• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.628 films
  • 12.529 series
  • 34.666 seizoenen
  • 654.353 acteurs
  • 200.231 gebruikers
  • 9.451.099 stemmen
Avatar
 

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:
avatar van tattoobob

tattoobob

  • 8206 berichten
  • 2588 stemmen

Zwolle84 schreef:

(quote)

Maak je borst maar nat, hij ziet er schitterend uit in HD.

Zal ik zeker doen







avatar van Mochizuki Rokuro

Mochizuki Rokuro

  • 18945 berichten
  • 16694 stemmen

Zomaar op de gok?


avatar van misterwhite

misterwhite

  • 4726 berichten
  • 656 stemmen

Heroic Purgatory gezien en goedgekeurd, maar ben sowieso wel heel geïnteresseerd in de hele Japanese new wave scene. En dus ook zeker het werk van Yoshida

En Satantango al eerder gezien en dat is een kijkervaring die mij altijd is bijgebleven.


avatar van Metalfist

Metalfist

  • 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Carpenter aangevuld:

Vampires (1998)

Audrey Hepburn aangevuld:

Robin and Marian (1976)

Peter Bogdanovich aangevuld:

The Last Picture Show (1971)

Nog eens een nieuwe sci-fi reeks (met Amanda 'Carter' Tapping!) geprobeerd:

Sanctuary - De Complete Serie

25 euro voor de 4 seizoenen trouwens in de Mediamarkt




avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Vandaag een goudmijntje gevonden waar bijna alle Mr. Horror's lagen voor €1 per stuk, bovendien nog veel in seal.

¿Quién Puede Matar a un Niño? (1976)

La Peau Blanche (2004)

Blue Sunshine (1976)

Opera (1987)

Pin (1988)

Phantasm (1979)

Phantasm II (1988)

Phantasm III: Lord of the Dead (1994)

De rest had ik helaas al, nu alleen nog Besat (1999), Villmark (2003), Nos Miran (2002) en Phantasm IV: Oblivion (1998) en dan is 't label compleet.


avatar van Dk2008

Dk2008

  • 11193 berichten
  • 780 stemmen

j0enne schreef:

Vandaag een goudmijntje gevonden waar bijna alle Mr. Horror's lagen voor €1 per stuk, bovendien nog veel in seal.

En waar is die goudmijn? (winkel, internet, ?)


avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Rommelmarkt.


avatar van dimi303

dimi303

  • 3428 berichten
  • 3740 stemmen

Upgrade naar blu-ray van la meglio giuventu ( restored version )


avatar van DVD-T

DVD-T

  • 15565 berichten
  • 3142 stemmen

Geweldige herziening gehad van Moulin Rouge! Wilde heel graag de Blu-ray. Gekeken of het in de UK of in Nederland goedkoper was. Uiteindelijk bij de volgende box uitgekomen welke prijstechnisch erg aantrekkelijk was en ook nog eens 3 andere Baz Luhrmann films bevat .

http://s1.thcdn.com/productimg/0/300/300/70/10621070-1340369689-569717.png


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/2/6/0/8/9200000047758062_1.jpg

(vandaag verschenen)

Mijn Middle-Earth collectie is hiermee compleet. Heb nu alle zes de films in extended editie op bluray!


avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

Ajax&Litmanen1 : JALOERS!


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Qua uiterlijk een mooie box ja, al is 'ie verder ook wel wat kaal. Alleen een getekende kaart aan de binnenkant van de box plus 3 bluray boxen.

Dit blijft toch wel mijn mooiste box (van LOTR):

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51RGHb2cqIL._SY300_.jpg

Maar die heb ik puur nog voor de sier omdat ik ook de LOTR extended edition bluray box heb.


avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

Ja, ik heb ook die drie losse DVD's (plus de eerste Hobbit) uit de tijd voordat ik op Blu-ray overging. Prachtig uitgegeven inderdaad. Maar wat is dat lichtbruine doosje aan de rechtervoorkant, is dat de verzamelhoes voor de drie DVD's of nòg iets extra's?


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Roger Thornhill schreef:

Ja, ik heb ook die drie losse DVD's (plus de eerste Hobbit) uit de tijd voordat ik op Blu-ray overging. Prachtig uitgegeven inderdaad. Maar wat is dat lichtbruine doosje aan de rechtervoorkant, is dat de verzamelhoes voor de drie DVD's of nòg iets extra's?

De verzamelhoes inderdaad.

Jij hebt de 3 speciale dvdedities zeker los gekocht? Later kwam er inderdaad een verzamelpakket uit.


avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

Klopt, los gekocht allemaal. Ik meen €40 per stuk bij hun release, een hoop geld, maar nooit een seconde spijt van gehad...




avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74732 berichten
  • 5988 stemmen

Game Change (2012), voor €2,- bij Blokker.

(afbeelding)



avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87687 berichten
  • 13042 stemmen

De Griekse promo DVD van La Vie Nouvelle. Zowaar met Engelse subs! Curiosum maar blij dat ik die film eindelijk te stekken heb.




avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.