• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.885 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.943 gebruikers
  • 9.369.537 stemmen

HBO Max

zoeken in:

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Goedemorgen,

kappeuter John Milton

De HBO Max pagina is nu bijgewerkt met films en series. De crew heeft er al veel gekoppeld, later volgen er nog meer. Dus nog niet alles staat er op.

Ook vinden jullie de link terug op de film, show & season pagina's. Op de homepage komt het later. Gezamenlijk met nog wat andere VOD diensten die komen. Ook heb ik HBO Max aan het menu toegevoegd.

Tim

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Well done, en mooi snel geregeld. Complimenten!

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik word niet snel fanboyish, maar hier word ik wel erg enthousiast van. Meer van hetzelfde? YES, please.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

De veertig beste films op HBO Max - VPRO Cinema

VPRO Cinema schreef:

De nieuwe streamingdienst HBO Max richt zich vooral op series, maar er staan ook genoeg mooie films op. We tippen op deze pagina onze favorieten, waaronder Amerikaanse klassiekers, Koreaanse Oscarwinnaars en een paar HBO-producties.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

superblij met mijn cheap hbo-account! Nog even wachten op Better C.S. en dan kan ik dat wellicht opzeggen.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

begonnen met True Detective seizoen 1 weer eens terug te kijken. Genieten!

Aan S2 herzien begin ik niet maar dan gaan we door naar S3.

Dan maar weer The Wire en Sopranos van voor tot achter zien, ik kan niet wachten.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik herkijk The Wire ook om de zoveel jaar. Zal wel aan de 4 of 5 keer zitten inmiddels. Heerlijk idd!

Flavio

• 4893 berichten
  • 5223 stemmen

Ik heb net vóór de aanbieding van HBO Max de blu-ray van The Wire aangeschaft, niet zo slim getimed. Maar goed, mocht er ooit een grote streaming storing zijn heb ik genoeg op schijf om het een tijdje uit te zingen.

The Wire gaat er dus wel weer van komen, maar herkijken van series doe ik vrijwel nooit. Alleen Twin Peaks uit mijn hoofd.

Zoveel te zien, zo weinig tijd...

john mcclane 2

• 3488 berichten
  • 6576 stemmen

Weet iemand waarom de hbo exclusive oz niet op hbo Max staat ?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

john mcclane 2 schreef:

Weet iemand waarom de hbo exclusive oz niet op hbo Max staat ?

Goede vraag.

Ze lieten direct weten dat bij release niet alles er gelijk op zou staan, en er dus nog meer bij gaat komen. Zo te zien staat hij in de VS wel erop, dus dan komt hij vast wel. Ik hoop het ook, want ik heb de 33Gieg aan Xvid, divx en avi dvd-rips die ik destijds met VEEL pijn en moeite gevonden heb, al die tijd nog niet gekeken, omdat ik de kwaliteit niet goed vond. Ik hield het na 2 afleveringen voor gezien door die gare rips.

Maar ik heb ze wel bewaard voor het geval er niets beters kwam, want Oz is een beetje het begin van de second golden age of television, las ik. En wat ik zag smaakte naar meer in betere kwaliteit.

john mcclane 2

• 3488 berichten
  • 6576 stemmen

John Milton schreef:

(quote)
Goede vraag.

Ze lieten direct weten dat bij release niet alles er gelijk op zou staan, en er dus nog meer bij gaat komen. Zo te zien staat hij in de VS wel erop, dus dan komt hij vast wel. Ik hoop het ook, want ik heb de 33Gieg aan Xvid, divx en avi dvd-rips die ik destijds met VEEL pijn en moeite gevonden heb, al die tijd nog niet gekeken, omdat ik de kwaliteit niet goed vond. Ik hield het na 2 afleveringen voor gezien door die gare rips.

Maar ik heb ze wel bewaard voor het geval er niets beters kwam, want Oz is een beetje het begin van de second golden age of television, las ik. En wat ik zag smaakte naar meer in betere kwaliteit.

Thanx John voor je snelle reactie . Kwestie van geduld dus .

Het is van de weinige hbo series die ik nog nooit gezien heb en ik kan niet wachten om het te bingen

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.
Lastige rechtenkwestie dus.

Hetzelfde geldt voor 'Deadwood'. Daarvan liggen de internationale rechten ook bij Paramount.

De enige manier om dit te omzeilen is via een VPN.

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Niks lastigs aan, lijkt me: WarnerMedia heeft de rechten voor de VS, Paramount Global de internationale rechten. Nou ja, het is lastig als het het doel van WarnerMedia is om de wereldwijde rechten te hebben. Denk niet dat Paramount die gaat verkopen. En om nou heel Paramount op te kopen...

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

HBO ligt er momenteel uit. Dit komt doordat HBO zijn data heeft afgeschermd. Hier wordt aan gewerkt.

-- UPDATE --

Ik heb in de tussentijd alles van HBO Max gewoon op beschikbaar gezet. De dienst is toch nieuw en de paar films die niet beschikbaar zijn, valt in het niet. Dit wordt later weer aangepast.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

An American Pickle (2020) is nu beschikbaar met Nederlandse ondertiteling!

Let Them All Talk nog niet zo te zien.

oup

• 586 berichten
  • 3176 stemmen

Het aanbod op HBO Max is in mijn ogen nog wel wat aan de karige kant. Vrijwel geen nieuwe

toevoegingen.

Verwacht wel dat het een beetje stilte voor de storm is. De eerste prioriteit zal geweest zijn om überhaupt voet aan de grond te krijgen in NL en zoveel mogelijk mensen te ‘lokken’ met een (blijvend) laag abonnement. En van daaruit verder te bouwen en een uitgebreidere catalogus aan te bieden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

oup schreef:

Het aanbod op HBO Max is in mijn ogen nog wel wat aan de karige kant. Vrijwel geen nieuwe

toevoegingen.

Verwacht wel dat het een beetje stilte voor de storm is. De eerste prioriteit zal geweest zijn om überhaupt voet aan de grond te krijgen in NL en zoveel mogelijk mensen te ‘lokken’ met een (blijvend) laag abonnement. En van daaruit verder te bouwen en een uitgebreidere catalogus aan te bieden.

Ik heb dit ook. Netflix heeft constant toffe nieuwe series, maar mijn HBO Max ligt toch vooral stil op mijn tv. Het is dat ze goedkoop zijn met 4 Euro per maand, maar ik kan er nog weinig mee. Toch veelal oude series waar ik de meeste titels die ik wilde kijken vroeger al eens heb gezien.

Komen er buiten die GoT prequel nog grote exclusieve titels aan?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ha eindelijk weer een aantal nieuwe toevoegingen!

Ik ben het verder met jullie eens. Het aanbod wisselt te weinig en wat erbij komt is zelden spectaculair.

Dat geldt voor mij overigens ook voor Prime Video.

Ik blijf nu voorlopig nog wel lid vanwege de aanbieding die anders zou vervallen, maar anders zou ik eerder geneigd zijn het op te zeggen.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Het serieaanbod van HBO is wat mij betreft ook waar je het voor doet. Mits je dat wat boeit dan natuurlijk. Qua filmaanbod is het inderdaad erg mager.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Veel nieuwe toevoegingen!

Het is wat een allegaartje, maar er zitten een aantal interessante titels bij.

john mcclane 2

• 3488 berichten
  • 6576 stemmen

Lees hier dat sommige mensen ook vinden dat er wel wat meer aan hun aanbod mogen toevoegen .

Tijdje geleden heb ik HBO gemaild en je kan via de deze link ......

HBO Max | Feedback - help.hbomax.com

vragen of opmerkingen sturen ..

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kaketoe

• 827 berichten
  • 1708 stemmen

Ik neem aan dat HBO Max ook gewoon de 20% regel van de Europese Commissie moet aanhouden. Erg blij met recente toevoegingen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kaketoe

Welke titels spreken jou aan in het bijzonder?

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1830 stemmen

Afgelopen weken zijn er best een hoop aardige films bijgekomen. Ik weet dat het startaantal van HBO niet best was qua films, maar dat begint nu wel aardig toe te nemen. Veel Europese (waaronder van Warmerdam) films die ik altijd nog eens had willen zien of herzien. Maar ook de bekende Amerikaanse titels die allang van de andere diensten zijn verdwenen, of nooit erop hebben gestaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

SergioMalick

Ja ik klopt, ik ben er momenteel ook zeer content mee. Ik heb mijn watchlist goed kunnen vullen.

Erg goede prijskwaliteit verhouding.

Hopelijk houden ze dit vast, al verwacht ik dat het ook wel weer eens zal inzakken.

Geen enkele VOD-dienst heeft een gelijke stroom van toevoegingen, behalve MUBI.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.