Mary Poppins Returns (2018)

Familie / Fantasy

geregisseerd door Rob Marshall
met Emily Blunt, Meryl Streep en Lin-Manuel Miranda

Londen ten tijden van de depressie. Een inmiddels volwassen geworden Jane en Michael Banks hebben samen drie kinderen. Na een persoonlijk verlies krijgen ze bezoek van de raadselachtige Mary Poppins. Door haar unieke magische vaardigheden, en met de hulp van haar vriend Jack, helpt ze de familie om de vreugde en bewondering in hun leven te herontdekken.

• Vanaf woensdag 19 december in de bioscoop

avatar van frodok
Nee toch? Gaan ze dit echt doen? Met een regisseur als Bob Marshall aan het roer? Dit wordt een grote hit...

kappeuter (moderator)
Vanaf 20 december in de bioscoop (Walt Disney)

Teaser trailer geplaatst.

avatar van wess16
Dit lijkt me eigenlijk best leuk, vooral in de deprimerende kersttijd.

Lijkt me echt geweldig , ben zeer benieuwd