• 8.345.948 stemmen

Release datum: 12 oktober 2018

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Titans

Detective Dick Grayson was jarenlang het hulpje van Batman, maar als Robin slaat hij zijn eigen weg in. De twee zijn in Titans uit elkaar gegroeid en dit doet Robin er toe besluiten om te verhuizen naar Detroit. Hij komt daar in aanraking met anderen die bovennatuurlijke krachten bezitten. Daarop ontwikkelt Robin een nieuw team van superhelden, bestaande uit Raven, Starfire en Beast Boy. Het belangrijkste doel van de Titans is het beschermen van de wereld tegen het kwaad. Daarnaast is er ook nog een aantal persoonlijke problemen waar de helden mee te kampen krijgen.

Social Media

Seizoenen

Komt er een Titans seizoen 4?

Acteurs en Actrices

Meningen over Titans

avatar van pocalan

pocalan

dinsdag 10 december 2019
Titans seizoen 1 Duidelijk een opbouwend eerste seizoen waarin zo nu en dan nieuwe personages worden geïntroduceerd. Van mijn man heb ik begrepen dat een van de personages nogal vreemd gecast is. Maar dat doet geen afbreuk aan het plezier voor mij. Ik heb namelijk geen comics hiervan gelezen. Ik vind de serie vlot genoeg om interessant te blijven.

Jammer dat twee personages niet echt duidelijk zichtbaar zijn, maar misschien is dat maar goed ook. Heb me verder geen moment verveeld en het zag er tof uit. Al kwamen sommige effects wat minder over. Verder a-okay. Zeker de muziek die me aan Stranger Things doet denken.

Tip 1: Dit lijkt wel een aardig vervolg op Gotham te zijn. Dus het is wel leuk om die vooraf gezien te hebben. Niet noodzakelijk trouwens.

Tip 2: Blijf nog even zitten bij de laatste aflevering voor een scène na de aftiteling.

Pocalan_mm

dinsdag 10 december 2019

avatar van Binge-Watcher

Binge-Watcher

donderdag 6 januari 2022
Titans seizoen 3 Dit was een regelrechte aanfluiting. Wat een waardeloos slecht seizoen. Ik heb me echt kapot geërgerd. Dit was zo onvoorstelbaar slordig, rommelig en onsamenhangend... ATTENTION: SPOILER ALARM!
Het begon nog wel redelijk allemaal, tot aflevering 7 met als absoluut dieptepunt aflevering 8. Het leek serieus alsof ze het vanaf aflevering 8 wel een goed idee vonden om de scenarioschrijvers van Goede tijden, slechte tijden alles maar te laten bedenken.
Er werd slecht geacteerd, een waardeloos en onrealistisch scenario gehanteerd en er werden keuzes gemaakt die nergens op sloegen.
Met betrekking tot de slordigheden... De hele stad is in lockdown maar je kan gerust een pizza bestellen, of de hele stad in lockdown maar zo slordig filmen dat je stadsbussen en auto's in de achtergrond voorbij ziet komen. Of Beast Boy die in een tijger of vleermuis veranderd, om vervolgens weer doodleuk in kleding op te duiken...Tenenkrommend, wat ik al zei ik heb me geërgerd en ben teleurgesteld.
Ik snap dat je met deze serie geen hoogstaand werk mag verwachten, maar dit sloeg alles. De seizoenen hiervoor waren half zo slecht niet en prima te doen.

Ik moest even mijn gal spuwen, ik snap dat er mensen zijn die als een zombie dwars door alle genoemde punten heen kunnen kijken, maar mij lukt 't niet, ergo deze review.
Als je er wel van hebt genoten, chapeau.