Mijn Series +

ER - Seizoen 1 (1994-1995)

Alternatieve titels: E.R. | Emergency Room

ontwikkeld door Michael Crichton
met Anthony Edwards, Sherry Stringfield en George Clooney

Gebaseerd op het boek van Michael Crichton die zijn eigen ervaringen als student geneeskunde hierin verwerkte, volgt de serie het wel en wee van de artsen op de eerste hulp van het fictieve County General Hospital in Chicago, Illinois. De serie toont zowel het werk van de artsen en verpleegkundigen op de afdeling, als hun persoonlijke situaties thuis.

1. 24 Hours
  23. Love Among the Ruins
  24. Motherhood
  25. Everything Old Is New Again
avatar van arno74
Een van de weinige soaps waarvan ik destijds regelmatig een aflevering meepikte. Wel aardig, maar valt tegenwoordig in het niet in vergelijking met House.

arno74 schreef:

House hahhaha dat is appels met peren vergelijken, House mag de schoenveters van ER nog niet vast maken...

stinissen schreef:

ER = fictie, House = realisme

Ja ja dream on, zo zie je maar weer ieder zijn ding.

avatar van arno74
Een vriend van mij is arts en hij zegt het, dus zal het wel kloppen.

Een vriend van mijn is stratenmaker....