soort van karma die je terugpakt. Vooral als je faalt in je opzet met deze misplaatste arrogantie.
Ikzelf heb de film desondanks prima uit kunnen zitten. Maar het is me wel opgevallen en ik snap ook zeker het sentiment bij mensen dat ze dit niet pikken.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
Dat zit diep.
Toen Fincher Alien3 maakte was James Cameron die schreeuwde ARGH, hoe kun je Newt in de eerste minuten laten doodgaan terwijl ik er een hele film over maakte over hoe ze beschermd werd, etc
en nu is het in deze Cameron productie dat John Conner die twee films lang beschermd werd nu meteen dood gaat.
Dus, tja.
De Terminator films hebben altijd al over Sarah Connor gegaan en niet over John Connor. Mooi om te zien wat zij in Dark Fate meemaakt. Ze verliest haar zoon waardoor ze een wrak wordt maar ook gebrand is op wraak. Dani Ramos geeft haar weer de motivatie om te leven. Ramos is haar nieuwe pupil. Aan het einde van de film wordt dit duidelijk weergegeven. Het karakter van Sarah Connor komt weer full circle.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
En voor de mensen die beweren dat Dark Fate een middelvinger opsteekt naar John Connor, dat klopt eigenlijk niet. Cameron heeft dat in deel 2 al gedaan door Cyberdyne op te blazen en de toekomst te veranderen. Aan het begin van Dark Fate is John Connor al niet meer belangrijk, omdat in deel 2 de toekomst al is veranderd. John is altijd een soort van MacGuffin geweest. Waarom doorgaan met een MacGuffin die niet meer belangrijk is voor het verhaal? Het draait allemaal om Sarah Connor. Altijd al geweest. Ik heb het idee dat veel mensen dit niet zien.
etherman
-
- 271 berichten
- 539 stemmen
En voor de mensen die beweren dat Dark Fate een middelvinger opsteekt naar John Connor, dat klopt eigenlijk niet. Cameron heeft dat in deel 2 al gedaan door Cyberdyne op te blazen en de toekomst te veranderen. Aan het begin van Dark Fate is John Connor al niet meer belangrijk, omdat in deel 2 de toekomst al is veranderd. John is altijd een soort van MacGuffin geweest. Waarom doorgaan met een MacGuffin die niet meer belangrijk is voor het verhaal? Het draait allemaal om Sarah Connor. Altijd al geweest. Ik heb het idee dat veel mensen dit niet zien.
Lennert
-
- 2412 berichten
- 1400 stemmen
En voor de mensen die beweren dat Dark Fate een middelvinger opsteekt naar John Connor, dat klopt eigenlijk niet. Cameron heeft dat in deel 2 al gedaan door Cyberdyne op te blazen en de toekomst te veranderen. Aan het begin van Dark Fate is John Connor al niet meer belangrijk, omdat in deel 2 de toekomst al is veranderd. John is altijd een soort van MacGuffin geweest. Waarom doorgaan met een MacGuffin die niet meer belangrijk is voor het verhaal? Het draait allemaal om Sarah Connor. Altijd al geweest. Ik heb het idee dat veel mensen dit niet zien.
Dit is precies mijn mening.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
Helemaal mee eens!
Lennert
-
- 2412 berichten
- 1400 stemmen
Dit en het gehamer op het feit dat de film te woke/feministisch is. Dat zijn ook vieze woorden voor de mensen die liever geen politiek in hun films willen (lees: alleen stoere mannen)
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
En voor de mensen die beweren dat Dark Fate een middelvinger opsteekt naar John Connor, dat klopt eigenlijk niet. Cameron heeft dat in deel 2 al gedaan door Cyberdyne op te blazen en de toekomst te veranderen. Aan het begin van Dark Fate is John Connor al niet meer belangrijk, omdat in deel 2 de toekomst al is veranderd. John is altijd een soort van MacGuffin geweest. Waarom doorgaan met een MacGuffin die niet meer belangrijk is voor het verhaal? Het draait allemaal om Sarah Connor. Altijd al geweest. Ik heb het idee dat veel mensen dit niet zien.
John Connor is niet meer belangrijk nee en wat blijkt: Skynet heeft meerdere Terminators teruggestuurd en in Dark Fate is Sarah Connor zelfs al 22 jaar lang Terminators aan het slopen dankzij SMSjes die ze van Carl krijgt. Dat allemaal is vooral heel erg slecht bedacht. Ik zie het eigenlijk niet echt als een middelvinger naar John en in Terminator 3 blijkt Sarah Connor ook ineens dood te zijn gegaan aan een ziekte. Leukemie volgens mij. Ze hebben er gewoon een grote puinhoop van gemaakt en de manier waarop is nog erger. Maar ja, niets aan te doen.
Niet iedereen zal elke vraag terecht vinden, maar check Terminator: Dark Fate - 10 Biggest Unanswered Questions - screenrant.com
IH88
-
- 9744 berichten
- 3187 stemmen
En voor de mensen die beweren dat Dark Fate een middelvinger opsteekt naar John Connor, dat klopt eigenlijk niet. Cameron heeft dat in deel 2 al gedaan door Cyberdyne op te blazen en de toekomst te veranderen. Aan het begin van Dark Fate is John Connor al niet meer belangrijk, omdat in deel 2 de toekomst al is veranderd. John is altijd een soort van MacGuffin geweest. Waarom doorgaan met een MacGuffin die niet meer belangrijk is voor het verhaal? Het draait allemaal om Sarah Connor. Altijd al geweest. Ik heb het idee dat veel mensen dit niet zien.
Juist, en daarom introduceren ze met Dani weer een nieuwe MacGuffin? Ook zij is eigenlijk onbelangrijk? Waarom maken ze deze films dan nog? Alleen om Sarah Terminators te zien vernietigen en de T-800 in een tuinhuis te zien wonen? Waarom zou ik betrokken raken bij Dani als zij onbelangrijk is en toch vermoordt wordt. Want we weten nu dat Legion ook al worden ze vernietigd gewoon Terminators blijft sturen.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
Juist, en daarom introduceren ze met Dani weer een nieuwe MacGuffin? Ook zij is eigenlijk onbelangrijk? Waarom maken ze deze films dan nog? Alleen om Sarah Terminators te zien vernietigen en de T-800 in een tuinhuis te zien wonen? Waarom zou ik betrokken raken bij Dani als zij onbelangrijk is en toch vermoordt wordt. Want we weten nu dat Legion ook al worden ze vernietigd gewoon Terminators blijft sturen.
Of zij ook een MacGuffin is zal moeten blijken. Cameron had 1 nieuwe verhaallijn in gedachten verspreid over 3 films (maar die andere 2 zullen er wel niet komen).
Dani is op het moment wel belangrijk. Het punt wat Cameron ook wil maken is dat de groei van AI onvermijdelijk is. Als Oppenheimer de atoombom niet had uitgevonden, had iemand anders dat wel gedaan. De toekomst veranderd door de vernietiging van Cyberdyne, waardoor door samenloop van omstandigheden niet John maar Dani het verzet zal gaan leiden. Dus Dani is wel degelijk belangrijk en daarom ook een pupil van Sarah. Sarah heeft na de dood van John weer iets om voor te leven. Interessant zou zijn hoe Legion uiteindelijk tot stand is gekomen. Iets wat Cameron dus in de volgende films wil doortrekken.
IH88
-
- 9744 berichten
- 3187 stemmen
Of zij ook een MacGuffin is zal moeten blijken. Cameron had 1 nieuwe verhaallijn in gedachten verspreid over 3 films (maar die andere 2 zullen er wel niet komen).
Dani is op het moment wel belangrijk. Het punt wat Cameron ook wil maken is dat de groei van AI onvermijdelijk is. Als Oppenheimer de atoombom niet had uitgevonden, had iemand anders dat wel gedaan. De toekomst veranderd door de vernietiging van Cyberdyne, waardoor door samenloop van omstandigheden niet John maar Dani het verzet zal gaan leiden. Dus Dani is wel degelijk belangrijk en daarom ook een pupil van Sarah. Sarah heeft na de dood van John weer iets om voor te leven. Interessant zou zijn hoe Legion uiteindelijk tot stand is gekomen. Iets wat Cameron dus in de volgende films wil doortrekken.
Juist, maar dan kom je in een eeuwigdurende catch-22 situatie terecht. Als de toekomst veranderd wordt door de vernietiging van Cyberdyne, dan veranderd de toekomst ook door de vernietiging van Legion (want AI is onvermijdelijk). En als John Connor nu onbelangrijk is omdat Cyberdyne vernietigt is, dan wordt Dani dat ook door de vernietiging van Legion. En na Legion komt er weer een nieuwe AI met een nieuwe John/Dani karakter die het verzet gaat leiden etc. etc.
Dus waarom zou ik nog nieuwe Terminator films gaan bekijken als de uitkomst al vaststaat. Legion/Cyberdine wordt verslagen, de verzetsheld(in) wordt toch nog vermoordt, waarna er in de toekomst een nieuwe AI opstaat die weer achter een nieuwe verzetsheld in het heden aangaat. Erger dan de catch-22 is dat de acties van Sarah Connor, de T-800 en John/Dani/Kyle Reese daardoor steeds minder betekenis hebben.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
Juist, maar dan kom je in een eeuwigdurende catch-22 situatie terecht. Als de toekomst veranderd wordt door de vernietiging van Cyberdyne, dan veranderd de toekomst ook door de vernietiging van Legion (want AI is onvermijdelijk). En als John Connor nu onbelangrijk is omdat Cyberdyne vernietigt is, dan wordt Dani dat ook door de vernietiging van Legion. En na Legion komt er weer een nieuwe AI met een nieuwe John/Dani karakter die het verzet gaat leiden etc. etc.
Dus waarom zou ik nog nieuwe Terminator films gaan bekijken als de uitkomst al vaststaat. Legion/Cyberdine wordt verslagen, de verzetsheld(in) wordt toch nog vermoordt, waarna er in de toekomst een nieuwe AI opstaat die weer achter een nieuwe verzetsheld in het heden aangaat. Erger dan de catch-22 is dat de acties van Sarah Connor, de T-800 en John/Dani/Kyle Reese daardoor steeds minder betekenis hebben.
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom ben ik ook benieuwd of Cameron hier nog iets mee wil doen in de vervolg films. Maar die zullen er jammer genoeg niet komen denk ik.
Graaf Machine
-
- 9838 berichten
- 1425 stemmen
Waarom maken ze deze films dan nog?
IH88
-
- 9744 berichten
- 3187 stemmen
Uiteraard. Er zit lekker veel actie in en Arnie en Hamilton doen weer mee, dus wat dat betreft voldoet het wel. Ik bedoel meer als Miller en Cameron met nieuwe films komen, waarom verzinnen ze dan niet iets nieuws. Iets zoals Salvation (zeer ondergewaardeerd). Maar goed, dit is allemaal mosterd na de maaltijd. Nieuwe Terminator films zullen we niet meer zien in de bioscoop.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En voor de mensen die beweren dat Dark Fate een middelvinger opsteekt naar John Connor, dat klopt eigenlijk niet. Cameron heeft dat in deel 2 al gedaan door Cyberdyne op te blazen en de toekomst te veranderen. Aan het begin van Dark Fate is John Connor al niet meer belangrijk, omdat in deel 2 de toekomst al is veranderd. John is altijd een soort van MacGuffin geweest. Waarom doorgaan met een MacGuffin die niet meer belangrijk is voor het verhaal? Het draait allemaal om Sarah Connor. Altijd al geweest. Ik heb het idee dat veel mensen dit niet zien.
Als dat zo is, waarom werd er dan nog op Connor gejaagd in Dark Fate?
Lennert
-
- 2412 berichten
- 1400 stemmen
Als dat zo is, waarom werd er dan nog op Connor gejaagd in Dark Fate?
Ze hadden meerdere Terminators gestuurd? Of: omdat tijdreizen als plot niet werkt.
Lennert
-
- 2412 berichten
- 1400 stemmen
Tweede keer gezien vandaag, mijn score blijft staan. Enige verschil in waardering is dat het me opviel na de eerste grote actiescene dat het even duurt voor de actie weer terugkeert (dan wel weer goed) bij de grens en dat het eindgevecht nog beter was dan ik me herinnerde. Was met twee andere vrienden die gelukkig ook genoten hebben.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
Als dat zo is, waarom werd er dan nog op Connor gejaagd in Dark Fate?
From Tim Miller's explanation
One of the most shocking revelations in Dark Fate (and, frankly, the one bit of retconning that makes the whole film possible) is the idea that Skynet had sent back more Terminators than the ones we saw in the first two films—Terminators that T2's T-800 and Sarah Connor didn’t know about. That’s why, a few years after destroying Cyberdyne, a Terminator is able to find and kill John. (More on John in a bit.) According to Miller, the way that works is Skynet sent multiple Terminators back to land at various times, and all were there to kill John, even if he was already dead.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
From Tim Miller's explanation
One of the most shocking revelations in Dark Fate (and, frankly, the one bit of retconning that makes the whole film possible) is the idea that Skynet had sent back more Terminators than the ones we saw in the first two films—Terminators that T2's T-800 and Sarah Connor didn’t know about. That’s why, a few years after destroying Cyberdyne, a Terminator is able to find and kill John. (More on John in a bit.) According to Miller, the way that works is Skynet sent multiple Terminators back to land at various times, and all were there to kill John, even if he was already dead.
Met alle respect, maar dit vind ik wel een slap lulverhaal van Miller.
Ik heb overigens geen probleem met deze scené hoor. Het was gewaagd, maar had weinig impact op me. Eigenlijk vooral omdat bij T2 het John Connor verhaal al goed werd afgesloten door het einde, waardoor hij zijn waarde kwijt was voor het verhaal. Het maakt het alleen wel vreemd dat er nog op hem werd gejaagd. Nee, ze hadden het beter bij een uitloop van het Skynet verhaal kunnen laten. Eigenlijk vond ik dat Rise of the machines nog best goed op dat verhaal inspeelde.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
Met alle respect, maar dit vind ik wel een slap lulverhaal van Miller.
Ik heb overigens geen probleem met deze scené hoor. Het was gewaagd, maar had weinig impact op me. Eigenlijk vooral omdat bij T2 het John Connor verhaal al goed werd afgesloten door het einde, waardoor hij zijn waarde kwijt was voor het verhaal. Het maakt het alleen wel vreemd dat er nog op hem werd gejaagd. Nee, ze hadden het beter bij een uitloop van het Skynet verhaal kunnen laten. Eigenlijk vond ik dat Rise of the machines nog best goed op dat verhaal inspeelde.
Het maakt het toch juist niet vreemd? Skynet zend een aantal Terminators tegelijkertijd terug in de tijd naar verschillende jaartallen. Puur om hun kansen te verdelen. De T800 die John vermoord weet niet dat Cyberdyne is opgeblazen. Deze is geprogrammeerd om John te doden. Net als de Terminators die later komen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het maakt het toch juist niet vreemd? Skynet zend een aantal Terminators terug in de tijd naar verschillende jaartallen. De T800 die John vermoord weet niet dat Cyberdyne is opgeblazen. Deze is geprogrammeerd om John te doden. Net als de Terminators die later komen.
Alles is verklaarbaar als je het zo algemeen weet te houden. Ik vind het goedkoop. Skynet is plots een andere AI, plots zitten diverse Terminators achter John aan. Veel te complex allemaal.
Daarnaast zijn Terminator vrij intelligent. Waarom zouden ze niet doorhebben dat Cyberdyne op is geblazen? Maar goed, ook dat kan je inderdaad herschrijven.
Dark Fate is een leuke, maar zeker geen goede film. Daarvoor rammelt het script veel te veel.
DiDa
-
- 3650 berichten
- 2803 stemmen
Alles is verklaarbaar als je het zo algemeen weet te houden. Ik vind het goedkoop. Skynet is plots een andere AI, plots zitten diverse Terminators achter John aan. Veel te complex allemaal.
Daarnaast zijn Terminator vrij intelligent. Waarom zouden ze niet doorhebben dat Cyberdyne op is geblazen? Maar goed, ook dat kan je inderdaad herschrijven.
Dark Fate is een leuke, maar zeker geen goede film. Daarvoor rammelt het script veel te veel.
Ik vind hem eerlijk gezegd niet complex. Vrij duidelijk eigenlijk. Genisys was pas een zooi met dat vooruit reizen enzo 
etherman
-
- 271 berichten
- 539 stemmen
Tweede keer gezien vandaag, mijn score blijft staan. Enige verschil in waardering is dat het me opviel na de eerste grote actiescene dat het even duurt voor de actie weer terugkeert (dan wel weer goed) bij de grens en dat het eindgevecht nog beter was dan ik me herinnerde. Was met twee andere vrienden die gelukkig ook genoten hebben.
Pre- en sequels

Terminator Genisys
2015
851 reacties

Terminator Salvation
2009
1.834 reacties

Terminator 3: Rise of the Machines
2003
1.202 reacties

Terminator 2: Judgment Day
1991
1.881 reacties

The Terminator
1984
1.014 reacties
Het laatste nieuws

De goed scorende westernserie 'Dark Winds' krijgt nog een nieuw seizoen

'An Cailín Ciúin' nog niet gezien? Pak nu je kans op NPO Start Plus, HBO Max of Videoland

Romantisch drama serie 'From Scratch' is een kijktip voor Netflix-abonnees: ‘Je voelt gewoon alles’

Hoe Netflix altijd weer unieke beelden weet te bemachtigen
Bekijk ook

Joker
Misdaad / Drama, 2019
1.811 reacties

David Attenborough: A Life on Our Planet
Documentaire, 2020
54 reacties

Ford v Ferrari
Sport / Biografie, 2019
170 reacties

Western Stars
Muziek / Documentaire, 2019
7 reacties

He Qi Dao
Actie / Drama, 1972
14 reacties

The Gentlemen
Misdaad / Komedie, 2019
175 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








