Rush Hour 3 (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Chris Tucker, Jackie Chan en Max von Sydow

Terwijl inspecteur Lee (Jackie Chan) en detective James Carter (Chris Tucker) in Parijs verblijven, blijkt er een Chinese triade in de stad aanwezig. Lee en Carter raken onvrijwillig betrokken bij de zoektocht naar deze criminelen.

avatar van WB
WB
Tucker wil niet meer in Rush hour 3

(Novum) - Chris Tucker wil niet meer meewerken aan de nieuwe film 'Rush hour 3'. Het is onduidelijk waarom de acteur op het laatste moment uit het project is gestapt. Met het verlaten van de populaire acteur staat het filmproject op losse schroeven. Producent New Line wil scriptschrijver Nathanson niet betalen, tot het productiebedrijf zeker weet dat het project doorgaat.

New Line had een overeenkomst gesloten met Chris Tucker, Jackie Chan, regisseur Brett Ratner en scriptschrijver Nathanson. De scriptschrijver van onder meer de nieuwe Indiana Jones-film 'Indy 4' zou 200 duizend euro krijgen om het script te schrijven voor 'Rush hour 3'. Als het voorlopige script door alle partijen wordt goedgekeurd, wil iedereen wel tekenen voor het project.

Chris Tucker zou zestien miljoen euro ontvangen voor zijn rol in de nieuwe 'Rush hour'-film. In deze 'buddy actiefilms' strijden de komische Carter (Tucker) en de vechtende politie-inspecteur Lee (Jackie Chan) tegen het onrecht dat op hun pad komt.

Bron: Nieuws.nl

Hmmmm, Rush Hour 3 wordt dan echt zoooooooo minder leuk.... Errug jammer!

avatar van JoeHallenbeck
Wat doet Tucker eigenlijk tegenwoordig? Het is al bijna 5 jaar sinds zijn laatste film.

avatar van speedy23
Nochtans, volgend IMDb gaat het nog steeds met Tucker door.

Cast (in credits order)
Jackie Chan .... Chief Inspector Lee
Chris Tucker .... Detective James Carter

Directed by
Brett Ratner

avatar van moviefreak#1
16 miljoen voor Chris Tucker ???
Dat verdient die man absoluut niet, het enigste wat hij doet is een beetje gillen met zijn irritante stemmetje. Van acteren weet hij helemaal niets.

Mee eens, maar daar gaat het niet om. Mensen willem hém in die film zien, samen met Chan. Hierdoor betalen ze hem zo veel, dat heeft niets met kwalitiet te maken, slechts met populariteit.

avatar van Naomi Watts
Zonder Tucker hoeft het voor mij niet. Een van de grappigste acteurs die ik ken.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Dat is al bijna zoals de nieuwe Bondfilm zonder Brosnan... zogezegd...

avatar van Chr.s
Hmmmm, Rush Hour 3 wordt dan echt zoooooooo minder leuk.... Errug jammer!

Offcourse, geen fun zonder een Chris.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Bwa, ik vind Chris Tucker nu niet echt tot de top horen. Een Chris Rock tegenover Chan had beter geweest. Of een Martin Lawrence.

avatar van Naomi Watts
Ga ik toch eerder voor Anthony ANderson.

avatar van mikoz
Ik vind Tucker een vereslijk irritant acteur , Dus van mij mag hij eruit blijven !

avatar van CAPIpsv
Zou erg balen zijn dat hij er dan niet meer bij zou zijn, overigens er zijn genoeg goede andere komieken die die rol kunnen spelen.

Martin Lawrence
Eddie Murphy

avatar van Pieter Montana
Rush Hour 3 zal vele minder zijn zonder Tucker.

CAPIpsv schreef:

Martin Lawrence
Eddie Murphy

Die 2 tsaan met Tucker in mijn top 3 irritanste actuers

ik zou voorstellen boycot die film tucker moet erin mee spelen anders noem je het maar niet het vervolg op rushour 2

mikoz schreef:

Die 2 tsaan met Tucker in mijn top 3 irritanste actuers

Om hier even op terug te komen , die 2 vind ik de 2 irritantste actuers , vind Tucker ook niet geweldig maar die is nog wel relax in Rush hour.

En inderdaad geen Tucker , geen Rush Hour !

avatar van CAPIpsv
Waarom niet?

idd dan zal er wel geen ver4volg komen als tucker niet meer mee doet, maar er zijn wel acteurs die die rol ook uitmuntend kunnen vertolken, als je dat maar ff weet.

avatar van Naomi Watts
Tucker zijn humor maken de film vermakelijk zonder hem was het maar een dode boel. Hij is voor mij persoonlijk niet te vervangen.

Nomak
Dan pakken ze toch gewoon Chris Rock voor die rol.

Ik zat al een tijdje te wachten op nieuws over Rush Hour en vind het dan ook erg jammer dat hij niet wil.

Hij gaf altijd wat fleurigheid aan de films en wat vaart

avatar van speedy23
Jackie Chan en Chris Tucker maken derde Rush Hour.

Acteurs Chris Tucker en Jackie Chan gaan samen een derde Rush Hour maken. De opnames zullen volgende zomer van start gaan en plaatsvinden in Frankrijk en de Verenigde Staten. In de zomer van 2007 zal de film voor het eerst in de bioscoop te zien zijn. Zowel 'Rush Hour' (1998) en 'Rush Hour 2' (2001) waren een groot succes. De tweede film behaalde zelfs een omzet van 329 miljoen dollar in de hele wereld.
Bron: hln.be

avatar van Naomi Watts
Goed nieuws, zonder Tucker had ik hem niet willen zien.

film_kaza

Rush Hour 3 (2007) - imdb.com

geen damme meer bij Rush hour 3

ze zijn met 3 bezig met filmen Mei 2007

kArIzMa_TuRk
hij komt in augustus 27, 2007 ofzo in de bios..

kArIzMa_TuRk
waarom doet Van Damme ineens niet meer mee..?

lowhusky
kArIzMa_TuRk schreef:
waarom doet Van Damme ineens niet meer mee..?

was toch maar een roddel