Rush Hour 3 (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Chris Tucker, Jackie Chan en Max von Sydow

Terwijl inspecteur Lee (Jackie Chan) en detective James Carter (Chris Tucker) in Parijs verblijven, blijkt er een Chinese triade in de stad aanwezig. Lee en Carter raken onvrijwillig betrokken bij de zoektocht naar deze criminelen.

avatar van jackie chan
Filmi Corleone™ schreef:
Wat een BOUT film.

Een film die alleen maar gemaakt is voor geld geld geld op te leveren
echt een flinterdun verhaal. Slap geacteerd ( op die franse/amerikaanse taxi chauffeur ) na..

En ook dat einde .. dat die chauffeur nog even komt opdagen ..
bah! echt een gruwelijke slechte film 0.5

Ik heb de film nog niet gezien maar wat jij zegt kan nooit zo slecht zijn.

En waarom heb je hem dan gekeken terwijl die hier nog niet legaal te verkrijgen is.

Mijn vraag is: was het Tucker of Chan die het wat minder deden? ik heb zn voorgevoel dat die tucker het nu zo makkelijk gaat doen 25 miljoen dollar voor een acteurn die pas 2 films echt op zn naam heeft staan. nu 3 dus.

laat maar komen 4 okt.

dit keer maken ze frankrijk onveilig,deze deel 3 brengt niet veel vernieuwends, ze speelden indedaad op de automatische piloot . acteer prestaties vond ik eigenlijk wel beneden pijl .had eigenlijk ook wel meer stunts verwacht, vind chris tukker in deze deel meer irritant dan grappig , hoevaak heeft ie die michael jackson paradie al gedaan , dat begon al in friday 1. niet te min heb ik toch nog wel genoten van deze film.

3.5

avatar van mario_arnhem
Ik hebt de film al gezien op dvd is best wel grapig veel humor en aktie er in ...

glem
Het is echt een slechte film het is echt heel nep slecht geacteerd van zowel jackie chan als die trucker ik had eel mee verwacht van deze film die andere 2 waren wel leuk maar dit is echt heel slecht krijgt maar een 1.5 meer kun je niet geven

avatar van PaulieWalnuts
jackie chan schreef:

Ja, dat zal wel weer Tucker zijn he, Jackie Chan?

avatar van Zuzuu
Het valt me op dat de cover steeds in de richting van 'serieus' is gegaan.
Waarschijnlijk wordt dit niet zo een topper als de vorige versies.

- Tucker (ik heb echt geen zin om te acteren).
- Jackie (had ik maar eerder aangegeven om een eind aan mijn carrière te maken, nu zit ik hiermee).

avatar van Minotaures
Hou erg van Rush Hour, wat zijn Chris & Jackie OOH ZO GRAPPIG!
Lachen met hun 2 man!

avatar van jackie chan
[quote]PaulieWalnuts schreef:
[quote]jackie chan schreef:

ja, waarom niet? Tucker heeft nog geen andere hoofdrol gehad dan in de RS serie,

Ik heb iets tegen Tucker, vind hem maar een lui mannetje, en Jac kiedaarentegen die doet nog altijd veel zelf. zal ook de actie cheografie gedaan hebben in deze film dus quad actie komt het wel goed.

Dat er veel wat tegen Chan hebben oke, iedern zijn mening. Maar het moet toch vaststaan dat Tucker behalve RS niks bijzonders gedaan heeft dan wat bijrollen (die toevallig wel kaskrakers zijn maar dat komt niet door hem denk ik) en waarom word ij dan nooit gevraagd voor andere films?

Sorry heb gewoon iets tegen Tcuker, al vind ik RH wel mooie serie maar ik ben bang dat deel 3 zonde van Chan's tijd is. juist nu hij weer films maatk als rob-b-hood en vervolk op amour of god, had liever vervolg met wilson gezien!!! mijn meing;)

JohnStacks
PaulieWalnuts schreef:

Ja, dat zal wel weer Tucker zijn he, Jackie Chan?

Klopt niets van

Money talks
rush hour 1 en 2
jackie brown
(nu deze)
reken uit

avatar van Montorsi
iemand enig idee waar deze sequel goed voor is?

Grappig duo, maar na 2 delen beetje eentonig. Opzich een goede film, hoop wel dat er geen 4 meer komt.

avatar van Floris22
Montorsi schreef:
iemand enig idee waar deze sequel goed voor is?

Uitstekende vraag! Ik vond hem tegen het saaie aan. Kon met moeite de aandacht erbij houden. Kan deze film maar net 2* geven.

avatar van dope
Chan is super, Tucker is weer even irritant als in de andere twee delen. Toevallig vorige week deel 1 nog 'ns gezien, die blijft toch met afstand de beste van de drie!

Ik ben benieuwd!

avatar van macdanger
bah uitgemolken koe noemen ze dit, vinde mensen dit leuk?? ik ben in slaap gevalle onder deze (film) film mag ik het eigenlijk niet noemen zo beroerd overdreven, die gekke bekken trekker tucker word ik ook zo ziek van......

avatar van FKNer
macdanger schreef:

Nou nou, ook wel beetje overdreven vind je niet?

Heb em gister in de bios gezien, en moet zeggen dat ik me heel erg heb vermaakt met deze film.
Ok,soms dacht ik ook bij mezelf wanneer zegt Jackie nou eens iets ipv Tucker. Maar Tucker kon me zeker wel vermaken tijdens de film, en heel goed zelfs.

Ik vond trouwens wel dat de film nu echt veel meer gefocused is op komedie ipv actie vergeleken met de voorgaande delen.

Maar goed, ik heb heel erg genoten van deze film en geef het een verdiende 4 sterren.

avatar van Sam_Bracke
lijkt me echt zo'n vette film!! Jackie Chan is altijd vet

avatar van GGG
GGG
Hadden ze niet meer hoeven te maken! Echt uitgemolken ja...

avatar van Martijnnn
Met gerecyclede grapjes, veel clichés en een schreeuwlelijkerd is het al met al toch een redelijk vermakelijke film waar je zo af en toe wel om kunt lachen. De actie scnenes zijn leuk en Jackie en Tucker spelen goed samen. Jammer dat Jackie niet meer van zijn vechtwerk laat zien. Vond de fransman erg cool.

avatar van Quentin
Je bent alleen Rush Hour 2 nog vergeten .

avatar van darkjaap
heb heem gedownload maar vind het geen film om in de bios te zien hij is gewoon leuk om een keer te huren of een keer te bekijken als hij op tv is ofso

Vandernagel
Oef, na een redelijk goede deel 1, een slechtere deel 2 en nu nog een slechtere deel 3. Chris Tucker ("wat" aangekomen) probeert het nogmaals maar faalt om zijn typetje met succes neer te zetten; vanaf minuut 1. Jackie Chan probeert het ook nogmaals maar naarmate de vechtscenes korter en "onorigineler" zijn geworden valt dit ook wat tegen. De taxichauffeur bracht de meeste humor in de film. Ik hoop toch echt dat ze het bij dit deel laten.

2,5 sterren

jackie chan schreef:

Ik heb de film nog niet gezien maar wat jij zegt kan nooit zo slecht zijn.

laat maar komen 4 okt.
Uiteindelijk is het nog altijd de regisseur die het goedkeurt of niet..Film is heus wel met volle inzrt door Tucker & Chang gemaakt maarja 't hangt niet alleen van hun af.

En als je een goede 1ste deel heb en de delen erna zijn iets minder worden ze vaak ook gelijk teveel ondergewaardeerd omdat je er meer van verwacht

Ik vond de film zelf best wel redelijk.
Terwijl ik keek naar de film had ik toch wel het gevoel dat ik naar een rush hour film keek netals deel 1.
Alleen ik vondt de verhaallijn best wel slapjes,maar ik ga de film binnenkort in de bioscoop bekijken,want ik had hem effe gedownload.Ik was toch nieuwsgierig naar de film.
Maar de film was wel om te lachen en goeie acteerwerk van jackie Chan en Chris Tucker.Het krijgt een 3 van mij.

jackie chan is al op leeftijd
hij is al 54 dus je moet niet verwacten dat hij nog gewaarlijke stunt maak

avatar van Captain Pervert
Nou, als iemand doorgaat tot zijn dood is hij het wel.

Ik hoop dat er een deel 4 komt. het is altijd leuk om deze 2 samen te zien

avatar van darkjaap
lazaroni_86 schreef:
Ik hoop dat er een deel 4 komt. het is altijd leuk om deze 2 samen te zien

ik denk dat de meeste mensen het wel een beetje gezien hebben met de serie

film_kaza
Erg grappige film. In tijden niet meer zoveel gelachen.
Chan is dan wel oud, maar kleine stunts heeft ie nog wel. En Chris Tucker vond ik altijd maar irritant terwijl ik nu dubbel om hem lag.
Deze 2 gecombineerd is leuk. En pas in deel 3 merk ik het echt.

Opgeefmoment begon de film een beetje standaard te worden, en verminderde het wel een beetje. Jammer, want anders kreeg die een 4*.