• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.838 stemmen

Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))

zoeken in:

riesma

• 3706 berichten
  • 3088 stemmen

kippensok schreef:

Weet nog iemand een film die in de buurt komt van de serie Game of Thrones

Braveheart (1995).

Thorak

• 6355 berichten
  • 1890 stemmen

kippensok schreef:

Weet nog iemand een film die in de buurt komt van de serie Game of Thrones

Black Death

Ladyhawke

Flesh + Blood

kippensok

• 21 berichten
  • 26 stemmen

iemand nog meer

nognooit

• 308 berichten
  • 2144 stemmen

Thorak schreef:

Watch out is een film over een wel héél erg narcisitische man.

Deze film staat nog niet op MovieMeter. Ik heb zojuist de toevoeging gedaan, dus kan nog een paar dagen duren voor de film er wel op staat (als de toevoeging natuurlijk überhaupt wordt geaccepteerd!).

Bedankt, dat klinkt als een hele geschikte film.

Waarom zou deze film niet worden geaccepteerd?

Thorak

• 6355 berichten
  • 1890 stemmen

Geen idee, mischien iets dat ik niet heb ingevuld naar het willen van de MM-mods ofzo, ik denk dat ik alles wel naar behoren heb ingevuld, maar je weet het nooit. Er zijn wel vaker films geweigerd. Vooral om kleine dingetjes in de bijgevoegde afbeelding. Bij deze bijvoorbeeld ook 4 sterren en een regel tekst in de poster, maar het was de enige die te vinden was.

Overigens heb ik Watch Out zelf ook nog niet gezien, maar de synopsis heeft me wel heel erg nieuwschierig gemaakt!! Deze ga ik zeker eens opzoeken!

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Heb ze nog niet allemaal gezien uit je lijstje, maar ik zou zeker El Orfanato meenemen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Be Kind Rewind, The Departed en Twelve Monkeys.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Road to Perdition en a Simple Plan.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Hehe. Dat zijn er al zes. Voor nu heb ik de serieboxen van Simpsons seizoen 20 en Bottom mee, maar met jullie tips moet ik me de komende nachten dan wel kunnen vermaken. Dank!

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Reinierr

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Toplijsten en favorieten > Romantische / Actie film:

ik zit er al een tijdje naar te zoeken maar ik weet er niet één. weet er hier wel iemand eentje?

alvast bedankt

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik ben net terug van vakantie en ben o.a. in Berlijn geweest. Ben er toen achtergekomen dan de ik toch bijzonder weinig van de Berlijnse muur weet maar el ontzettend interessant vind. Daarnaast vind ik Goodbye Lenin! een onwijs goede film. Nu is mijn vraag: wat zijn nu goede films over de Berlijnse muur?

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Ik zoek films waarbij een moordenaar puzzels, berichten etc. achterlaat voor de politie. Zoals in The Bone Collector en Se7en. Alvast bedankt!

Fortune

• 4338 berichten
  • 2828 stemmen

I Saw the Devil.

Raffael77

• 1891 berichten
  • 0 stemmen

Zodiac

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

IcU schreef:

Ik ben net terug van vakantie en ben o.a. in Berlijn geweest. Ben er toen achtergekomen dan de ik toch bijzonder weinig van de Berlijnse muur weet maar el ontzettend interessant vind. Daarnaast vind ik Goodbye Lenin! een onwijs goede film. Nu is mijn vraag: wat zijn nu goede films over de Berlijnse muur?

Tunnel, Der (2001)

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

dankje Fortune en Raffael77, ik ga eens even kijken!

clockwork72

• 2790 berichten
  • 1768 stemmen

Ik zoek in film met een beetje hetzelfde verhaal als The stepfather (2009) en Disturbia (2007) En geen oude films zoals Rear Window enzo maar gewoon een beetje van deze tijd. Bedankt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31242 berichten
  • 5497 stemmen

clockwork72

• 2790 berichten
  • 1768 stemmen

Liever geen oude films. Heb niks tegen wat oudere films, maar films met dit soort verhalen wil ik altijd dat het wat recenter is enzo.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Wel grappig dat The Stepfather een remake is en Disturbia erg leunt op het nog oudere Rear Window. Misschien moet je dan Rear Window (1998) eens proberen, of is dat ook al te oud?

Verder zo even geen idee.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

clockwork72

• 2790 berichten
  • 1768 stemmen

Bedankt voor de tips. zal ze eens checken

Film Pegasus (moderator films)

• 31242 berichten
  • 5497 stemmen

clockwork72 schreef:

Liever geen oude films. Heb niks tegen wat oudere films, maar films met dit soort verhalen wil ik altijd dat het wat recenter is enzo.

De film is van 1984. Noem je dat al oud?

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

IcU schreef:

een van de Harry Palmer films, Funeral In Berlin, met Michael Caine

Funeral in Berlin (1966)

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

DBTim schreef:

Ik zoek films waarbij een moordenaar puzzels, berichten etc. achterlaat voor de politie. Zoals in The Bone Collector en Se7en. Alvast bedankt!

Gorky Park

Gorky Park (1983)

Citizen X

Citizen X (1995)

Summer of Sam

Summer of Sam (1999)

en Copycat, van jaren 90, met Sigourney Weaver

Copycat (1995)

Fortune

• 4338 berichten
  • 2828 stemmen

Ik zoek films met een stadse sfeer. Veel beelden van een de stad dus, het liefst met veel neon.

Films zoals: The beat that my heart skipped, 25th hour, Fight Club en Snabba Cash.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Fortune schreef:

Ik zoek films met een stadse sfeer. Veel beelden van een de stad dus, het liefst met veel neon.

Films zoals: The beat that my heart skipped, 25th hour, Fight Club en Snabba Cash.

Midnight Cowboy (1969)

Do The Right Thing, en ook andere films van Spike Lee, zeker als je zelf 25th hour aangeeft?

clockwork72

• 2790 berichten
  • 1768 stemmen

Film Pegasus schreef:

(quote)
De film is van 1984. Noem je dat al oud?

Ja

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.