Battleship (2012)
Genre: Actie / Sciencefiction
Speelduur: 131 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Peter Berg
Met onder meer: Liam Neeson, Alexander Skarsgård en Taylor Kitsch
IMDb beoordeling:
5,8 (267.877)
Gesproken taal: Engels en Japans
Releasedatum: 19 april 2012
On Demand:
Bekijk via Netflix
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via SkyShowtime
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Woensdag om 23:10 uur op PRO 7
Plot Battleship
"The Battle for Earth Begins at Sea"
In Battleship zien we hoe de vloot van de marine het moet opnemen tegen buitenaardse wezens die het op de aardse watervoorraad voorzien hebben. Opgesloten in een buitenaards krachtveld van meer dan 480 kilometer, moeten 5 wereldse schepen en 5 buitenaardse schepen het zonder enige vorm van communicatie tegen elkaar opnemen in een strijd voor het leven - het lot van de wereld staat op het spel. Er wordt gevochten als David en Goliath - is inventiviteit, strategie en ouderwetse spierkracht genoeg om de buitenaardse wezens te verslaan?
Externe links
Acteurs en actrices
Lieutenant Alex Hopper
Captain Yugi Nagata
Petty Officer Cora 'Weps' Raikes
Sam
Lieutenant Colonel Mick Canales
Cal Zapata
Admiral Shane
Commander Stone Hopper
Sampson JOOD Strodell
Boatswain Mate Seaman Jimmy "Ordy" Ord
Reviews & comments
evabx
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
Ik ben gisteren gaan kijken.
Ik had lage verwachtingen maar het eerste halfuur vond ik de film goed meevallen.
Tot het moment dat die machines komen en vanaf dan gaat de film bergaf. Het is allemaal ongelooflijk overdreven en erover en het is totaal niet boeiend naar mijn mening wat er allemaal gebeurt.
Ik heb me ook doodgeërgerd aan rihanna. Acteren is duidelijk niet haar sterkste kant.
Enige goeie aan de film was alexander skarsgard, heel goeie acteur en hij speelt terug een rol waarbij hij macht heeft, past goed bij hem!
the marsh
-
- 109 berichten
- 1500 stemmen
valt me op dat hier behoorlijk wat onzinnige berichten op de pagina staan maarja
en "the marsh" kom op je bent de eerste die stemt zeg aub als het kan/ als je wil een beetje meer over de film dan hebben we toch al beetje een verwachting hoe hij is
Een film die flink overdreven is en alleen de special effects zijn goed.
Sorry, maar verder is er niet veel meer te zeggen over deze film.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik ben gisteren gaan kijken.
Ik had lage verwachtingen maar het eerste halfuur vond ik de film goed meevallen.
Tot het moment dat die machines komen en vanaf dan gaat de film bergaf. Het is allemaal ongelooflijk overdreven en erover en het is totaal niet boeiend naar mijn mening wat er allemaal gebeurt.
Ik heb me ook doodgeërgerd aan rihanna. Acteren is duidelijk niet haar sterkste kant.
Enige goeie aan de film was alexander skarsgard, heel goeie acteur en hij speelt terug een rol waarbij hij macht heeft, past goed bij hem!
En de eerste -ik ga speciaal een account aanmaken voor Battleship om hem vervolgens af te zeiken en hem een score van een 0,5 te geven- is binnen!
Hoe diep kun je zinken zeg.
evabx
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
En de eerste -ik ga speciaal een account aanmaken voor Battleship om hem vervolgens af te zeiken en hem een score van een 0,5 te geven- is binnen!
Hoe diep kun je zinken zeg.
ja he wat zink ik diep omdat ik al jaren reviews lees hierop en ik zag hier nu gewoon dat veel mensen zaten te wachten op iemand die de film heeft gezien. Ik heb de film gezien en een accout aanmaken duurt 5seconden dus zoveel moeite is dat niet he.
En afzeiken? Als hij slecht is, dan is hij slecht; Zullen er wel nog veel volgen.

JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Dan weet ik niet wat jij onder een 0,5 verstaat... De film is in mijn ogen dan compleet waardeloos, want lager dan een 0,5 gaan we hier niet. Vervolgens zeg je dat het eerste half uur nog best te doen is. Kortom, erg overdreven om dan een 0,5 te geven. Verder maakt het me geen zak uit wat voor cijfer je een film geeft. Het is de manier waarop.
Je zal overigens niet de eerste zijn die een nepstem plaatst. 
evabx
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
ik wou hem 1 op 5 geven dus ik drukte op het eerste sterretje maar er kwam 0.5 op, sorry het is mijn eerste keer en vergissen is menselijk
.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Absoluut.. Nou, dan verander je het eventueel alsnog. Door hem aan te passen of door hem te verwijderen en opnieuw te stemmen. Wat jij wil! Lees maar is wat er staat achter mijn stem (onder het gemiddelde). Verwijderen en anders maak je met het pijltje van de muis van die 0,5 een hele ster. Heel makkelijk! 
Walibi01
-
- 10 berichten
- 8 stemmen
Net terug van de HMS Rotterdam. Leuk om zo'n film te zien in een dergelijke omgeving. Goede organisatie aldaar. Pluim voor de koninklijke marine.
Verder.
Een degelijke en vermakelijke actiefilm.Verwacht niet meer en niet minder.
Het acteren van Rihanna ? Ach ja verder dan zinnen met meer dan 3 woorden kom ze niet. Ze heeft een vrouwelijke bijrol. Voorlopig moest ze het daar maar bij houden.
Voor dit genre film is ook niet heel veel acteertalent nodig.
Die heb ik gemist denk ik. Ze komen ons vernietigen dacht ik.
Verwacht hier niet teveel van. Het is vooral schiet op alles wat beweegt en niet menselijk is.
Ik vond de strijd c.q samenwerking tussen de japanse en de amerikaanse marine erg leuk gevonden van de bedenkers.
Blijf wel even zitten tot na alle ondertiteling voor een vooruitblik op battleship 2

Voor geïnteresseerden
Bioscoop HMS Rotterdam
Masterbrain
-
- 409 berichten
- 1266 stemmen
Het is een film waarbij de nadruk meer ligt bij de Vfx dan bij de verhaal, zoals bij 2012.
Battleship is een Rollercoaster/Doolhof atractie film dat je volledig meeneemt in de actie en de vfx qua verhaal is het gewoon zoals elke Amerikaanse film dat gebaseerd is op Aliens een
middelmatige ruimtewezensachitge verhaal ,maar qua actie vind ik het beter dan TRANSORMERS REEKS ,maar qua verhaal een duimpje naar beneden.
Theunissen
-
- 12273 berichten
- 5515 stemmen
Ik ben gisteren gaan kijken.
Ik had lage verwachtingen maar het eerste halfuur vond ik de film goed meevallen.
Tot het moment dat die machines komen en vanaf dan gaat de film bergaf.
Sorry hoor maar hier moet ik wel om lachen
Dus als de machines niet waren gekomen had je het een goede film gevonden
Maar je weet toch van te voren waar dit verhaal omdraait. Waarom ga je daar dan in hemelsnaam naar kijken
Dat je Rihanna vreselijk vond kan ik goed begrijpen. Van mij mag ze kanonnenvoer zijn voor de aliens.
Masterbrain
-
- 409 berichten
- 1266 stemmen
haha ja slaat toch nergens op he.
geen Machines , dus geen Kick
schumacher
-
- 4565 berichten
- 4267 stemmen
Topfilm.
Wat een idiote mensen er toch op de aardbol rondlopen. Ga dan ook niet naar een film als star wars of starship troopers, terminator gaan kijken en ik kan er nog zo duizenden opnoemen, al deze film zijn ook overdreven, waarvan de meeste zaken niet kunnen,niet bestaan of tot nu toe nog niet kunnen. Daarvoor noemen ze het ook een film= het is niet echt.
Ik vond het een zeer goeie film, spanning, geen saai gedoe, paar leuke momenten in de film,veel aktie, schoon vrouwvolk enz... Een topper.
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Daarvoor noemen ze het ook een film= het is niet echt.
Wat is de correlatie tussen een genre (sci-fi) en een goed script?
Theunissen
-
- 12273 berichten
- 5515 stemmen
ja he wat zink ik diep omdat ik al jaren reviews lees hierop en ik zag hier nu gewoon dat veel mensen zaten te wachten op iemand die de film heeft gezien. Ik heb de film gezien en een accout aanmaken duurt 5seconden dus zoveel moeite is dat niet he.
En afzeiken? Als hij slecht is, dan is hij slecht; Zullen er wel nog veel volgen.
Het is ook nog een review van niks waar niemand iets aan heeft.
Het slaat ook nergens op je leest zogenaamd al jaren reviews maar maakt nu pas een account aan
Ga je met die account ook nog andere reviews en stemmen geven of blijft het alleen bij deze film. Indien het laatste het geval is dan hoop ik dat de account verwijdert wordt want het voegt nul komma nul toe.
NERD
-
- 1719 berichten
- 1431 stemmen
Sorry hoor maar hier moet ik wel om lachen
Dus als de machines niet waren gekomen had je het een goede film gevonden
Maar je weet toch van te voren waar dit verhaal omdraait. Waarom ga je daar dan in hemelsnaam naar kijken
Dat je Rihanna vreselijk vond kan ik goed begrijpen. Van mij mag ze kanonnenvoer zijn voor de aliens.
Het is ook nog een review van niks waar niemand iets aan heeft.
Het slaat ook nergens op je leest zogenaamd al jaren reviews maar maakt nu pas een account aan
Ga je met die account ook nog andere reviews en stemmen geven of blijft het alleen bij deze film. Indien het laatste het geval is dan hoop ik dat de account verwijdert wordt want het voegt nul
komma nul toe.
Waar slaat dit op zeg? Ik ben al 10 jaar actief op deze site, maar kan er niet bij waarom een nieuwe gebruiker met een extreme stem zo afgezeken wordt? Hij/zij geeft gewoon aan dat de film op een bepaald moment een stuk achteruit gaat. Blijkbaar dusdanig dat de film totaal niet meer gewaardeerd wordt. Deze gebruiker neemt in ieder geval nog de moeite neemt om zijn/haar stem te onderbouwen.
Sinds wanneer mag je geen mening meer hebben op Moviemeter? Mooie manier om iemand welkom te heten. Doe even normaal.
Theunissen
-
- 12273 berichten
- 5515 stemmen
Als er op de account geen andere reviews en stemmen komen te staan slaat het gewoon nergens op. Effen goed lezen wat ik schreef.
Driftkikker
-
- 8 berichten
- 437 stemmen
Wat een bagger dit.
Serieus: Met een 70 jaar oude tobbe een alien-baseship verslaan en dan op het nippertje gered worden door de rest van de vloot met hun straaljagers die nog maar nét optijd komen? Om heel eerlijk te zijn, dacht ik dat de film op dat moment pas echt los zou barstten, dat de gehele vloot alles uit de kast zou trekken tegen de aliens. Maar oh wacht, dat kan niet, want de oude tobbe had geheel volgens plan de grondradars gesloopt. Dan denk je, lekker boeien, een beschaving die ruimteschepen kan maken en vermoedelijk kwaad is stuurt dan toch nog een hele berg schepen?
Maar nee. De held krijgt een medaille en staande ovatie en shit, en dan komt ook nog eens het slappe liefdesverhaaltje op zijn pootjes terecht. En de film is afgelopen. Waar de fuck bleef die enorme zeeslag nou waar ik op heb zitten wachten?
Kortom: Idee is leuk, maar totaal niet goed uitgewerkt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik volg NERD wat dit betreft. De desbetreffende account is ook pas recentelijk aangemaakt. Zeer onterechte accusatie wat mij betreft.
tommy_movies
-
- 34 berichten
- 138 stemmen
Mijn mening: ik vond de film echt geweldig, hij is beter dan Skyline en Battle of LA, Er zitten zeer goeie special effects in de film. Voldoende humor, en vooral genoeg actie. ieder zijn smaak natuurlijk van film, van mij krijgt hij toch een welverdiende 4,5*.
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Goede investering. Meer lof heb ik er niet voor, Universal en Hasbro gaan hier de komende maanden goed hun zakken mee vullen. Beginnende met de cast zelf gaat het al een beetje de mist in; een paar televisie acteurs, een popsterretje, een voormalig supermodel, een geamputeerde ex-marinier en om nog een beetje saving grace over te houden gooien we er Liam Neeson nog erbij (die overigens belachelijk weinig schermtijd krijgt). Niemand weet te imponeren met z’n karikatuurlijk, geschreven rol, het dialoog is op momenten tenenkrommend, de geselecteerde muziek knullig (Fortunate Son, echt?) en de aktiescènes zijn – net zoals bij partner in crime Bay – rumoerig en zielloos. 2*
Kwam trouwens na de voorstelling erachter dat twee zalen verderop Cabin in the Woods aan het draaien was...

jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
hij is beter dan Skyline en Battle of LA.
Ik zie niet hoe dit een prestatie is.
Jack Sparrow
-
- 472 berichten
- 3271 stemmen
Erg matige eerste uur. Saaie nietszeggende scènes met houterig acteer werk. Waardeloos! Alleen softe dialogen en knallen. Tweede uur redt de film vanaf de strategie met de japanner wordt het beter. Helemaal in het laatste half uur als de oude kern van de marine te hulp schiet. Lijkt bijna of het tweede deel door een andere script schrijver is geschreven! Wat een verademing. Echter al met al blijft het een nietszeggende film met hier en daar wat uitblinkers. Dit was bij de Transformers serie toch echt beter! Wel lekkere soundtrack met AC/DC!
DutchTakeshiro
-
- 366 berichten
- 2235 stemmen
Normaal bij dit soort films kan ik mij goed vinden in het zeer kritische commentaar van anderen. Op een of andere manier begrijp ik de kritiek op deze film niet zo goed. Dit komt zeker door het feit dat ik zonder enige verwachtingen naar de film ben toegegaan (lokkertje blijft natuurlijk wel Liam Neeson, alhoewel zijn rol in Battleship te verwaarlozen is). En verrek, ik heb zeker nog flink wat kunnen lachen met deze film!
Een punt van deze film wat het al veel beter maakt dan de gemiddelde Amerikaanse film: het patriottisme was ver te bekennen en de Amerikaanse vlag en "America f**ck yeah" werden eens een keer niet door je strot geduwd. Leuk is dat deze film eigenlijk nauwelijks focust op de cast maar meer op echte veteranen die hun ledematen hebben gegeven voor het vaderland. Zo krijg je meteen meer respect voor die mensen. En natuurlijk moeten we de WOII veteranen niet vergeten die mij zeker hebben laten lachen in de bioscoop. De grappen zijn goed gedoseerd over de film en je bleef er lekker naar kijken. De veteraan Mick en de gebrilde nerd zorgen voor grappige situaties. En uiteraard altijd een genot om AC/DC door de boxen te horen knallen en af te sluiten met CCR- fortunate son. Top! De actie scenes zijn goed uitgedacht en het is al lang geleden dat ik een goede zeeslag heb gezien (if ever). Het is vooral een genot als de U.S.S. Missouri in actie komt!
Door deze punten bij elkaar op te tellen en uiterst verbaasd te zijn over wat de film te bieden heeft beloon ik zo'n film dan ook graag met 3,5 sterren!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Battleship doet wat een Blockbuster hoort te doen. Het biedt actie, actie, actie en nog eens actie. Wat een hoop special effects en wat een overdaad aan explosies. Echt fenomenaal. Duidelijk is dat hier de kracht van de film ligt.
Het is jammer dat het langzaam op gang komt, teveel familie probleempjes aan het licht komen en dat het plot niet altijd even logisch is. Je ziet bijvoorbeeld die tollen snelwegen verwoesten in een grote stad, om vervolgens nooit meer terug te komen op het hele gebeuren in het binnenland. Het doel van de aliens is niet altijd even duidelijk, iets wat deze film eigenlijk beter uit had moeten werken. Liever had het allemaal wat mysterieuzer mogen blijven, zo had ik de aliens niet hoeven te zien. Maar als je het allemaal moet laten zien in de film moet je het wel goed doen, wat dat betreft werkt dit de film niet mee.
Wat de film wel goed doet is de tactiek die de Japanse kapitein bedenkt. Zo krijg je nog wel het echte "Zeeslag" gevoel.
Anyway, het is gewoon een typische blockbuster zoals het hoort te zijn. Personages die verplicht wat diepgang mee moeten krijgen, een niet al te beste plotuitwerking en heel veel actie,spektakel en de nodige humor.
3*
Guuz
-
- 2 berichten
- 6 stemmen
Gisterenavond in deze film gezien. Normaal gesproken zou ik niet eens naar een dergelijke film gaan, maar er draaide niets anders.
Om met de deur in huis te vallen. Wat een vreselijk slechte film!
Over the top, verschrikkelijk slecht geacteerd en een verhaallijn dat je in de eerste tien minuten al zelf kunt invullen.
Was er dan helemaal niets leuks aan deze film? Ik vond de special effects heel mooi gedaan, Brooklyn Decker is een schoonheid en verder vond ik de luchtige sfeer in de film wel iets. Alsof de makers wisten dat ze een hele slechte film maakten, die je vooral niet serieus moet nemen.
Ik zal wel niet tot de doelgroep behoren, maar ik heb 'm nou eenmaal gezien. 1,5*
geminy
-
- 73 berichten
- 883 stemmen
Helemaal eens met de review van rep_robert. Het kwam wat langzaam op gang, verhaal niet schokkend en altijd logisch, maar man... wat een hoop aktie, schitterende special effects op dat grote scherm, brute battles, tig explosies, alles moet stuk!... daar hou ik van in de bios, heb genoten vannacht!
brunelli
-
- 14 berichten
- 1853 stemmen
Battleship
Ik had niet echt veel hoop voor Battleship, maar omdat de film geregisseerd is door Peter Berg, die voorheen films als Hancock en The Rundown maakte, verwachtte ik toch een degelijke actiefilm. Helaas, is Battleship een echte ramp gebleken.
Eerst en vooral, het acteerwerk. De hoofdrol wordt vertolkt door Taylor Kitsch die, net als in John Carter eerder dit jaar, een nogal vergetelijke acteerprestatie neerzet. Liam Neeson acteert op automatische piloot en doet deze film zichtbaar enkel voor de bijbehorende loonfiche, maar blijkt toch een van de betere delen van de film te zijn. Jammer dat zijn rol zo beperkt is. De rest van de cast varieert van zwak tot matig, met Rihanna als absoluut dieptepunt. De enige die in mijn ogen een goede prestatie neerzet is Alexander Skarsgard als de broer van het personage van Taylor Kitsch.
In een film als deze verwacht ik natuurlijk geen enorm sterk verhaal of een slim geschreven script, maar er is toch een bepaalde kwaliteit die ik verwacht. Zo bevat de film geen enkel interessant of origineel personage, zit de film vol clichés, de aliens zien eruit alsof ze regelrecht uit een game als Halo of Crysis komen en het laatste halfuur was in mijn ogen onvergeeflijk ridicuul.
Bovenstaande fouten zou ik de film nog enigszins kunnen vergeven, indien de film goede actie bevatte. Jammer genoeg is dit niet het geval. De actie bestaat voor meer dan 90% uit ontploffingen en is hierdoor ongelooflijk repetitief. Na de derde ontploffing had ik het wel gehad en hoopte dat de film snel zou eindigen. De film is met zijn 2uur en 10 minuten ook veel te lang, wat nooit een goed teken is voor een actiefilm.
Besluit: Battleship is een van de slechtste blockbusters en films die ik recent in de bioscoop zag. De film is te lang, de actie te repetitief, niet origineel( Peter Berg kopieert schaamteloos die stijl van Michael Bay) en het script is uiterst ridicuul. Blijf hiervan weg!
1*
killer13
-
- 673 berichten
- 8089 stemmen
Helemaal eens met de review van rep_robert. Het kwam wat langzaam op gang, verhaal niet schokkend en altijd logisch, maar man... wat een hoop aktie, schitterende special effects op dat grote scherm, brute battles, tig explosies, alles moet stuk!... daar hou ik van in de bios, heb genoten vannacht!
en meer hoeft er ook niet gezegd te worden over deze film! een blockbuster in hart en nieren. ik heb de helft van de tijd met mijn mond open gezeten door de geweldige special effects. alexander skarsgard was zoals altijd fantastisch alleen jammer dat hij zo snel dood gaat. taylor kitsch is ook goed, al moet ik zeggen dat ik hem persoonlijk veel cooler vind met lang haar zoals in x-men origins: wolverine. een beetje jammer ook dat liam neeson zijn rol zo klein was. ik had hem liever wat meer gezien. er zat voldoende humor in de film wat ook perfect past want dit is nu een maal een film die je toch niet zo serieus moet nemen. al bij al zeker een film die de moeite waard is om te zien!!
en nog een laatste ding. ik snap niet dat mensen de enorme behoefte hebben om over rihanna te zeiken. ik vond haar ook niet zo goed maar hoor je mij klagen? ad je soms iets verwacht van haar of zo?? ik in ieder geval niet. ze is verre van een top-actrice en soms wel irritant. maar om de film hiervoor compleet af te kraken vind ik niet kunnen. kijk gewoon naar de film met je verstand op nul en geniet van de special-effects!
TheAnswer
-
- 25 berichten
- 8 stemmen
Ik had niet echt veel hoop voor Battleship, maar omdat de film geregisseerd is door Peter Berg, die voorheen films als Hancock en The Rundown maakte, verwachtte ik toch een degelijke actiefilm. Helaas, is Battleship een echte ramp gebleken.
Eerst en vooral, het acteerwerk. De hoofdrol wordt vertolkt door Taylor Kitsch die, net als in John Carter eerder dit jaar, een nogal vergetelijke acteerprestatie neerzet. Liam Neeson acteert op automatische piloot en doet deze film zichtbaar enkel voor de bijbehorende loonfiche, maar blijkt toch een van de betere delen van de film te zijn. Jammer dat zijn rol zo beperkt is. De rest van de cast varieert van zwak tot matig, met Rihanna als absoluut dieptepunt. De enige die in mijn ogen een goede prestatie neerzet is Alexander Skarsgard als de broer van het personage van Taylor Kitsch.
In een film als deze verwacht ik natuurlijk geen enorm sterk verhaal of een slim geschreven script, maar er is toch een bepaalde kwaliteit die ik verwacht. Zo bevat de film geen enkel interessant of origineel personage, zit de film vol clichés, de aliens zien eruit alsof ze regelrecht uit een game als Halo of Crysis komen en het laatste halfuur was in mijn ogen onvergeeflijk ridicuul.
Bovenstaande fouten zou ik de film nog enigszins kunnen vergeven, indien de film goede actie bevatte. Jammer genoeg is dit niet het geval. De actie bestaat voor meer dan 90% uit ontploffingen en is hierdoor ongelooflijk repetitief. Na de derde ontploffing had ik het wel gehad en hoopte dat de film snel zou eindigen. De film is met zijn 2uur en 10 minuten ook veel te lang, wat nooit een goed teken is voor een actiefilm.
Besluit: Battleship is een van de slechtste blockbusters en films die ik recent in de bioscoop zag. De film is te lang, de actie te repetitief, niet origineel( Peter Berg kopieert schaamteloos die stijl van Michael Bay) en het script is uiterst ridicuul. Blijf hiervan weg!
1*
@Brunelli:
Je moet 2 dingen onderscheiden: of de film is niet goed, of het is wel goed maar voldoet niet aan jouw verwachtingen. Als je naar een pure actie sf-film gaat en je denkt dat er a la Tom Hanks acteerprestaties wordt neergezet, dan zou je deze film sowieso niet (kunnen) waarderen.
Daarnaast is Battleship juist wel origineel, want volgens mij is dit de eerste alien-invasie film die op zee plaatsvindt. Voorts, alle actie-films zitten, in beginsel, vol met cliches zoals "good guys win - bad guys lose" en de held krijgt de chick op het eind etc.
Tot slot, als een duur van 2 uur 10 min of langer geen goed teken is voor een actie-film, dan heb je volgens mij niet veel actie-films gezien of je hebt simpelweg geen verstand van films. Heb je weleens Terminator 2 gezien of Heat of Face Off? Om zo maar een paar te noemen.. LOL
Het is zoals rep-robert zei, Battleship is een geslaagde film omdat het simpelweg voldoet aan de verwachtingen van een film in deze genre.
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
@Brunelli
Die Michael Bay mag dan wel spektakel films maken maar das ook het enige en vooral met Transformers slaat hij de plank goed mis. Hoop spektakel maar weinig diepgang met vrij matig acteer werk. Zelf een deel een met heerlijke Megan Fox kon mij niet bekoren en ja vroeger was ik ook fan van Transformers zelf. Ik zal deze film maar eens bezoeken in de bios om er over te oordelen.
Gerelateerd nieuws

'Battleship' heeft een beperkte houdbaarheidsdatum op Netflix: 'Vermakelijke onzin op zijn best'
Bekijk ook

Rise of the Planet of the Apes
Actie / Avontuur, 2011
777 reacties

The Art of Flight
Documentaire / Avontuur, 2011
19 reacties

The Culture High
Documentaire, 2014
5 reacties

Bad Boys
Drama / Misdaad, 1983
79 reacties

Desu Nôto: The Last Name
Horror / Mystery, 2006
35 reacties

Real Steel
Actie / Drama, 2011
353 reacties
Gerelateerde tags
strijdamerikaanse marinemind reading hong kongvoetbalwetenschapperfictional warnavalarmada battleshipnaval combatjds myokolost communicationtaserbuoycommunications expertjoint chiefs of staff crash landingjet fighter pilotnavy lieutenantpermission to marryuss john paul jones based on gamepost-credits scenenaval warfareuss missouri
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








