Mijn Series +

Titans - Seizoen 2 (2019)

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Geoff Johns, Greg Berlanti en Akiva Goldsman
met Teagan Croft, Brenton Thwaites en Anna Diop

Detective Dick Grayson was jarenlang het hulpje van Batman, maar als Robin slaat hij zijn eigen weg in. De twee zijn in Titans uit elkaar gegroeid en dit doet Robin er toe besluiten om te verhuizen naar Detroit. Hij komt daar in aanraking met anderen die bovennatuurlijke krachten bezitten. Daarop ontwikkelt Robin een nieuw team van superhelden, bestaande uit Raven, Starfire en Beast Boy. Het belangrijkste doel van de Titans is het beschermen van de wereld tegen het kwaad. Daarnaast is er ook nog een aantal persoonlijke problemen waar de helden mee te kampen krijgen.

1. Trigon
  12. Faux-Hawk
  13. Nightwing

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
S2 is vanaf 10 januari te zien op Netflix.