ad
  • 8.111.742 stemmen

Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd (2003)

Komedie | 85 minuten
1,54 1.091 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Troy Miller

Met onder meer: Eric Christian Olsen, Derek Richardson en Luis Guzmán

Releasedatum: 14 april 2003

Over Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd

"The evolution of dumb..."

1986: De vrienden Harry en Lloyd, bekend van de eerste Dumb and Dumber-film, zijn nog tieners. Ze proberen om uit het programma voor 'speciale' studenten te komen, en in het normale highschool-leven terecht te komen.

imageimageimage

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Erg genoten van deze prequel De jongens imiteren Carrey en Daniels erg goed, haha! De relatie tussen de rector en kantinejuffrouw was bloedirritant en niet grappig. Het verhaal was wel leuk! De jongens komen weer zonder weten in een groot avontuur terecht. 3,5*

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

''Come around 7. O'clock?

Ah, weer zo'n berucht Jim Carrey-loos vervolg. Ben hem met de verwachtingen en het verstand op 0 gaan kijken, en eigenlijk is hij toch wel grappig. Natuurlijk zijn Daniels en Carrey de enige echte Dumb & Dumber, maar ook Richardson en Christian Olsen zijn heel goed uitgezocht om de rollen op hun te nemen. Gewoon precies Carrey en Daniels, maar dan jong. De grappen en het verhaal zijn nogal flauw, maar daar hou ik wel van. Bob Saget speelt hier ook leuk in. ''THERE'S [email protected] EVERYWHERE!'' Dus opzich een hele leuke komedie, die je net als Son of the Mask niet moet vergelijken met het origineel. 3,5*

avatar van tattoobob

tattoobob

Ik snap uberhaubt niet waarom mensen oo het idee komen om een dumb&dumber te maken zonder de twee echte mafketels..alleen daarom al een halve ster...en het helpt ook wel mee dat de film gewoon slecht is.

Humor,acteerwerk...drie keer niets

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Ik vond dit tweede deel eigenlijk héél grappig. Ik kan me niks meer herinneren van deel 1. Dus kan niet zeggen welk deel slechter of beter is. Gewoon zeer domme humor. Maar wel erg vermakelijk.

avatar van Antonev

Antonev

Zo ontzettend fout, dat het ergens ook wel leuk was. Het niveau van de film is uiteraard zeer bedenkelijk, maar soms slaat de meest eenvoudige domme humor ook gewoon aan. Deze komt waarschijnlijk nooit meer uit de kast. Wel jammer dat hier de trailer van het eerste deel bij staat...