• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.961 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.935 gebruikers
  • 9.369.455 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Director's Company:

The Mermaid Legend

Door 1&2

The Underground Guard

Luminous Woman

Love Hotel

Scent of a Spell

Tyfoon Club

The Crazy Family

Evil Dead Trap 1 & 2

Roger Thornhill

• 6011 berichten
  • 2445 stemmen

https://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/posters/162/439/162439159_37238c.jpg

De drie bekendste films van de samenwerking tussen Jacques Demy, Michel Legrand en Catherine Deneuve (hierboven trouwens niet in chronologische volgorde op de hoes: resp. 1967, 1970 en 1964). Alles keurig opgepoetst (met dank aan weduwe Agnès Varda), en alle films voorzien van Engelse ondertiteling. Dat laatste geldt ook voor de suppléments van Les demoiselles de Rochefort (inclusief Varda's documentaire Les demoiselles ont eu 25 ans (1993)) en Peau d'âne, maar merkwaardig genoeg níét voor de korte filmpjes bij Les parapluies de Cherbourg (waar ook geen Fránse ondertiteling bij zit, althans niet op het schijfje in mijn box). Bobbejaantje, volgens mij heb jij de box met het complete werk van Demy, zou jij eens kunnen kijken of de DVD of Blu-ray van Cherbourg daarin wèl Engelse subs bij de extra's heeft? Verder niet van belang (en als het wèl zo is maakt dat verder niet uit voor de ondertitel-loos-heid van míjn suppléments, maar ik ben gewoon benieuwd.)

Bobbejaantje

• 2260 berichten
  • 2062 stemmen

Proficiat met je aankoop Roger Thornhill. Wat heb jij ook een sterk geheugen zeg Die heb ik inderdaad. Even gecheckt intussen. In de verzamelbox is het gelijkaardig: alle Franstalige films hebben Engelse ondertitels. Zijn 2 Engelstalige films (Lady Oscar en Model Shop) hebben Franse ondertitels. En dan is er nog The Pied Piper die in 2 versies toegevoegd is (Franstalig en Engelstalig, ik dacht zonder titels). Zelf heb ik er ook wel graag Franse ondertitels bij. Geniet ervan! Ik krijg ook alweer zin.

Roger Thornhill

• 6011 berichten
  • 2445 stemmen

Dank voor je reactie, Bobbejaantje. Met het klimmen der jaren wordt mijn geheugen helaas minder, maar bij het teruglezen van de berichten bij bovengenoemde docu van Varda kwam ik jouw conversatie met Metalfist tegen, en daaruit concludeerde ik dat jij die box op de plank had staan. En bij de huidige weersgesteldheid komt een film van deze regisseur altijd van pas!

Kondoro

• 11518 berichten
  • 2861 stemmen

Strange Darling

Roger Thornhill

• 6011 berichten
  • 2445 stemmen

Weet iemand of silverscreendvd.nl nog online is? Tijdje niet bezocht, zojuist een bestelling geplaatst, maar tijdens het afrekenen er een paar keer uitgegooid.

Brix

• 19675 berichten
  • 5112 stemmen

The Passover Plot (1976)

https://imgbb.com/

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

Een pre order voor de 4K steelbook boxset met de zes officiële James Bondfilms met Sean Connery.

Eindelijk, eindelijk gaat er wat van uit komen op 4K!! Verwacht midden juni.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

thunderball schreef:

Een pre order voor de 4K steelbook boxset met de zes officiële James Bondfilms met Sean Connery.

Eindelijk, eindelijk gaat er wat van uit komen op 4K!! Verwacht midden juni.

Zijn die Nederlands ondertiteld of haal je ze uit het buitenland?

Laat even weten aub hoe goed de 4K's zijn, ben ik enorm benieuwd naar. Ik heb de bluraycollectie maar misschien moet ik ooit over na James Bond 4K.

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

Tot nu toe alleen op de Amerikaanse Amazon, dus niet Nederlands ondertitel, maar dat is toch niet echt nodig bij deze films, plus we kunnen ze onderhand dromen.

De blu rays hebben trouwens al de 4K prints gebruikt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.