Aquaman (2018)

Australië / Verenigde Staten
Actie / Fantasy

geregisseerd door James Wan
met Jason Momoa, Amber Heard en Patrick Wilson

'Aquaman' volgt Arthur Curry, erfgenaam van het onderwaterkoninkrijk van Atlantis. Arthur zal uit de schaduw moeten treden en zich een ware leider moeten tonen als Heerser van de 7 Zeeën. Dit moet hij doen tussen een wereld aan de oppervlakte die de zee vernietigt en de spanningen binnen zijn eigen onderwaterrijk.

Als je hier een diepgaand serieuze film verwacht dan snap ik dat hij zwaar tegenvalt. Maar dit is gewoon 1 van de betere superhelden film van de laatste tijd qua actie. Maar film duurt te lang, soms te over de top qua sets en kleding. Dogo doet het trouwens prima, past beter als de Rock

avatar van woeler82
Aquaman vorige week gedeeltelijk gezien op Netflix
Ik vond alles een beetje te nepachtig , de costumes , de zeebaarsjes , vechtscene's ook nep een beetje.
Alles vond ik overdreven, een beetje veel van het goede, jammer

avatar van manic
Go, go power rangers meets Tekken. Maar heb mij redelijk vermaakt.

avatar van LiaKna
Wat vond ik deze film toch geweldig. Hij is geweldig gemaakt en ik genoot er echt van. Ze hebben ook nog moeite gedaan om de film een beetje humor te geven en dat paste goed. Want ze hebben er geen komedie van gemaakt voor een echt DC film.
Het verhaal begint met het verleden en gaat daarna naar het heden. Omdat ze dit hebben gedaan weet je een beetje hoe de film gaat lopen. Natuurlijk word Artur gevraagd om te helpen met een oorlog niet onder zee word uitgevoerd. Omdat ze denken dat Artur de echte koning is en de drie tand van Atlanta kan vinden willen ze dat hij mee helpt om de oorlog te winnen.

Check hier mijn review: Review Aquaman

avatar van Davido
Geweldige film, boven verwachting. Stond al een tijdje op m'n lijst en uiteindelijk gekeken. Had ik eerder moeten doen. Zeer mooie effecten, verhaal zat goed in elkaar. Niet te langdradig en toch goed in elkaar gezet. Ja, een tweede zie ik graag verschijnen.