• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.949 gebruikers
  • 9.369.700 stemmen

HBO Max

zoeken in:

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Wat ik op Tweakers lees klinkt wel aannemelijk

Naar alle waarschijnlijk zal HBO Max ook in mindere mate licensed content bevatten van andere mediabedrijven om aan de Europese quota te voldoen. Zo zijn The Office (UK), Doctor Who en andere BBC-series te zien op HBO Max in andere landen.

IH88

• 9725 berichten
  • 3182 stemmen

John Milton schreef:

Wat ik op Tweakers lees klinkt wel aannemelijk

(quote)

Maar de maatregel (30%) is toch opgelegd door het Europees Parlement/Commissie? En sinds GB geen onderdeel meer uitmaakt van de EU vraag ik me af of Britse content ook geldt als "Europees". Het gaat voor HBO Max in ieder geval nog een aardige kluif worden.

Beetje off topic, maar die 30% maatregel levert aan de ene kant echt fijne series op. Maar Netflix pleurt ook gewoon oude meuk erop waar volgens mij niemand naar gaat kijken. Dan schiet je je doel een beetje voorbij.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Nou het is half klaar kennelijk?

-Ik kon abonnee worden op de NL website

-ik heb via IDeal betaald (na inloggen vroeg hij gelijk om nog een keer te betalen, maar niet gedaan)

-mijn account vanuit mijn mailbox geverifieerd.

-ingelogd op website, zie alle content, maar als ik iets wil afspelen krijg ik nog: “No provider within Netherlands

There is no available provider within this country

-iPad OS app gedownload, ingelogd, zelfde melding.

-LG WebOS app op de smart TV gedownload (Slick! Stuk beter dan de oude app destijds), same story. Bij account geeft hij aan: Geen abonnement.

Conclusie: de verschillende benodigde stukjes IT worden gefaseerd Live gezet? Ach ja, ik kan er niet wakker van liggen. Een launch is niet niks.

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

IH88 schreef:

Maar de maatregel (30%) is toch opgelegd door het Europees Parlement/Commissie? En sinds GB geen onderdeel meer uitmaakt van de EU vraag ik me af of Britse content ook geldt als "Europees". Het gaat voor HBO Max in ieder geval nog een aardige kluif worden.

Voorzover ik begrijp moet de content alleen Europees zijn en niet per se geproduceerd door een EU-lid. Dat gezegd hebbende, de site waar de Audiovisual Media Services Directive daadwerkelijk staat kan ik momenteel niet bereiken, dus dit is uit de tweede hand.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Wat betreft die ‘Geen provider in Nederland’ melding:

Twitter: HBO Max Nederland@hbomaxnl·21m

We zijn officieel nog niet live dus het kan inderdaad zijn dat het nog niet werkt. Zodra we echt live zijn zullen we dat op onze socials melden en dan zijn dit soort problemen als het goed is verholpen

Even geduld dus nog, voor wie gehoopt had gelijk los te gaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Welke aansprekende films staan er momenteel op HBO Max, is het een beetje de moeite waard?

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

ik ga het zeker een kans geven als alternatief voor netflix.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

HBO Max zendt in Nederland films en series uit in 25fps door beeld te versnellen

Heeft iemand hier al iets van gemerkt? Het is mij nog niet echt opgevallen.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

John Milton schreef:

Nou het is half klaar kennelijk?

-Ik kon abonnee worden op de NL website

-ik heb via IDeal betaald (na inloggen vroeg hij gelijk om nog een keer te betalen, maar niet gedaan)

-mijn account vanuit mijn mailbox geverifieerd.

-ingelogd op website, zie alle content, maar als ik iets wil afspelen krijg ik nog: “No provider within Netherlands

There is no available provider within this country

-iPad OS app gedownload, ingelogd, zelfde melding.

-LG WebOS app op de smart TV gedownload (Slick! Stuk beter dan de oude app destijds), same story. Bij account geeft hij aan: Geen abonnement.

Conclusie: de verschillende benodigde stukjes IT worden gefaseerd Live gezet? Ach ja, ik kan er niet wakker van liggen. Een launch is niet niks.

Bovenstaande al gefixt bij jou? Bij mij niet, morgen dan maar…

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

JP schreef:

(quote)

Bovenstaande al gefixt bij jou? Bij mij niet, morgen dan maar…

Werkt inmiddels bij mij!

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Hier ook JP, maar tot mijn verbazing zie ik in de HBO app als ik naar settings ga en dan subscription (ik heb hem op Engels gezet zelf): You have temporary access to HBO MAX through April 9, 2022.

Dat oogt mij alsof ze een tijdelijke workaround hebben toegepast, aangezien er geen gratis maand zou zijn. Zo van ‘hier heb je alvast access, en we zetten het een dezer dagen wel recht als we je account en ideal betaling aan elkaar hebben gekoppeld’, maar dan zonder dat hardop te zeggen.

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Ik heb hetzelfde. Waarschijnlijk om te zorgen dat iedereen wel (zoals beloofd op social media) vandaag gebruik kan maken van HBOMax.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Nou, op de valreep dan Skinny_tie

Film Fan

• 939 berichten
  • 2187 stemmen

Abootje genomen vooral om lekker te bingen. Staan een paar geweldige series op (The Wire, Generation Kill enz) dus zal me reuze vermaken. Voor het geld hoef je niet te laten want het is een koopje.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Na tientallen pogingen heb ik eindelijk een server in Amerika kunnen vinden die niet geblokkeerd is. Het aanbod is in één klap tien keer beter geworden. Een dikke aanrader als je met een VPN werkt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter schreef:

Welke aansprekende films staan er momenteel op HBO Max, is het een beetje de moeite waard?

Iemand?

En dan bedoel ik specifiek het aanbod in NL.

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Recent:

Dune

The Matrix Revolutions (en de 3 andere Matrix-films)

The Suicide Squad (en al het andere DC-werk, dus de Burton en Nolan-Batman-films en Snyder's Justice League)

Godzilla vs Kong (en dus ook de andere MonsterVerse-films, inclusief Godzilla, Kong:Skull Island)

Judas and the Black Messiah

Malignant

In The Heights

Ouder:

Harry Potter-serie

Lord of the Rings-trilogie

Hangover-trilogie

Soderbergh: Ocean's 11/12/13 / Let Them All Talk / Kimi / No Sudden Move / Contagion / Behind The Candelabra

Lethal Weapon-serie

Austin Powers-serie

Mad Max-serie

Eastwood: Unforgiven / Sully / Gran Torino / Invictus / Flags of our Fathers / American Sniper / Bridges of Madison County / J.Edgar / Letters from Iwo Jima

Kubrick: A Clockwork Orange / The Shining / Full Metal Jacket

Nolan: Dunkirk / Interstellar / Inception

Fincher: Seven / Zodiac / Benjamin Button

Gravity

The Departed/ Goodfellas

American History X

Beetlejuice / Corpse Bride

North by Northwest

Parasite

The Shawshank Redemption

The Artist

The Bodyguard

The Wizard of Oz

Casablanca

Singin' In The Rain

Ben-Hur

Blade Runner

300

Gremlins / Gremlins 2

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

skinny_tie

Hartelijk dank!

Meeste heb ik wel gezien en ik ben niet zo'n DC fan.

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Ben er even snel doorheen gegaan. Dit is niet waarvoor ik zelf naar HBO Max ga, want dit heb ik ook bijna allemaal al gezien. Ik ben als eerste voor Kimi gegaan. Hoop dat er ook snel veel oude films bij komen, die er in Amerika wel al op staan. Grote aanrader die ik nu zo 1-2-3 zie die niet zo bekend is, is Life of Crime 1984-2020.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Het gaat mij om de series (die ik veelal al gezien heb, maar na een aantal jaar regelmatig herkijk), de grote releases 45 dagen na premiere en de wat kleinere onbekende films die mijn interesse hebben.

Mijn eerste HBO Max vanmorgen was een docu:The Apollo (2019)

En aangezien het geen fluit kost momenteel (ZEKER niet als je zo sneaky bent als John Milton), hoeft er voor mij niet zoveel op te staan. Volgens mij kan ik van het weekend een terrabyte pindakaas verwijderen nu HBO hier is. Ook wat waard.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

John Milton schreef:

(ZEKER niet als je zo sneaky bent als John Milton)

❓ ☺️

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

*Kuch* Iets met meerdere profielen op 1 account! *kuch* #Hollander

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

skinny_tie schreef:

Ik heb hetzelfde. Waarschijnlijk om te zorgen dat iedereen wel (zoals beloofd op social media) vandaag gebruik kan maken van HBOMax.

Subscription : [You have temporary access to HBO Max.

For more information about your subscription,](strong) visit the Help Center

Welkom bij HBO Max!

We hebben gemerkt dat het betaalproces niet helemaal goed is afgerond toen je je abonneerde op HBO Max. Om je zo snel mogelijk aan het streamen te krijgen, hebben we jouw HBO Max-account toch alvast voor je geactiveerd. Dit verandert verder niks aan je abonnement (maak je geen zorgen, de kortingsactie is nog steeds geldig als je daar gebruik van hebt gemaakt bij het aanmelden).

Het enige dat je nu nog hoeft te doen om te starten met streamen, is inloggen met het e-mailadres en het wachtwoord dat je voor je account bij HBO Max hebt aangemaakt. Neem alsjeblieft contact met ons op als je nog verdere hulp nodig hebt..

Veel plezier!

Precies wat we al vermoedden. Ik ben alleen daarmee ingelogd, en zou daar wel binnenkort iets anders willen zien staan dan 'tijdelijke toegang'. Had nu toch wel verwerkt mogen zijn, al weet ik natuurlijk niet hoeveel abonnees ze door moeten...

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

John Milton schreef:

(quote)

@Tim94, is het doenlijk om het Max aanbod bij release al doorzoekbaar te hebben op MM? Of is dat iets wat even op zich zal moeten laten wachten?

En wat een stapel goede series heeft HBO toch gemaakt door de jaren heen. Niet tekort.

HBO Max aanbod is aangevraagd bij Menno. Meende dat Roy voor mijn operatie zei dat hij er aan begon rond 8 maart. Het komt er zeker aan! Evenals Viaplay en Apple TV+

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

kappeuter John Milton Ik heb zojuist de film en serie data voor HBO Max binnen gekregen. Nu begint mijn werk om het te integreren en koppel tools te maken voor de crew.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Nice! Good luck

john mcclane 2

• 3488 berichten
  • 6576 stemmen

John Milton schreef:

*Kuch* Iets met meerdere profielen op 1 account! *kuch* #Hollander

Hollandse zuunigheid : ik deel mijn account met drie , en ook het bedrag .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.