• 8.985.711 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Geoff Johns, Greg Berlanti en Akiva Goldsman

Met onder meer: Brenton Thwaites, Anna Diop en Teagan Croft

Release datum: vrijdag 12 oktober 2018

Eerst uitgezonden op: DC Universe (Verenigde Staten)

Plot Titans

Detective Dick Grayson was jarenlang het hulpje van Batman, maar als Robin slaat hij zijn eigen weg in. De twee zijn in Titans uit elkaar gegroeid en dit doet Robin er toe besluiten om te verhuizen naar Detroit. Hij komt daar in aanraking met anderen die bovennatuurlijke krachten bezitten. Daarop ontwikkelt Robin een nieuw team van superhelden, bestaande uit Raven, Starfire en Beast Boy. Het belangrijkste doel van de Titans is het beschermen van de wereld tegen het kwaad. Daarnaast is er ook nog een aantal persoonlijke problemen waar de helden mee te kampen krijgen.

Komt er een Titans seizoen 5?

Dick Grayson / Robin / Nightwing

Meningen over Titans

avatar van pocalan

pocalan

dinsdag 10 december 2019
Titans seizoen 1 Duidelijk een opbouwend eerste seizoen waarin zo nu en dan nieuwe personages worden geïntroduceerd. Van mijn man heb ik begrepen dat een van de personages nogal vreemd gecast is. Maar dat doet geen afbreuk aan het plezier voor mij. Ik heb namelijk geen comics hiervan gelezen. Ik vind de serie vlot genoeg om interessant te blijven. Jammer dat twee personages niet echt duidelijk zichtbaar zijn, maar misschien is dat maar goed ook. Heb me verder geen moment verveeld en het zag er tof uit. Al kwamen sommige effects wat minder over. Verder a-okay. Zeker de muziek die me aan Stranger Things doet denken. Tip 1: Dit lijkt wel een aardig vervolg op Gotham te zijn. Dus het is wel leuk om die vooraf gezien te hebben. Niet noodzakelijk trouwens. Tip 2: Blijf nog even zitten bij de laatste aflevering voor een scène na de aftiteling.
avatar van umbra

umbra

dinsdag 30 mei 2023
Titans seizoen 1 Hier recent mee gestart en dit eerste seizoen, dat ik bijna aan 1 stuk gebinged heb, vond ik über vermakelijk en geen seconde om je te vervelen. Ook vond ik Teagan Croft ijzersterk in haar personage Rachel Roth, blijkbaar nog maar 15 jaar op dat moment, dus nog extra pluim voor haar, want zij draagt dit eerste seizoen toch. Ook hou ik enorm vh genre, Marvel heeft me hier al meermaals enorm mee weten vermaken, vooral qua films dan en de typische super hero-scifi. DC-comics ervaarde ik ook altijd als pak meer duister tov Marvel. Nu een serie van DC. DC is veel beperkter qua releases en zijn vooral duisterder tov 'Marvel' en heeft me vooral met de ijzersterke 'Batman' films van Nolan subliem weten vermaken. En ook de schitterende serie: Gotham (Serie, 2014 - 2019) die ik ook later ontdekte en ganse reeks al zot kon bingen. Met deze serie kan ik hetzelfde doen en dit eerste seizoen wist me op alle vlakken te vermaken en is duidelijk perfecte mix vh meer scifi helden karakter en de meer duistere sfeer krijgt dit eerste seizoen toch mooie 9/10.
avatar van Binge-Watcher

Binge-Watcher

donderdag 6 januari 2022
Titans seizoen 3 Dit was een regelrechte aanfluiting. Wat een waardeloos slecht seizoen. Ik heb me echt kapot geërgerd. Dit was zo onvoorstelbaar slordig, rommelig en onsamenhangend... Het begon nog wel redelijk allemaal, tot aflevering 7 met als absoluut dieptepunt aflevering 8. Het leek serieus alsof ze het vanaf aflevering 8 wel een goed idee vonden om de scenarioschrijvers van Goede tijden, slechte tijden alles maar te laten bedenken. Er werd slecht geacteerd, een waardeloos en onrealistisch scenario gehanteerd en er werden keuzes gemaakt die nergens op sloegen. Met betrekking tot de slordigheden... De hele stad is in lockdown maar je kan gerust een pizza bestellen, of de hele stad in lockdown maar zo slordig filmen dat je stadsbussen en auto's in de achtergrond voorbij ziet komen. Of Beast Boy die in een tijger of vleermuis veranderd, om vervolgens weer doodleuk in kleding op te duiken...Tenenkrommend, wat ik al zei ik heb me geërgerd en ben teleurgesteld. Ik snap dat je met deze serie geen hoogstaand werk mag verwachten, maar dit sloeg alles. De seizoenen hiervoor waren half zo slecht niet en prima te doen. Ik moest even mijn gal spuwen, ik snap dat er mensen zijn die als een zombie dwars door alle genoemde punten heen kunnen kijken, maar mij lukt 't niet, ergo deze review. Als je er wel van hebt genoten, chapeau.
avatar van Septua

Septua

maandag 2 oktober 2023
Titans seizoen 4 Hoe heeft de kwaliteit van seizoen 1 zo kunnen kelderen naar dit seizoen?! Het lijkt zo van CW te komen. Special effects en het script, bizar slecht dit. Dan niet te spreken over de geforceerde liefde van Tim Drake, voor het eerst dat ik in een aflevering 20 seconde heb doorgespoeld omdat het stuk in het hotel ondragelijk werd.