Aquaman (2018)

Australië / Verenigde Staten
Actie / Fantasy

geregisseerd door James Wan
met Jason Momoa, Amber Heard en Patrick Wilson

'Aquaman' volgt Arthur Curry, erfgenaam van het onderwaterkoninkrijk van Atlantis. Arthur zal uit de schaduw moeten treden en zich een ware leider moeten tonen als Heerser van de 7 Zeeën. Dit moet hij doen tussen een wereld aan de oppervlakte die de zee vernietigt en de spanningen binnen zijn eigen onderwaterrijk.

Voor de 2e keer ooit geef ik een 0,5 voor een film.. Voor de vraag welke nog meer Bright..
Wat bizar slecht..

avatar van Graaf Machine
Herkijkbeurt op klein schermpje doet goed. Film blijft fier overeind staan. Klasse.

avatar van missl
Wat een grote en brede man deze aquaman, die het op moet nemen tegen allerlei slechterikken, tevens een slechte relatie heeft met zijn familie. Veel actie en het ziet er mooi uit maar ik vind dat deze film wat minder verhaal heeft.

avatar van Filmkriebel
Graaf Machine schreef:
Herkijkbeurt op klein schermpje doet goed.

Geloof ik niks van. Dit moet je gewoon op groot scherm zien

avatar van debbietino
Leuke film maar daar is ook alles mee gezegd...ik had echt meer (lees: beter) verwacht. Het was mij allemaal te bombastisch en teveel van de hak op de tak.

Ik kreeg even een zenuwinzinking toen ik Black Manta zag...kan er niets aan doen maar ik kreeg ineens flasbacks naar vroeger want dit personage is toch gewoon uit een Power Ranger aflevering gelopen....zelfs die stomme vervormde stem...hilarisch slecht....

Nee....ik heb ‘m gezien omwille van de DC serie maar deze kijk ik nooit meer terug.

Slecht geacteerd, slecht verhaal. Over de top Amerikaans. De computergegenereerde scenes zijn wel erg zichtbaar fake. Halverwege afgezet. Wat n k-film!

Citylights040 schreef:

jij hebt duidelijk geen verstand van goede films,ga lekker tekenfilms kijken..............en doe niet of je verstand hebt van n film.

avatar van schoonetoonen
Niks mis met een goeie tekenfilm, volgens mij.

avatar van Ebenezer Scrooge
Vlees noch vis deze film met een hoop vlees en vis. Ik ben niet helemaal ontevreden, er zat hier en daar een imposant onderwaterdecortje tussen en ook de effecten kunnen er mee door. Het is wel heel kitscherig allemaal en het kleurgebruik is niet echt mijn ding. Bepaalde kostuums die aan Power Rangers doen denken inderdaad. Nicole Kidman als de moeder van Jason Momoa, erg ongeloofwaardig als je het mij vraagt. Sowieso raar om Kidman te zien vechten in een actiescene; straks breekt ze al d'r botten nog dacht ik. Voorspelbaar verhaaltje ook. Skylar Grey met Everything I Need sluit de film af, verschrikkelijk om met zo'n suf nummer de bioscoop uit te moeten lopen, als dat niet al veel eerder zou zijn gebeurd. De film duurt veels te lang.