• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.350 films
  • 10.742 series
  • 30.964 seizoenen
  • 624.084 acteurs
  • 195.144 gebruikers
  • 9.114.507 stemmen

Toplijsten (centraal topic)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 73785 berichten
  • 5870 stemmen

Ik heb op de wensenlijst gezet om de Flop 100 weer in het menu bereikbaar te maken op de nieuwe layout.

Fisico (moderator films)

• 9201 berichten
  • 5056 stemmen

John Milton schreef:

Yedinci Kogustaki Mucize (2019). De lievelingsfilm van Woland en mij.

Mag ik ook de fanclub vervoegen?

3,90* gemiddeld, daar zitten we nog even mee vrees ik.

kappeuter (crew films)

• 73785 berichten
  • 5870 stemmen

Samsara (2011) - nog 1 stem nodig voor een plekje in de top 250.

1917 (2019) en Gisaengchung (2019) staan nu in de top 250!

https://image.tmdb.org/t/p/w500//25tz24hlrqAbjhpHx1FhmfPH8Qf.jpg

John Milton

• 22087 berichten
  • 11965 stemmen

kappeuter schreef:

Ik zag die vorige week idd, dus ik heb mijn steentje al bijgedragen

TMP

• 1814 berichten
  • 1647 stemmen

kappeuter schreef:

Staat nu ook in de top 250.

kappeuter (crew films)

• 73785 berichten
  • 5870 stemmen

Hors Normes (2019) is inmiddels alweer uit de lijst gezakt.

umbra

• 3826 berichten
  • 3553 stemmen

Weet niet of dit hier thuishoort.

Wordt de floplijt nog geupdate en waar dit vroeger op de pagina vd desbetreffende film vermeld stond, lijkt dit nu verdwenen, klopt dit?

Flavio

• 4619 berichten
  • 4899 stemmen

De floplijst is niet meer...althans op de nieuwe site staat hij niet meer bij de toplijsten. Geldt ook voor de Top Recent trouwens.

TMP

• 1814 berichten
  • 1647 stemmen

Flavio schreef:

De floplijst is niet meer...althans op de nieuwe site staat hij niet meer bij de toplijsten. Geldt ook voor de Top Recent trouwens.

Zonde, de top recent is een prima lijst om tips uit te halen voor goede recente films. De floplijst zal ik dan weer niet missen.

Flavio

• 4619 berichten
  • 4899 stemmen

Je kunt die titels nog steeds vinden via Uitgebreid zoeken, en dan bij Overige gegevens zoeken van 2020 - 2022, minimaal aantal stemmen op 20 zetten en stemmen 3,50 - 5,00.

Ik kom dan op 96 titels uit die ongeveer gelijk is aan de Top Recent (alleen wel op alfabetische volgorde).

John Milton

• 22087 berichten
  • 11965 stemmen

Jup, ik gebruik die functie vaak.

Alfabetische volgorde is wat jammer, maar ach. Het werkt.

TMP

• 1814 berichten
  • 1647 stemmen

Quo Vadis, Aida? (2020) is ook binnen gekomen in de top 250. (Niet in de klassieke modus trouwens.)

Fisico (moderator films)

• 9201 berichten
  • 5056 stemmen

Deed er mij aan denken om de lijst nog eens te controleren op blanke films. Gelukkig alles gezien. Bedankt!

John Milton

• 22087 berichten
  • 11965 stemmen

Die hoort er zeker in wat mij betreft, was mijn beste film van dat jaar.

Ook (nog steeds) alles gezien.

oup

• 337 berichten
  • 2658 stemmen

TMP schreef:

Quo Vadis, Aida? (2020) is ook binnen gekomen in de top 250. (Niet in de klassieke modus trouwens.)

Mis ik dan iets. Is er een verschil tussen top 250 klassiek en nieuw (ik doe vrijwel niets met nieuw, laatst wel geprobeerd maar met gierende bandjes weer terug naar de klassieke modus). Staan niet gewoon de 250 films met de hoogste notering (én die voldoen aan de criteria) in deze lijst?

TMP

• 1814 berichten
  • 1647 stemmen

In de 'nieuwe' modus staan ook films die minder dan twee jaar geleden uit zijn gekomen in de top 250. En geen documentaires geloof ik. Geen idee of dat een bewuste keuze of een bug is...

eRCee

• 13383 berichten
  • 1934 stemmen

TMP schreef:

In de 'nieuwe' modus staan ook films die minder dan twee jaar geleden uit zijn gekomen in de top 250. En geen documentaires geloof ik. Geen idee of dat een bewuste keuze of een bug is...

Dat eerste staat wel op de bugslijst ja. Dat tweede weet ik niet zeker.

RickStarMovie

• 31 berichten
  • 950 stemmen

Zou het niet prettig zijn om het minimum aantal stemmen voor de top 250 te verhogen naar 500? Ik denk dat je op deze manier een representatievere toplijst krijgt dan nu. Ik vind 250 stemmen echt belachelijk weinig.

dimi303

• 3252 berichten
  • 3357 stemmen

About Dry Grasses zit niet in men lijst van films uit het jaar 2023 als je via de uitgebreide zoekfunctie werkt. Een bug in the system?

kappeuter (crew films)

• 73785 berichten
  • 5870 stemmen

dimi303 schreef:

About Dry Grasses zit niet in men lijst van films uit het jaar 2023 als je via de uitgebreide zoekfunctie werkt. Een bug in the system?

Wat is je zoekopdracht?

De speelduur ontbrak, die heb ik alsnog toegevoegd, weet niet of dat heeft geholpen.

Als ik zoek op 3.5 gemiddelde en hoger dan verschijnt de titel wel bij de resultaten:

https://ibb.co/h21RX94

horizons

• 5672 berichten
  • 2357 stemmen

RickStarMovie schreef:

Zou het niet prettig zijn om het minimum aantal stemmen voor de top 250 te verhogen naar 500? Ik denk dat je op deze manier een representatievere toplijst krijgt dan nu. Ik vind 250 stemmen echt belachelijk weinig.

Met 500 stemmen verschuift de lijst meer naar de 'iedereen-heeft-deze-film-gezien' categorie. Niet inherent slecht voor een top 500 maar wel jammer dat zo de wat minder bekende films er uit gaan (terwijl ze een beduidend hoger gemiddeld hebben).

En net snel gekeken. Volgens mij maar een film of 6-7 met minder dan 500 stemmen. Dus dan is het al helemaal onnodig.

RickStarMovie

• 31 berichten
  • 950 stemmen

horizons schreef:

(quote)

Met 500 stemmen verschuift de lijst meer naar de 'iedereen-heeft-deze-film-gezien' categorie. Niet inherent slecht voor een top 500 maar wel jammer dat zo de wat minder bekende films er uit gaan (terwijl ze een beduidend hoger gemiddeld hebben).

En net snel gekeken. Volgens mij maar een film of 6-7 met minder dan 500 stemmen. Dus dan is het al helemaal onnodig.

Grappig dat je er 6-7 telt, ik tel er 30. Aardig verschilletje wel. En wat ik er verder over wil zeggen is dat een gemiddelde na 500 stemmen een stuk meer uitgebalanceerd is dan een schamele 250 stemmen.

dimi303

• 3252 berichten
  • 3357 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Wat is je zoekopdracht?

De speelduur ontbrak, die heb ik alsnog toegevoegd, weet niet of dat heeft geholpen.

Als ik zoek op 3.5 gemiddelde en hoger dan verschijnt de titel wel bij de resultaten:

(afbeelding)

Nu staat hij inderdaad in de lijst. Mijn zoekopdracht was jaar 2023, eigen stem.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.