• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.634 films
  • 12.529 series
  • 34.666 seizoenen
  • 654.354 acteurs
  • 200.231 gebruikers
  • 9.451.131 stemmen
Avatar
 

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Quentin, jij bent met een koffertje vol terug huiswaarts gekeerd... Goede zaken gedaan!


avatar van Malick

Malick

  • 9128 berichten
  • 700 stemmen

De titels zijn heel slecht te lezen. De volgende keer graag iets grotere plaatjes ..?



avatar van Quentin

Quentin

  • 10218 berichten
  • 8578 stemmen

Malick schreef:

De titels zijn heel slecht te lezen. De volgende keer graag iets grotere plaatjes ..?

Moet je bij Amazon klagen.



avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

Mooi hoor, ik weet niet of dat inmiddels veranderd is maar toen ík naar sommige films hieruit op zoek ging waren ze alleen verkijgbaar in die vier boxjes waaruit deze verzameling is samengesteld. Supercollectie voor de fan. (Mevrouw Thornhill was en is helemaal lyrisch over Lola, vandaar.)


avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Het meest mooie is de bizarre prijs, €17 inclusief via Marktplaats.

Hij stond er nog niet zo lang op dus uiteraard meteen gereageerd.

Toch al een heleboel koopjes gedaan op Marktplaats met dit als toppunt, gevolgd door de James Bond Collection in blik voor €17, de Jean-Luc Godard Collection (12 disc) voor €24 en de Coen Brothers Collection (Volkskrant boekvorm) voor €14.


avatar van Dk2008

Dk2008

  • 11193 berichten
  • 780 stemmen

Ja, ik wilde al vragen, weer 10 Euro? (Geen geld hoor).






avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

(afbeelding)

Gevonden voor €4.

Verder nog:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)


avatar van Dk2008

Dk2008

  • 11193 berichten
  • 780 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Gevonden voor €4.

Koopje. Marktplaats?

bol.com stukje duurder.


avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Neen, CeX.

Veel geluk de afgelopen tijd.


avatar van Dk2008

Dk2008

  • 11193 berichten
  • 780 stemmen



avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

  • 22572 berichten
  • 5234 stemmen

Ook een amazon mandje gedaan een paar dagen terug:

A Man Vanishes (MOC, omdat die Amerikaanse zo duur blijft en de MOC OOP gaat) van Imamura

Stray Dogs/Journey to the West (Tsai, omdat ik ze moet inhalen en mijn Tsai-rijtje moet aanvullen)

The Complete (Existing) Films of Sadao Yamanaka (vanwege nu goedkoop enomdat ik dit eigenlijk al lang moeten hebben)

L'Argent du Poche (Truffaut) (omdat ik binnenkort Truffaut weer eens wil oppakken)

Voy a Explotar (Naranjo) (Wegens ultragoedkoop)



avatar van Quentin

Quentin

  • 10218 berichten
  • 8578 stemmen

de grunt schreef:

(afbeelding)

Mooi hoor, laat vooral weten hoe de extra's zijn (hoop zelf de luxe editie voor sinterklaas te krijgen ...)!


avatar van Brix

Brix

  • 19769 berichten
  • 5199 stemmen

Schitterende limited edition release, met twee versies van de film (pre-release en bioscoop versie)

plus 'Frontier Marshal' (met Randolph Scott) en andere leuke extra's.

http://i67.tinypic.com/nvcm12.jpg

http://i65.tinypic.com/1198ppd.jpg


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Merci, die box is om van te likkebaarden. Prachtig artwork en een boek rijk aan foto's, dus hopelijk ben je zoet geweest. Moet je hier trouwens kijken Quentin; teaser van Melanie Griffith in de nieuwe master van Carlotta (1080p). ?



avatar van trebremmit

trebremmit

  • 3018 berichten
  • 1484 stemmen

Mooie box van My Darling Clementine Brix, vooral de hoes is prachtig.


avatar van Brix

Brix

  • 19769 berichten
  • 5199 stemmen

trebremmit

Ja, fraaie uivoering.

Wat mij op de eerste plaats over de streep trok om 'm te kopen is de extra film met Randolph Scott die erop staat, maar ook dat boekje erbij en de andere extra's zijn prachtig.

En dat voor een aantrekkelijke prijs bij Zavvi.NL


avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

Grrr, ik heb de dubbel-DVD uit 2005 al, ook met twee versies van de film, en om die nu weer te gaan upgraden... Maar verleidelijk is het wel... Prachtige film ook!


avatar van trebremmit

trebremmit

  • 3018 berichten
  • 1484 stemmen

Ik heb de Duitse blu-ray met Nederlandse ondertitels, dus die box laat ik ook nog meer even aan me voorbijgaan.



avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.