• 8.978.862 stemmen

Genre: Drama

Ontwikkeld door: Michael Crichton

Met onder meer: Goran Visnjic, Sherry Stringfield en Anthony Edwards

Release datum: maandag 19 september 1994

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk via HBO Max

• tv Vandaag om 12:00 uur op RTL 4

Plot ER

Gebaseerd op het boek van Michael Crichton die zijn eigen ervaringen als student geneeskunde hierin verwerkte, volgt de serie het wel en wee van de artsen op de eerste hulp van het fictieve County General Hospital in Chicago, Illinois. De serie toont zowel het werk van de artsen en verpleegkundigen op de afdeling, als hun persoonlijke situaties thuis.

Komt er een ER seizoen 16?

Meningen over ER

avatar van arno74

arno74

donderdag 16 juni 2016
ER seizoen 1 Een van de weinige soaps waarvan ik destijds regelmatig een aflevering meepikte. Wel aardig, maar valt tegenwoordig in het niet in vergelijking met House.

stinissen

donderdag 16 juni 2016
ER seizoen 1
arno74 schreef:
House hahhaha dat is appels met peren vergelijken, House mag de schoenveters van ER nog niet vast maken...