• 8.978.867 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Greg Berlanti, Andrew Kreisberg en Geoff Johns

Met onder meer: Grant Gustin, Candice Patton en Danielle Panabaker

Release datum: dinsdag 7 oktober 2014

Eerst uitgezonden op: The CW (Verenigde Staten)

Plot The Flash

Wanneer een ramp met een deeltjesversneller een vernietigende storm veroorzaakt wordt forensisch onderzoeker Barry Allen geraakt door bliksem en belandt in een coma. Maanden later ontwaakt hij met een nieuw verkregen kracht, supersnelheid. Dankzij deze kracht verandert hij in de supersnelle beschermengel van Central City. Barry is geschokt wanneer hij erachter komt dat hij niet de enige "meta-mens" is, die is ontstaan door de ramp met de deeltjesversneller. Wat het nog erger maakt is dat niet iedereen zijn verkregen kracht gebruikt voor het goede. Barry slaat de handen ineen met de overgebleven medewerkers van S.T.A.R. Labs om de onschuldigen te beschermen, al kost hem dit zijn leven. Voor nu weten alleen zijn medestanders dat hij de allersnelste mens ter wereld is, maar het zal niet lang duren voordat de hele wereld het weet, dat Barry Allen ... The Flash is.

Komt er een The Flash seizoen 10?

Barry Allen

avatar van vincent_b

vincent_b

donderdag 15 juni 2023
The Flash seizoen 1
Mijn favoriete serie, goede storyline en veel vecht scenes.
avatar van Locutus

Locutus

zaterdag 26 december 2015
The Flash seizoen 1 Leuk die bijrollen van de Prison Break broertjes. En Mark Hamill in episode 17 is ook geweldig: "I am your father". Lol.

weerwolf79_tv

dinsdag 17 augustus 2021
The Flash seizoen 1 Op de helft van seizoen 3 afgehaakt. Op zich leuk verzonnen, maar iedere aflevering is precies hetzelfde, je kan iedere aflevering precies uittekenen en is veel te voorspelbaar.