Dumb and Dumber To (2014)

geregisseerd door Bobby Farrelly en Peter Farrelly
met Jim Carrey, Jeff Daniels en Laurie Holden

Na de idiote avonturen van Harry (Jeff Daniels) en Lloyd (Jim Carrey) in de komedieklassieker uit 1994, zijn de prettig gestoorde vrienden geen steek wijzer geworden. Na een grap waar Lloyd twintig jaar voor uittrekt, gaat het dommige duo samen op pad, omdat Harry net ontdekt heeft dat hij een tienerdochter heeft. Dat komt goed uit, want Harry is op zoek naar een donornier. Alleen loopt de roadtrip naar Harry's dochter niet zoals gepland.

In Film > Nieuws > Dumb & Dumber To (2014):

Het vervolg van Dumb & Dumber komt eraan, mét Jim Carrey en Jeff Daniels! Volgens imdb gaat de film zo: 20 years after the dimwits set out on their first adventure, they head out in search of one of their long lost children in the hope of gaining a new kidney.
Ik vond deel 1, en de prequel erg leuk, dus ik zie ook erg uit naar deze!

Ik dacht aan typfout, maar dus toch:
Dumb and Dumber To (????) - imdb.com

avatar van FillumGek
Een opzettelijke typefout dus
Klinkt leuk, in ieder geval een goed teken dat Carrey en Daniels erin zitten. Origineel is één van de leukste comedies, vroeger ontelbaar veel gezien.

avatar van Naomi Watts
Een vervolg op één van de best gewaardeerde en overschatte infantiele komedies. Count me out.

avatar van TheLionKingFan
Ik vind hem geniaal. En ook om de prequel kon ik best lachen. Heb er erg zin in, eindelijk weer Carrey als hoofdrol in een film, sinds Mr Poppers Penguins.

avatar van jarno1975
Nieuwe poster

Dit gaat echt een grote flop worden ben ik bang...

avatar van WB
WB
En de eerste trailer is online! Oehf, lag nu al dubbel

avatar van Nicholas
Ik nog niet. Persoonlijk vind ik de eerste Dumb & Dumber een van de beste komedies ooit, dus dat wordt een lastige opdracht voor ze.

avatar van TheLionKingFan
Gemengde gevoelens over de trailer. Al zijn Daniels en Carrey wel topacteurs.

avatar van Edie
Eerst de film maar eens zien, trailers zeggen vaak weinig. De eerste vond ik vooral sterk omdat het echt een roadmovie/komedie is, hopelijk is dit het ook (aan de trailer te zien denk ik wel). Tof dat de cast compleet is, dezelfde regisseurs zitten erachter; kan bijna niet echt floppen (in tegenstelling tot veel andere films waar een andere regisseur het overneemt en de film verknalt (kuch Terminator 3)).

avatar van Ajax&Litmanen1
Dit is me een ongrappige trailer zeg. Jammer. Deel 1 was echt geweldig.

avatar van HALVE TAMME.
Ik vind de trailer zeker niet onaardig, ik heb er zin in.

avatar van tattoobob
Ik sla de trailer over maar ik heb hier ook verschrikkelijk veel zin in!!!!!
Ik kan niet wachten.

avatar van JacoBaco
Dit kan wat mij betreft alle kanten op. Van flop tot mega succes. Op basis van de trailer lijkt dit mij niet heel erg leuk, maar ik kan mij ook weer niet voorstellen dat het daadwerkelijk slecht gaat zijn.

Ruben%
Deel 1 was grappig. De prequel verschrikkelijk. Dat de cast van het orgineel weer bijeen is gekomen is natuurlijk wellicht veelzeggend, al vraag ik me af of deze sequel aan de verwachtingen kan voldoen.

avatar van thunderball
Trailer ziet er wel mallotig genoeg uit om een leuke film op te kunnen leveren.
We zien het wel. Jammer dat ie niet van de zomer al draait.

Ruben%
Zolang 'The Most annoying sound of the world' er maar inzit, ben ik gelukkig.

avatar van FilmFanboy
De internationale trailer is nu ook uitgebracht, met wat nieuwe footage!

avatar van TheLionKingFan
Veel leukere trailer! Heb er zin in

avatar van HALVE TAMME.
Ik pleurde bijna van mijn stoel af, ik zeg : Heerlijk.

Nee, nee ik denk niet dat een comeback van deze twee voor mij gaat werken. Pijnlijke trailer.

merijn82 schreef:

Nee geweldige trailer.....als je dit niet grappig vind dan is het jouw genre gewoon niet....dus gewoon lekker overslaan voor jouw

avatar van JacoBaco
Dat is toch ook onzin tattoobob. Deel 1 staat zeker in mijn top 10 van beste komedies ooit. Verder vind ik veel films van Mel Brooks ook fantastisch. Daarnaast heb ik de twee Ace Ventura films ook heel hoog staan. Zelfs Scary Movie 1 vind ik zeer leuk! De Naked Gun films. Buitengewoon grappig! En zo zijn er nog vele!

Maar de trailer van D&D 2 doet mij opvallend weinig. Dus ik ben het eens met merijn82 wat dat betreft.

Ik vind de trailer zo ontzettend geforceerd overkomen, net als de hele comeback eigenlijk.

Je hebt misschien gelijk dat ik de film beter kan overslaan en me er bij neer moet leggen dat mijn smaak in 20 jaar tijd veranderd is en dit het gewoon niet meer is voor me. Deel 1 kon ik toen altijd wel waarderen... Wellicht ben ik te voorbarig, maar dit had wat mij betreft bij nostalgie kunnen blijven.

avatar van mcdaktari
Als het maar niet een kopie van de eerste word ,ik bedoel dezelfde grappen en zo, al ben ik bang dat het wel het geval zal zijn. Maar al is ie maar de helft zo goed als de eerste dan heb ik er nog heel veel zin in.

mcdaktari schreef:

Juist dat heb ik dus ook....

merijn82 schreef:

Ik denk ook dat je hem beter kan overslaan als je er nu al zo in staat

avatar van JacoBaco
Maar dat maakt je opmerking nog steeds niet reëel tattobob. Dus ergens ben ik wel benieuwd waar die foute logica vandaan komt.