menu

Film / Cast en crew / Wentworth Miller

zoeken in:
Wat vinden jullie van onze; ''Prisonbreake-acteur''?
oftewel Michael Scofield.

(afbeelding)

Mooierd toch?

Mug
Vertel iets fatsoenlijks in je openingspost alsjeblieft, of plaats dit bij 'de knapste acteur' topic...

arkadi
Ik heb geen idee wie het is maar hij ziet eruit of hij heel goed kan acteren.

arkadi schreef:
Ik heb geen idee wie het is maar hij ziet eruit of hij heel goed kan acteren.

Geen idee waar je dat aan kunt zien.

Ik ken hem verder ook niet. Ik wist dat hij Prison Break zat, maar daar houd het op. Ik volg nooit series.

Ik ken hem enkel uit Prison Break, en een enkele Buffy aflevering, in Prison Break vind ik hem in alle geval wel goed ja
FF opgezocht en hij heeft blijkbaar ook een hoofdrol gespeeld in de serie Dinotopia, en gastrollen in ER, Joan of Arcadia en Ghost whisperer
Films op zijn lijstje: The human stain, Stealth en Underworld

Hij doet het goed in Prison Break, en hij ziet er zeker niet slecht uit hoor.
Voor de rest ken ik hem nog nergens van.

Mug schreef:
Vertel iets fatsoenlijks in je openingspost alsjeblieft, of plaats dit bij 'de knapste acteur' topic...

Okee sorrie hoor, dat je je aan deze topic/opening van mij irriteert.

Mug
een topic-opener wordt nu eenmaal geacht wat informatie te verschaffen en een reden waarom hij/zij een topic opent. Een foto + 'oh, wat is ie knap'....daar hebben we niks aan. Graag rekening meehouden alsjeblieft.

lowhusky
Hij acteert vrij slecht hoor...slecht in underworld en al helemaal in prison break. Zo ongeloofwaardig allemaal. En hij is ook niet "cute".

Nou ja, kan hij er wat aan doen dat ie zo lekker is ?
Nee maar we zullen er op letten
Maar er zijn dus wel mensen die er op gereageerd hebben.
Nu weet ik ook weer in wat voor films hij allemaal heeft gespeeld.

Ik vind hem in ieder geval een goede acteur en ik kan niet wachten op...

PRISONBREAK SEIZOEN 3!!!!!
dat was het..

lowhusky schreef:
Hij acteert vrij slecht hoor...slecht in underworld en al helemaal in prison break. Zo ongeloofwaardig allemaal. En hij is ook niet "cute".

Nou ik vind dat wel meevallen hoor.
In prisonbreak vind ik dat hij juist heel goed acteerd.
Beetje mysterieus lijkt wel..
Gewoon hoe hij kijkt enzo, dat doet niemand anders.
Maar voor de rest is hij zeker wel cute

Prison Break vind ik een goede serie. En Wentworth ziet er zeker niet verkeerd uit.

Dat coole afstandelijke hoort natuurlijk bij z'n personage in Prison Break, Michael laat gewoon niet zoveel emotie zien maar toch zie je dat hij innerlijk met zovele emoties worstelt, ik vond dus dat hij die rol uitstekend neerzet

Met de beste wil van de wereld kan ik me hem niet herinneren in Underworld, heb em nochtans al 2x gezien

ik vind het raar bij hem, hij heeft iets als acteur zoals werd gezegd iets mysterieus. en ik vond m ook heel goed acteren, ik ben ook fan van de serie Prison Break. maar als je goed oplet heeft die gast niet veel expressie in zijn gezicht. maar het stoort me op de een of andere manier niet. en het is niet omdat ik m cute vind of niet, dat is vind ik namelijk de meisjes achtige manier. om iets te beoordelen:P( ik zeg niet dat alle meisjes het zggen maar als het gezegd wordt zijn het meisjes)

Capo Regime schreef:
ik vind het raar bij hem, hij heeft iets als acteur zoals werd gezegd iets mysterieus. en ik vond m ook heel goed acteren, ik ben ook fan van de serie Prison Break. maar als je goed oplet heeft die gast niet veel expressie in zijn gezicht. maar het stoort me op de een of andere manier niet.

helemaal mee eens. ik ben er ook eens op gaan letten, en hij heeft inderdaad niet veel expressie in zijn gezicht en ook mij stoort het dan weer niet. op de een of andere manier weet hij mij te overtuigen.

Prison Break is echt fantastisch !! Net zoals Wentworth Miller.
Hij is echt fantastisch in PB en hij is echt wel 'cute'
Hij acteert met weinig expressie in z'n gezicht maar de manier waarop hij dingen zegt ..
'kVind hem een groot acteur en hopelijk horen we nog wat van hem na Prison Break !

Ik ben het helemaal met x_shamieeJ eens!! Hij is echt een super goede acteur!
Ik ben er van overtuigt dat hij nog meer grote rollen zal krijgen na Prison Break..

verriet schreef:
Ik ben het helemaal met x_shamieeJ eens!! Hij is echt een super goede acteur!
Ik ben er van overtuigt dat hij nog meer grote rollen zal krijgen na Prison Break..

Hopelijk wel ja .. maar ook ik ben er bijna van overtuigd

miepke
Oke.
Raar misschien..
Maar ik heb nog nooit Prison Break gekeken, dus k heb geen flauw idee hoe dit acteurtje het doet.
Maar eerlijk gezegd, lijkt hij me een typisch geval van populaire jongens als Orlando Bloom, Adam Brody etc.
Ik kan natuurlijk niets zeggen, ik ken hem niet.
Wel van gezicht natuurlijk. Al ben ik daar ook niet kapot van.

Hij is in de verste verte niet te vergelijken met de 2 die jij daar opnoemt.
Hij heeft heel wat meer in huis.

In prison break is hij echt fantastisch.

Wentworth Miller is absoluut knap
& kan dan nog eens écht acteren ook ,
wauw x !

Hij doet ook mee in de aflevering Go Fish van Buffy. Hem zie je halverwege zo . duidelijk veranderen in het zeemonster, waar de huid afscheurt en je een ' vin ' ziet.

'The human stain' is tot nu toe z'n énige kans geweest om wat stevig acteerwerk te laten zien, maar erg onder de indruk was ik daar niet van. Integendeel zelfs. Good for the eye, bad for the brains.

Hij acteert zeer goed ... ik zie hem echt graag spelen !!

Op de één of andere manier altijd al gedacht dat hij homo is.

Vele gingen hem al voor.
IMDb: Openly gay actors! - a list by explorer801

laundromat
Ah, je bent me net voor Jaco Ja zijn fictieve broer in PB was een stuk stoerder. Allebei leukerds! Had bericht van dat hij uit de kast is op me Facebook gepost; alle vrouwen in de rouw!

Arme Jill.

laundromat schreef:
Ah, je bent me net voor Jaco Ja zijn fictieve broer in PB was een stuk stoerder. Allebei leukerds! Had bericht van dat hij uit de kast is op me Facebook gepost; alle vrouwen in de rouw!

Bij mij hetzelfde, haha. Zonde voor de vrouwen inderdaad.

Goed nieuws voor veel mannen, maar minder goed nieuws voor veel vrouwen.
In 2007 zei hij nog stellig: Ik wil een vrouw en een gezin, maar heb er momenteel geen tijd voor.
Wentworth Miller is absoluut een leuke vent ja!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:02 uur

geplaatst: vandaag om 18:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.