Rush Hour 3 (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Chris Tucker, Jackie Chan en Max von Sydow

Terwijl inspecteur Lee (Jackie Chan) en detective James Carter (Chris Tucker) in Parijs verblijven, blijkt er een Chinese triade in de stad aanwezig. Lee en Carter raken onvrijwillig betrokken bij de zoektocht naar deze criminelen.

een zeer goeie en leuk film vind ik. waarom de opmerkingen die ze maken op het moment ik kwam in de bioscoop niet meer bij .

avatar van x_PrissJ_x
Vond het opzich wel grappig,,

Films van Chan zijn altijd wel leuk, vooral met zijn mooie stunts:)

Chris Tucker, Jackie Chan gewoon goede combinatie.

lol en vechtscenes altijd goed!!

avatar van Cfour
Jackie Chan en Chris Tucker weer goed en grappig. Topfilm 4*

USA, CHINA & FRANCE... betere combinatie humor en actie bestaat niet. de beste van de drie.

avatar van Ché Cliché
Draait nog volop in de Roemeense bios (In Nederland eigenlijk ook nog?) en ik moet zeggen, ik heb mij behoorlijk vermaakt. Het is geen wereldfilm ofzo, maar er zitten erg leuke momenten in met die behoorlijk aangekomen Tucker. Dat Chan weinig zin meer heeft in 'Rush Hour' films bleek wel. En die meid die die dochter van Han speelde was nog slechter qua acteerwerk dan zo'n domme doos uit GTST... Al met al prima vermaak indien je het acteerwerk niet te hoog opneemt en de boel lekker op je af laat komen. 3 sterren.

film_kaza
Ché Cliché schreef:
Dat Chan weinig zin meer heeft in 'Rush Hour' films bleek wel.

Chan vind de Rush Hour reeks ook k*t.

Moktality
mos18 schreef:
jackie chan is al op leeftijd
hij is al 54 dus je moet niet verwacten dat hij nog gewaarlijke stunt maak

Dat is onzin hij is fit genoeg en ik verwacht dat deze film 100% overtuigend is wees nou maar niet recalcitrant. hij is de shit 5

Edu
Erg leuke film! De combinatie van humor en aktie is goed gedaan en heb me zeker geen minuut verveeld. Daarom een 4,0 ster.

Goeie film voor een keertje te kijken. Lekker mee gelachen, met toch lekker actie stukjes erin. 3,5*

avatar van Shinobi
Deze film vandaag in de bios gecheckt en het was zeker wel een vermakelijke film om te zien. Moest ook trouwens wel van Tucker's kant, aangezien hij 25 miljoen mocht ontvangen voor deze film en medezeggenschap had in het script.
Deze film is gewoon een aaneenschakeling van humor en actie, gewoon goed. Je zal je zeker geen moment vervelen met deze film.

Ik geef 'm 3, 5 sterren.

Trouwens er is bijna geen ander film met zoon leuke combinatie. Is de combinatie gewoon niet geniaal, dat maakt deze serie gewoon goed.

Ik hoop dat rush hour 4 ook komt. (waarschijnlijk wel)

Niet mijn film dit.

Bij de opening vroeg ik me af waar het budget was. Veel goedkoper (vooral het logo/de titel zelf komen er erg karig vanaf) hadden ze het niet kunnen maken.

Veel humor waar ik helemaal niks mee kan, de actiescenes worden echt belabberd in beeld gebracht (Ratner heeft duidelijk geen idee hoe hij een vlotte martial arts scene moet schieten), Chan zelf wordt toch een beetje oud waardoor zijn sterk stuntwerk het ook wat af laat weten. Tucker is eigenlijk de hele film lang vooral irritant.

Kon nog wel lachen om die reus.

Verder echt niks voor mij. 1*

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Scheldbericht verwijderd.

avatar van jedymaster
Heerlijk het rush hour duo is weer terug voor mij mogen er nog wel tig delen komen.

avatar van mafiabaas
Gewoon wel weer grappig, niks bijzonders aan. Beetje van het zelfde maar wel vermakelijk

avatar van sardar89
weer een leuke actie/komedie film van deze duo. chris tucker is wel een beetje veranderd qua uiterlijk (dik geworden).

avatar van tukkerstein
Vermakelijke film, de film duurt niet te lang, veel grappen zijn leuk en geslaagd en er is veel actie, waarbij Jackie Chan de show steelt. Minder dan deel 1, maar leuker dan deel 2.

de rush hour films worden gewoon beter en beter
laat deel 4 maar kome !!!

avatar van Rocco1984
jedymaster schreef:

Voordat dat gebeurd heb ik gelukkig allang een tuintje op me buik

avatar van JTV-kijker
geweldige film gewoon, kheb zeer goed gelachen tijdens deze film vooral met Chris Tucker die ongeloofelijk lomp en dom is en bovendien een dikke patser maar Jackie Chan kan regelmatig de show stelen met zijn lenige tricks

avatar van johnrambo
Luchtig filmpje wat makkelijk weg kijkt.
Een waardige opvolger in de rush hour triologie.
Het hele concept is niet met zijn tijd mee gegegaan, en teert nog op de soort actie en grappen uit deel 1.
Leuke actie en enkele grappige momenten maken de film toch nog te verteren.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vandaag in de bios gezien zeer vermakelijk filmpje beter dan deel 2 maar vind deel 1 nog altijd de leukste blijven..
Beter vervolg dan ik verwachte hoop op een deel 4
4,5 sterren.

de leukste rush hour!

verstand op nul. kijken naar leuke grappige actie en humor.
4.0 sterren

avatar van davidov
Af en toe moest ik wel grinniken maar god allemachtig wat een slecht geschreven verhaal. Tevens absurd matige acteer prestaties van de gehele cast.

avatar van JTV-kijker
davidov schreef:

het verhaal op zich is inderdaad slecht maar daarvoor ben ik niet gegaan, ik ben eigenlijk gegaan om nog eens goed te lachen en dat is ook gebeurt, het is al sinds de simpsonsmovie geleden dat ik nog eens goed gelachen heb tijdens een komedie

als je meer actie en een verhaal wilt zien dan is deze film niet echt een aanrader vind ik

zeer vermakelijke film. erg goed. de grappen zijn zoals gewoonlijk weer van een hoog niveau, whaha. 4.5*

avatar van martinovitch
Kheb deze pas in de bioscoop gezien echt super grappige film jackie chap op zijn best !
I Love It !
4.5