• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.817 acteurs
  • 198.950 gebruikers
  • 9.369.696 stemmen

HBO Max

zoeken in:

IH88

• 9725 berichten
  • 3182 stemmen

https://www.ad.nl/show/hbo-staakt-produceren-van-originals-in-meeste-europese-landen~ac0a4d71/

Ben benieuwd hoe ze dan willen gaan voldoen aan de 30 procent regel. Hoewel er de afgelopen tijd al veel Europese content is verschenen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wel absurd besluit. Maar van mij hoeven die lokale series sowieso niet. Lokale films ben ik wel in geïnteresseerd.

Dan kopen ze gewoon wat meer Europese titels in van andere filmbedrijven, dat doet Netflix ook grotendeels.

Tijdelijk wat licenties in kopen en dan de titels er na een periode weer af gooien.

badfans69

• 3958 berichten
  • 6124 stemmen

HBO Max Halts Originals in Parts of Europe in Major Restructure - Variety

Lees onderstaande artikel voor meer info.

Vergeet niet, aandelen zijn laag. Geld lenen kost veel. Men moet verantwoord investeren..

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

HBO stopt ‘Batgirl’-film van Adil en Bilall in de diepvries: “Niemand zal hem te zien krijgen” | Film | hln.be

Vaag verhaal. Lijkt me dan toch juist geschikt voor HBO Max release.

Maar het lijkt er dus op dat ze de film helemaal cancellen, dat is wel ongehoord en veel geldverspilling.

Bob Gray

• 1221 berichten
  • 2043 stemmen

Als je dit artikel mag geloven verdwijnt HBO MAX helemaal

'HBO Max stopt er nu al mee en zal snel verdwijnen' | FilmTotaal filmnieuws

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Oeh daar word ik niet blij van als dat werkelijk gaat gebeuren.

Hopelijk is het slechts speculatie.

Ik heb niks met Discovery en reality achtige programma's.

Discovery kan beter een tabblad worden bij HBO Max.

HBO Max lijkt me een veel sterker merk dan Discovery.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

kappeuter schreef:

HBO stopt ‘Batgirl’-film van Adil en Bilall in de diepvries: “Niemand zal hem te zien krijgen” | Film | hln.be

Maar het lijkt er dus op dat ze de film helemaal cancellen, dat is wel ongehoord en veel geldverspilling.

Ik dacht dat de film in eerste instantie ook gemaakt was voor HBO Max. Wellicht dat ze de film ooit stilletjes erop zullen uitbrengen.

Waarschijnlijk dat Discovery binnen HBO Max een eigen tab krijgt. Het lijkt mij inderdaad ook onwaarschijnlijk dat HBO Max helemaal opgedoekt wordt, zoals kappeuter aangeeft.

Bob Gray

• 1221 berichten
  • 2043 stemmen

HBO zal inderdaad dan niet helemaal verdwijnen, maar ik heb helemaal geen zin om weer over te moeten naar een nieuwe streamingdienst waar HBO maar een onderdeel in zal zijn. Dat zal de prijs ook gaan beïnvloeden ben ik bang. Maar goed, nog niks bevestigd dus we wachten nog maar even af.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik vind HBO Max een veel betere dienst dan Prime Video.

Je zou zeggen als ze doorgaan met waar ze goed in zijn, dat het zijn vruchten afwerpt in groei van marktaandeel.

En dat de Batgirl film dan als tussendoortje op HBO Max gepresenteerd kan worden.

Maar ze moeten nu op de een of andere manier bang zijn voor imagoschade. Het blijft een bizar verhaal deze terugtrekking.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bizar als dit echt zo is zeg. Dan is er voor geen meter in het voorjaar nagedacht over de lange termijn visie.

Heb er gemengde gevoelens over. Ik vind dat ze veel te weinig actuele nieuwe content erop zetten, maar kwalitatief is het wel weer erg goed.

Ik betaal er nu 4 Euro voor in de maand, zoals velen die het destijds in de kortingsperiode hebben gekocht. Mochten ze de prijs verhogen, dan haak ik af. Daarvoor vind ik het niet al te boeiend. Buiten House of the dragon komt er ook niet iets op uit dat ik perse wil zien.

scorsese

• 13155 berichten
  • 11068 stemmen

ik kijk veel naar HBO Max. veel goeie series en laatste tijd komen er ook flink wat films bij iedere week.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Dit is toch helemaal geen nieuws, dat samengaan met Discovery?

Onder welke naam ze dat doen boeit me eigenlijk niet zo; dat ik mijn 50% korting behoud daarentegen wel.

Toen ik die (belachelijk sensatiebeluste bagger)kop van FilmTotaal las, dacht ik even dat HBO zich andermaal terugtrok van de Nederlandse markt met al zijn content (tenzij je bij Ziggo wilde), net als eerder. Dan had ik ze wel de absolute t****g gewenst, als ze dat zo snel al zouden doen.

Ben benieuwd naar de constructie die ze voor gaan stellen. Ik hoef Discovery er niet perse bij, maar een paar euro meer kan ik wel lijen als de korting behouden blijft, helemaal met een gedeeld account.

Verder eens met Kapp en Shinobi, een aparte tab voor Discovery binnen HBO lijkt me het meest logisch. Of dat MAX gedeelte vervalt zal me 100% worst wezen, al vind het wel wat bijzonder om een markt te penetreren en kort erna het roer om te gooien, ik ben ook wel benieuwd wat voor lange termijn visie daarvoor aanwezig was. Denk dat HBO de NL markt ook niet heel belangrijk vindt.

Wat Bat-Girl betreft, die beslissing is gemaakt door Warner wat ik las, niet zozeer door HBO?

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Ik ben ook net bezig met het uitpluizen van het aanbod van HBO. Er ligt nog best wat klaar om te kijken, dus ik schrok behoorlijk. Hopelijk ben ik optijd klaar met The Sopranos .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Dit is toch helemaal geen nieuws, dat samengaan met Discovery?

Onder welke naam ze dat doen boeit me eigenlijk niet zo; dat ik mijn 50% korting behoud daarentegen wel.

Schijnbaar vind jij extra kosten niet erg, ik vind het wel storend. Ik hoef die zooi van Discovery niet, maar de kans lijkt me groot dat er een paar Euro bij gaat komen. Vast niet na de eerste 2, 3 maanden want dan mogen mensen wennen maar daarna wel.

HBO Max is juist interessant omdat je kwaliteit voor een redelijk lage prijs kan krijgen.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik betaal nu 1 euro voor HBO Max. Als dat er 2 worden zul je mij niet horen. Als het er veel meer worden misschien wel, eerst maar eens zien.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

John Milton schreef:

Ik betaal nu 1 euro voor HBO Max. Als dat er 2 worden zul je mij niet horen. Als het er veel meer worden misschien wel, eerst maar eens zien.

3 dan?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

kappeuter schreef:

Op IGN zeggen ze dat als een film niet uitgebracht word je de gemaakte kosten over je in te dienen belasting mag afschrijven. Klinkt wat frauduleus maar als dat in de US zo werkt komt de film echt nooit uit.

Erg sneu, meestal leveren zelfs de slechtste superhelden films altijd wel genoeg op.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Geen idee hoe je dat doet, ik vermoed je account delen, maar ik betaal 4 Euro en zit er niet op te wachten als dit 6, 7, 8 gaat worden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Schandelijk dit. Dit kan toch niet? Als ik hun was zou ik niet meer samen willen werken met dit bedrijf.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja het is zeker schandelijk.

Wel heb ik het idee dat ze misschien op te veel projecten tegelijk bezig zijn.

Liever dat de serie Ms. Marvel (2022) was gecancelled dan deze film.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Mja afwachten... Klinkt allemaal niet best als 70 procent van het personeel op straat staat.

Een herstructurering en een nieuwe naam, met meer verantwoordelijkheid voor HBO.

Jammer dat het nog geen officieel nieuws is nu blijft het grotendeels speculatie.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik kan het niet goed plaatsen aan de hand van die artikelen wat er nu op handen is. Het gaat mij erom dat de content van HBO beschikbaar blijft. The Wire, Six Feet Under, Rome etc. En dat zulke content gemaakt blijft worden. Staat dat nu op de tocht?

Met HBO Max heb ik op zich niet veel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Viezerikken zijn het. Gewoon goede content eraf halen.

Ik zeg dit binnenkort op denk ik, wel na House of the Dragon. Mooi even omruilen voor Prime waar Lord of the Rings begint.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

John Milton schreef:

Ik kan het niet goed plaatsen aan de hand van die artikelen wat er nu op handen is. Het gaat mij erom dat de content van HBO beschikbaar blijft. The Wire, Six Feet Under, Rome etc. En dat zulke content gemaakt blijft worden. Staat dat nu op de tocht?

Met HBO Max heb ik op zich niet veel.

Ik kan het ook niet goed plaatsen. Ik denk dat we op officieel nieuws moeten wachten dat elk moment kan komen.

HBO zal toch sowieso wel blijven bestaan.

Ik heb juist wel veel met HBO Max, meer dan met Prime Video.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Tsja, wat een soap die berichtgeving.

Persbureau Reuters heeft opgevangen dat Warner Bros. Discovery later vandaag tijdens een presentatie van de kwartaalcijfers meer details bekend zal maken over de toekomst van zijn streamingdiensten.

Ja dus laten we dat nou eens rustig afwachten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.