- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
riesma
-
- 3706 berichten
- 3088 stemmen
Weet nog iemand een film die in de buurt komt van de serie Game of Thrones
Thorak
-
- 6355 berichten
- 1890 stemmen
Weet nog iemand een film die in de buurt komt van de serie Game of Thrones
Black Death
Ladyhawke
Flesh + Blood
nognooit
-
- 308 berichten
- 2144 stemmen
Watch out is een film over een wel héél erg narcisitische man.
Deze film staat nog niet op MovieMeter. Ik heb zojuist de toevoeging gedaan, dus kan nog een paar dagen duren voor de film er wel op staat (als de toevoeging natuurlijk überhaupt wordt geaccepteerd!).
Bedankt, dat klinkt als een hele geschikte film.
Waarom zou deze film niet worden geaccepteerd?
Thorak
-
- 6355 berichten
- 1890 stemmen
Geen idee, mischien iets dat ik niet heb ingevuld naar het willen van de MM-mods ofzo, ik denk dat ik alles wel naar behoren heb ingevuld, maar je weet het nooit. Er zijn wel vaker films geweigerd. Vooral om kleine dingetjes in de bijgevoegde afbeelding. Bij deze bijvoorbeeld ook 4 sterren en een regel tekst in de poster, maar het was de enige die te vinden was.
Overigens heb ik Watch Out zelf ook nog niet gezien, maar de synopsis heeft me wel heel erg nieuwschierig gemaakt!! Deze ga ik zeker eens opzoeken!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nachtdiensten vanaf vanavond. Welke van onderstaande films moet ik zeker meenemen komende dagen?
He Loves Me... He Loves Me Not
De Battre Mon Cœur S'est Arrêté
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Heb ze nog niet allemaal gezien uit je lijstje, maar ik zou zeker El Orfanato meenemen. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Be Kind Rewind, The Departed en Twelve Monkeys.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Road to Perdition en a Simple Plan.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Hehe. Dat zijn er al zes. Voor nu heb ik de serieboxen van Simpsons seizoen 20 en Bottom mee, maar met jullie tips moet ik me de komende nachten dan wel kunnen vermaken. Dank!
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel
Reinierr
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Toplijsten en favorieten > Romantische / Actie film:
ik zit er al een tijdje naar te zoeken maar ik weet er niet één. weet er hier wel iemand eentje?
alvast bedankt
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik ben net terug van vakantie en ben o.a. in Berlijn geweest. Ben er toen achtergekomen dan de ik toch bijzonder weinig van de Berlijnse muur weet maar el ontzettend interessant vind. Daarnaast vind ik Goodbye Lenin! een onwijs goede film. Nu is mijn vraag: wat zijn nu goede films over de Berlijnse muur?
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ik zoek films waarbij een moordenaar puzzels, berichten etc. achterlaat voor de politie. Zoals in The Bone Collector en Se7en. Alvast bedankt!
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ik ben net terug van vakantie en ben o.a. in Berlijn geweest. Ben er toen achtergekomen dan de ik toch bijzonder weinig van de Berlijnse muur weet maar el ontzettend interessant vind. Daarnaast vind ik Goodbye Lenin! een onwijs goede film. Nu is mijn vraag: wat zijn nu goede films over de Berlijnse muur?
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
dankje Fortune en Raffael77, ik ga eens even kijken!
clockwork72
-
- 2790 berichten
- 1768 stemmen
Ik zoek in film met een beetje hetzelfde verhaal als The stepfather (2009) en Disturbia (2007) En geen oude films zoals Rear Window enzo maar gewoon een beetje van deze tijd. Bedankt.
clockwork72
-
- 2790 berichten
- 1768 stemmen
Liever geen oude films. Heb niks tegen wat oudere films, maar films met dit soort verhalen wil ik altijd dat het wat recenter is enzo. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Wel grappig dat The Stepfather een remake is en Disturbia erg leunt op het nog oudere Rear Window. Misschien moet je dan Rear Window (1998) eens proberen, of is dat ook al te oud?
Verder zo even geen idee.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Misschien History of Violence, A (2005) ?
clockwork72
-
- 2790 berichten
- 1768 stemmen
Bedankt voor de tips. zal ze eens checken 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31242 berichten
- 5497 stemmen
Liever geen oude films. Heb niks tegen wat oudere films, maar films met dit soort verhalen wil ik altijd dat het wat recenter is enzo.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
een van de Harry Palmer films, Funeral In Berlin, met Michael Caine
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Ik zoek films waarbij een moordenaar puzzels, berichten etc. achterlaat voor de politie. Zoals in The Bone Collector en Se7en. Alvast bedankt!
Gorky Park
Citizen X
Summer of Sam
en Copycat, van jaren 90, met Sigourney Weaver
Fortune
-
- 4338 berichten
- 2828 stemmen
Ik zoek films met een stadse sfeer. Veel beelden van een de stad dus, het liefst met veel neon.
Films zoals: The beat that my heart skipped, 25th hour, Fight Club en Snabba Cash.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Ik zoek films met een stadse sfeer. Veel beelden van een de stad dus, het liefst met veel neon.
Films zoals: The beat that my heart skipped, 25th hour, Fight Club en Snabba Cash.
Do The Right Thing, en ook andere films van Spike Lee, zeker als je zelf 25th hour aangeeft?
clockwork72
-
- 2790 berichten
- 1768 stemmen
Ja