Rush Hour 3 (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Chris Tucker, Jackie Chan en Max von Sydow

Terwijl inspecteur Lee (Jackie Chan) en detective James Carter (Chris Tucker) in Parijs verblijven, blijkt er een Chinese triade in de stad aanwezig. Lee en Carter raken onvrijwillig betrokken bij de zoektocht naar deze criminelen.

avatar van jackie chan
Komt pas in augustes in de amerkaanse bios. ai ai ai hoelang duurt het dan voordat die in NL komt?

Ik baal er van altijd is eruopa te laat met die Jackie Chan films.

The myth nog niet in NL legaal op dvd. Rob-B-Hood ook nog niet uit in europa.

Maarja gaat een hele leuke film worden das zeker;)

dit wordt hem

avatar van azi
azi
na deel 1 en 2 kan het niet meer beter zijn ,van nu af kan het alleen dalen,
hopelijk heb ik het fout ,who knows...

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Wanneer komt deze nou precies uit..?

avatar van seanpuffy
azi schreef:
na deel 1 en 2 kan het niet meer beter zijn ,van nu af kan het alleen dalen,
hopelijk heb ik het fout ,who knows...

hoe kan dit nu dalen!!! het beste humorkoppel in een film ooit gemaakt:) ik kijk er al volledig naar uit.

25 October 2007 in NL

Eindelijk komt Rush Hour 3 uit werd weleens tijd.
deel 1 en 2 waren gewoon geweldig naar tekijken.
Chakie Chan en Chris Tucker zijn een geweldige duo.
Wordt lekker lachen met actie erbij.

avatar van WB
WB
Het zal me benieuwen. Kijk er wel naar uit in ieder geval! Duurt alleen nog even...

Eindelijk!!
Deel 1 en 2 waren erg leuke films, ik hoop alleen maar dat deel 3 het niveau kan behouden of misschien zelfs verhogen

25 oktober 2007 in de NL bioscopen en
22 austus 2007 in BE-bioscopen (volgens imdb)

de trailer was echt erg grappig.

van mij mag deel 4 nog komen. ik vind deze series erg goed. Leuke humor en echt 1 van de beste combinaties ooit.

avatar van -jack_sparrow-
de eerste twee ware nal super dus ik hoop dat deze nog beter wordt
Chris Tucker en Jackie Chan vormen samen het perfecte duo.
en de teaser is het ook al veelbelovend.

avatar van Slater
Wat een kl*te poster. Moet wel door een fan gemaakt zijn.
Verder ziet de film er goed uit ook al loopt de trailer op het internet telkens bij mij vast.

avatar van JohnWilliams
Lijkt me wel weer eens een avondje actie & humor. Krijg er zin in.

avatar van PaulieWalnuts
Ik moet toegeven.... ik vond RH 1 en 2 erg leuk, en vooral erg vermakelijk: je kan ze 10x opnieuw kijken..... zal wel lachen worden dit lijkt me.

avatar van seanpuffy
kijk echt uit naar deze film!!!

ik kan niet wachten

lowhusky
Consul Han uit deel 1 speelt weer mee in dit deel. Nu maar hopen dat dit niet weer een mislukte sequel wordt

hij is nu klaar die film

AfterShocks
Combinatie van Tucker en Chan is leuker dan Chan en Wilson ( Shanghai Noon, Shanghai Knights ). Ik hoop dat deze deel beter is als z'n voorgangers.

avatar van tukkerstein
Ongelofelijk, in Nederland draait hij pas vanaf 4 oktober.

ja ik weet pas 4 oktober

avatar van Sam_Bracke
lijkt me echt een vette film:D

Jackie Chan is altijd vet!!

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Stem verwijderd.

Justice4All schreef:
Chris Tucker vroeg heel veel geld voor RH3, daarom zou hij niet in spelen. Nu zal hij zijn zin hebben gekregen of ook niet.

Alleen wat ik nu niet begrijp is, wat hij de afgelopen jaren gedaan heeft. Volgens imdb is Rush Hour 2 de laatste film die hij in gespeeld heeft.

Rush Hour 1&2 zijn ook de enige films waar hij een grote rol in heeft gehad, verder had hij veel kleine rolletjes en een iets grotere in The Fifth Element (1997) en doet hij shows en zo, kijk maar eens op Youtube of video.google.nl. (Zulk soort shows zijn eigenlijk alleen maar grappig voor Afro-Amerikanen...) verder, ze hebben een schikking getroffen en Tucker krijgt meer maar hoe veel is (volgens mij) nog niet bekend. ..(Ik ben geen Tucker-Expert, kloppen dingen in de bovenstaande tekst niet laat het me dan even weten)..
(Meer over Tucker)

als ik zo kijk van Chris Tucker heeft hij goede films gedaan hoor kijk maar op IMDb maar jullie moeten niet er zoo veel er op in gaan dat heeft niks te maken met de film het gaat om deze film en niet over
Chris Tucker ik ben zelf fan van JACKIE CHAN maar ik ga er ook niet op in en we zien wel of deze film het gaat worden want ze hebben zelf over Rush Hour 4 maar JACKIE CHAN zei als deze suscus wordt dan maken we 4

avatar van jackie chan
Heeft iemand oiot Chris gezien een jaar voor de opnames? ik heb toen een foto gezien. hij was kilo's aangekomen. en nog steeds heeft hij een dikkere kop.

Jackie zei ook dat tucker te moeilijk deed "tucker heeft pas 2 echte films gemaakt het is een schande dat hij al zoveel moiljoenen durft te vragen" ik vidn het ook jammer dat deze film niet paar jaar eerder kwam. Jackie word oud he.

Ik ben echt benieuwd na deze film. braht rather, chris tucker en jackie chan waren nog niet eens zo heel bekend voordat deel 1 uitkwam. nu zijn t allemaal rijke mensen. waarvan alleen tucker nog op zn luie reet zit.

Dus het word een succes of een flop. en dan is t geheel de schuld van tucker. chan en tucker zijn vrienden maar toch mag ik die kerel niet na al die moeite voor die kleine dingetjes.

en nu pas in oktober:@:@:@ de opnames zijn al afgerond waarom duurt die montage zolang? zet alle filmmatriaal op een dvd dan kun je 10uur lachen rh is de enige echte blockbuster met humor ook buiten de schermen:P altijd lache die aftiteling.

avatar van JohnWilliams
Ja Chan is alweer in de 50 toch? Echt knap want hij ziet er niet als een 50-Jarige uit. Ik vind hem de beste Chinese Acteur kwa kunfu-films en zo. Naar deze kijk ik ook uit!

JohnWilliams schreef:

ja 53. en hij is nog steeds bezig met films. the forbidden kingdom en een nog titteloze film die zich afspeeld in tokyo en kung fu panda is anmiatie dus tel ik niet mee:P