• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.885 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.943 gebruikers
  • 9.369.537 stemmen

HBO Max

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Nitefall schreef:

Op het eerste gezicht is er, buiten de content van Discovery, niets nieuws toegevoegd. Eigenlijk had ik wel een paar zoethoudertjes verwacht.

Ja toch ongelovelijk he.

Het beste van TLC!

Roy Donders....

De volgende zal wel André Hazes Jr. zijn die ze aan de haak slaan.

Nitefall

• 74 berichten
  • 258 stemmen

Nitefall schreef:

Het ziet er niet veelbelovend uit nee. De Amerikaanse Max heeft echt wel een leuk aanbod, maar in NL blijft het nu al een jaar achter. Mondjesmaats een paar nieuwe films. Ik kreeg al de indruk dat ze nog net niet vergeten waren om Barbie en Dune 2 beschikbaar te stellen. Ik kijk het nog heel even aan (waarschijnlijk tot de laatste aflevering van House of the Dragon), maar als het filmaanbod niet gaat verbeteren, dan zeg ik mijn abonnement op.

Wel even een disclaimer. Vanmorgen nog even op de Amerikaanse Max gesurft en ja, veel meer aanbod. Een abonnement is begint wel vanaf tien dollar (incl. reclames). Zonder reclames zit je op 17 of 21 dollar per maand. En dan mag je er nog 1-2 dollar aan btw er nog bij optellen. Dat verklaart wel waarom het aanbod een stuk groter is (inclusief films van Criterion).

Misschien denk ik te simpel, maar waarom kan HBO Max geen oude DC (Batman animaties) of Looney Tunes aanbieden? Ze hebben studio's als Warner Bros. en Paramount onder zich. Dat lijkt me een super uitgebreide catalogus. Is er dan echt geen vraag naar golden oldies? Zelfs al bied je maar een fractie aan en wissel je die films voortdurend.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, ik lap geloof ik 1 euro meer dan voorheen. Die Discovery meuk ga ik niet bekijken, maar het zit ook niet in de weg.

Gehenna

• 657 berichten
  • 6728 stemmen

M'n favoriete Discovery ID programma's zijn toch wel op de dienst te vinden, maar voor die ene euro meer die Discovery+ extra kost want ik moet sport erbij nemen á €5,- wat inbegrepen zit bij Discovery+ €5.99 p/m en het feit dat op Discovery+ natuurlijk alles heeft onthouden waar ik ben qua aflevering houd ik dat zoals ik eerder zei gewoon aan.

Overigens zijn de Discovery+ programma's als je weet wat je moet zoeken echt wel goed hoor. Ik ben zelf gek op de Discovery ID programma's zoals American Monster en Murder Under the Friday Night Lights etc. en de verschillende WWII programma's en zaken zoals Abandoned Engineering, Wheeler Dealers kijk ik ook regelmatig. Heerlijk om zomaar een aflevering tussendoor te kijken en daar lenen ze zich per uitstek voor.

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5398 stemmen

Het is best een curieus gegeven dat D+ voor reeds bestaande abonnees beschikbaar blijft, maar niét meer aan te schaffen is voor mensen die D+ nog niet hadden (die worden doorverwezen naar HBO Max). Wat zou daar de gedachte achter zijn, verwachten ze abonnees te verliezen omdat niet iedereen behoefte heeft aan HBO Max (erbij)? Ik krijg nu eerder de indruk van het tegenovergestelde, dat veel HBO Max-abonnees niet zitten te wachten op D+ en gewoon een groter & beter film & serie-aanbod willen.

UmbraVitae

• 4313 berichten
  • 4021 stemmen

HBO Max is vanaf 1 juli ook beschikbaar in België en sinds 11 juni tem 30 juni kan je 14 dagen gratis uitproberen (nog niet het volledige aanbod, maar toch al heel veel). Heb vandaag het premium abonnement gekozen, puur voor UHD aanbod en meteen gecanceld, dus tot 3 juli gratis HBO Max uitproberen.

De 3 abonnementen hier:

- HBO Max Basis voor €5,99/m: 2 schermen, HD, reclames en geen downloaden.

- HBO Max Standaard voor €9,99/m: 2 schermen, HD, geen reclames en max 30 downloads.

- HBO Max Premium voor €13,99/m: 4 schermen, UHD, geen reclames en max 100 downloads.

Ook hier moet ik, net als bij Netflix, om het UHD aanbod te kunnen kijken, duurste abonnement nemen, want aantal schermen boeit niet als single. En Netflix is hier vanaf volgende maand €19,99/m voor abo met UHD content.

Qua aanbod gaat het vooral om de series, zoals Euphoria, Succession en oudere toppers als The Sopranos. Wel allemaal al gezien, maar verder eens het UHD content aanbod ontdekken, zal veel bepalen.

Het nadeel zit hem in het filmaanbod, ook zowat alles gezien, zelfs geen horror aanbod.

Streamz moet hier toch ferm onder gaan lijden, want daarin zat groot HBO content?

UmbraVitae

• 4313 berichten
  • 4021 stemmen

Toch al schoon kijklijstje gemaakt op HBO Max:

- Mare of Easttown

- Carnivàle

- Irma Vep

- True Blood

- The Outsider

- The Undoing

- The Third Day

- 30 Coins

- The Deuce

Ni verkeerd

centurion81

• 2066 berichten
  • 1986 stemmen

Heads up voor mensen die content zoeken via MovieMeter: heel veel Discovery docu's zijn nog niet gelinkt hier. Het loont ook best op de HBO Max app zelf wat te browsen als je een leuke docu zoekt

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

centurion81 schreef:

Heads up voor mensen die content zoeken via MovieMeter: heel veel Discovery docu's zijn nog niet gelinkt hier. Het loont ook best op de HBO Max app zelf wat te browsen als je een leuke docu zoekt

De scraper voor de nieuwe app moet inderdaad nog aangepast worden.

Welke interessante documentaires ben je zoal tegen gekomen?

UmbraVitae

• 4313 berichten
  • 4021 stemmen

En mijn eerste bevindingen na 10 dagen HBO Max België zijn overwegend positief, ik kijk via de LG smart tv app, vooral zalige series, goed beeldkwaliteit, krijg hoofdzakelijk alles in Dolby Vision, ook alles Nederlands ondertiteld.

Alleen weeral €13,99/m erbij

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

UmbraVitae schreef:

En mijn eerste bevindingen na 10 dagen HBO Max België zijn overwegend positief, ik kijk via de LG smart tv app, vooral zalige series, goed beeldkwaliteit, krijg hoofdzakelijk alles in Dolby Vision, ook alles Nederlands ondertiteld.

Alleen weeral €13,99/m erbij

Hoe heet het bij jullie trouwens? Ook HBO Max?

Alleen omdat we in Nederland Omroep Max hebben is de naam HBO Max gebleven.

UmbraVitae

• 4313 berichten
  • 4021 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Hoe heet het bij jullie trouwens? Ook HBO Max?

Alleen omdat we in Nederland Omroep Max hebben is de naam HBO Max gebleven.

Jup hier ook HBO Max, eerder om gelijk te stemmen met Nederland lijkt me, want hier geen enkele omroep of streamingdienst die 'Max' heet.

Zouden ook beter onze content bij oa Netflix en Prime Video gelijk afstemmen met de Nederlandse.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

UmbraVitae schreef:

Jup hier ook HBO Max, eerder om gelijk te stemmen met Nederland lijkt me, want hier geen enkele omroep of streamingdienst die 'Max' heet.

Zouden ook beter onze content bij oa Netflix en Prime Video gelijk afstemmen met de Nederlandse.

Er is wel VRT Max.

UmbraVitae

• 4313 berichten
  • 4021 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Er is wel VRT Max.

Ja maar dat is toch groot verschil met een omroep/zender/platform die als 'Max' op zichzelf staat, Max, Video, Prime,...mag altijd toegevoegd worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja dat is waar.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik vind de nieuwe HBO Max site maar waardeloos. Je kunt helemaal niet zien welke titels nieuw zijn toegevoegd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Ik vind de nieuwe HBO Max site maar waardeloos. Je kunt helemaal niet zien welke titels nieuw zijn toegevoegd.

Op de app kan je het wel zien, zit gewoon op de hoofdpagina een ''just added'' tabje. Neem aan dat de site toch hetzelfde werkt?

Ik vind de nieuwe app overigens wel behoorlijk. Werkt vlot, ziet er netjes uit.

Enige wat fijn was geweest is als je kan filteren wat je ziet. Ik heb geen behoefte aan die nieuwe Discovery dingen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ah ja, ik zie het nu. Maar je kunt niet aan het plaatje zien of het een serie is of een film. De meeste series interesseren me niet.

tijs.k

• 139 berichten
  • 6 stemmen

kappeuter schreef:

het kan tot die site beter werkt wel via Nieuw op HBO Max (70+ films & series) - FilmVandaag.nl. Kun je in elk geval wel filteren op series en films i.t.t. bij HBO zelf

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

john mcclane 2

Weet ik, maar dat is toch een beetje illegaal dus bij voorkeur hier niet posten.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

HBO Max is klaar voor de Olympische Spelen | TVvisie

Mja zonde dat het abonneegeld hieraan besteed wordt. Ik zie liever meer films op HBO Max.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

sport?

fiction

• 57 berichten
  • 4852 stemmen

Nieuw op HBO Max

Nieuwe films bij HBO-Max wordt op moviemeter al een tijdje niet meer bijgewerkt, is dit bekend en wordt hier aan gewerkt?

Toch altijd wel fijn om te zien wat er komt, is en weg gaat.

Maar nu zie je bij deze films ook niet, dat ze te zien zijn bij HBO-Max on demand.

bv: Furiosa: A Mad Max Saga (Film, 2024)

Alvast bedankt

Tanguy

• 455 berichten
  • 2051 stemmen

Dat er überhaupt nieuwe toevoegingen zijn op HBO Max verbaast mij.

matter

• 1 berichten
  • 1 stemmen

In De Site > Algemeen > Hbo max:

Waarom staat in het overzicht van een film in welke streamingdienst deze aanwezig is, behalve HBO?

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

De elm street collectie staat nu op hbo max

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik vind al die live tv-shit op HBO Max echt vervuiling van het aanbod.

Nu zie ik op de homepage CNN staan met live programma over de verkiezingen.

Ook al die live sporten voegen niks toe. Als daar het geld nu naartoe gaat wordt Max gewoon meer een kabel-tv zender dan een VOD dienst met films of series.

En ondertussen komt er vrijwel nooit een leuke film bij.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Nee, het is erg mager qua aanwas. Overweeg het gebeuren na december op te zeggen, ondanks de levenslange korting.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.