menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/0/3/4/9200000025424309_1.jpg

10x blu-ray. Niet dezelfde titels als die eerste NL-se serie van 10 DVD's, sommige had ik nog niet met NL-se subs en sowieso de eerste blurays. Genummerde, limited boxen liggen voor weinig bij de Media Markt.

(afbeelding)
Massacre Collection (R1)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
2-disc van Synapse, ter vervanging van Duitse release die ik had liggen.

Jij moet 't weer even beter doen.. Gaaf man!

Thanks, super mooie uitgave. Te gekke extra's!

Ben de laatste tijd steeds meer heruitgaves / mediabooks aan het kopen van films die ik al heb (sommige, zoals Flesh & Blood voor de 4e keer) vanwege nieuwe extra's. Beetje triest .

@trebremmit: Goed bezig, en de Duitsers ook met al die prima releases.

Dan vind je er jaren geen enkele en dan kom je er op een eenzame DVD stand op de avondmarkt ineens 2 tegen:
Liu Xing Hu Die Jian (1976)
Shi Er Jin Pai (1970)

Nog 6 en dan is de Shaw Brothers collectie compleet, althans toch de Nederlandse release

Ja, die kom je toch zelden tegen. Ook 2e hands niet vaak. Ik heb er een paar ook nog niet gezien, maar zoek de 2e hands altijd (tevergeefs) af. Vaak genoeg andere martial arts, maar die rood/zilver-serie is best lastig.

Ik heb jaren geleden er ooit 3 in de Free Record Shop gekocht en ben sindsdien aangewezen op rommelmarkten. Deze waren 5 euro per stuk, wat best wel goedkoop is. Sommige verkopers op eBay ofzo weten de prijzen wel omhoog te trekken.

http://oi60.tinypic.com/123tvl0.jpg

Voor 36 euro op de kop getikt

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
Steelbook.

€1 per stuk.

Short term 12

Nice! Je bent er snel bij Staat ook hoog op mijn lijstje.

(Zelf kan ik me voorstellen dat vooral Sunshine een openbaring is, die vond ik "low-def" al zo indrukwekkend! Ik heb er zelf ook al mijn oog op... )

Dat is het ook. Beeld is geweldig. Wel een verbetering zichtbaar op de dvd uitgave, vooral in de zwarte/donkere gedeeltes van de film. Al is het zeker niet helemaal perfect maar dat ligt vooral aan de stijl die Boyle heeft gekozen. Ook qua geluid een hele verbetering. Dat is perfect. En voor € 8,- is het de overstap van de low-def versie naar de high-def versie meer dan waard.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:53 uur

geplaatst: vandaag om 23:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.