- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Indeed
Denk ook wel dat de 512 te behalen valt!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Indeed
Denk ook wel dat de 512 te behalen valt!
Ja makkelijk, maar deze KO gaat zo hard doodbloeden
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met een ondergrens van 50 stemmen valt dat wel mee. Hoop slechte films die velen gezien hebben.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Denk dat het wel meevalt ja, veel tegen-stemmen. Eerder een KO die frustrerend wordt 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3126 stemmen
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3126 stemmen
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Van mij mag het terug naar 256 ... lijkt op toevoegen om toe te voegen. Spy Kids vs Wishmaster zijn nu niet de meest leuke battles.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Kan ook aan mij liggen, maar juist dat lijkt me het leuke hieraan. Battles die je anders nooit zou hebben, met films die iedereen toch wel kent.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Films die iedereen toch wel kent? Haha in welke wereld leef jij? Van de op deze pagina genoemde titels heb ik er amper 15 gezien en ik denk de meeste KO-deelnemers zelfs nog minder.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zal wel aan mij liggen dan, ken ze zo goed als allemaal.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Ik voorspel dat een KO met 512 titels het einde niet haalt voor 2013.
Ik dacht dat dit een KO was waarin iedereen een aantal persoonlijke favorieten kon nomineren, die wat ondergewaardeerd worden op deze site (= minder scoren dan 3 *). Maar dit blijkt absoluut niet het geval! Het is inderdaad toevoegen om toe te voegen. Veel tips zal ik in ieder geval niet opdoen tijdens deze KO.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Alle tips die ik heb toegevoegd vind ik overigens érg goed tot geniaal.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Zal wel aan mij liggen dan, ken ze zo goed als allemaal.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Ben normaal gesproken ook wel 'hoe meer hoe beter'. Echter denk ik dat het niet heel effectief is in een K.O. voor de beste film ONDER de drie sterren. Natuurlijk is het heel leuk dat er af en toe wat 'vreemde' battles tussen zitten. Maar denk niet dat de meerderheid van de gemiddelde KO stemmers daar op zit te wachten (op een paar misschien wel, maar dit worden a zillion), waardoor het een bijzonder traag en dus uiterst saai begin wordt.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Stel dan voor om van alles wat we nu hebben, films met minder dan 80 stemmen er uit te halen, en zo nodig, onder de 100 stemmen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zodat we met alleen maar bekende titels zitten?
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Valt mee denk ik. Al heb ik er ook geen probleem mee om nog even door te gaan. Kan er nog wel een aantal toevoegen.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Ik zou zeggen, laten we iedereen vriendelijk verzoeken om zijn of haar mening te geven betreffende de het aantal films waar deze KO mee moet beginnen. En vervolgens Erwinner (als hij nog steeds van plan is de KO zelf te organiseren) daar een beslissing in laten maken.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Zoals gezegd. Ik kan het mij niet voorstellen dat het lekkere KO wordt met 512 titels. A) de meeste tips doe je pas op in een wat latere fase van een KO. B) Met 512 films zullen er ook veel random battles zijn waar maar een paar mensen gaan stemmen, zo krijg je een redelijk langzaam en saaie KO. Zeker omdat niemand echt een biet geeft om titels als: 'The Monkey and the princess returns after 2 and a half decades of recovering from her knee injury'.
C) Het is een KO voor films ONDER de drie sterren, met andere woorden, de massa vindt ze niet goed genoeg. En met een select groepje door 512 films heen worstelen, zie ik niet echt als een succes.
Discuss ... 
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Inderdaad even afwachten wat DVD-T of Erwinner ervan vinden. En stemmen is ook een oplossing. Voor of tegen onder de 80 stemmen. voor of tegen 256/512.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Doe gewoon een battle 256 vs 512.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3126 stemmen
Inderdaad even afwachten wat DVD-T of Erwinner ervan vinden. En stemmen is ook een oplossing. Voor of tegen onder de 80 stemmen. voor of tegen 256/512.
Maakt mij niet uit of het nu 256 of 512 titels worden. Bij 256 titels gaat het sowieso sneller en blijft het ook leuk denk ik ipv. door 512 titels worstelen met ook een hoop oninteressante titels. Ik wacht even af wat Erwinner wil.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5685 stemmen
Ik vind 512 wel uitdaging, gewoon paar extra regeltjes om het soepel te laten verlopen. Heb er nogal wat ingestuurd, dus ben benieuwd wat Erwinner zegt
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 berichten
- 5451 stemmen
Het probleem is niet het aantal, maar de bekendheid van de films. 256 minder bekende films draait even moeilijk als 512 minder bekende films. Als je echt het tempo wil verhogen moet je de minimum aantal stemmen verhogen, maar dan mis je wel enkele mooie films...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
512 vs 256
0-1
Probleem is dat er dan flink wat gefilterd moet worden. Laten we dan, indien 256 de voorkeur geniet, een ieder voorlopig maximaal 16 films erin mag gooien.