Rush Hour 3 (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Chris Tucker, Jackie Chan en Max von Sydow

Terwijl inspecteur Lee (Jackie Chan) en detective James Carter (Chris Tucker) in Parijs verblijven, blijkt er een Chinese triade in de stad aanwezig. Lee en Carter raken onvrijwillig betrokken bij de zoektocht naar deze criminelen.

JohnWilliams schreef:
Ja Chan is alweer in de 50 toch? Echt knap want hij ziet er niet als een 50-Jarige uit. Ik vind hem de beste Chinese Acteur kwa kunfu-films en zo. Naar deze kijk ik ook uit!

ja 53. en hij is nog steeds bezig met films. the forbidden kingdom en een nog titteloze film die zich afspeeld in tokyo en kung fu panda is anmiatie dus tel ik niet mee:P

neo (crew)
jackie chan schreef:
en jackie chan waren nog niet eens zo heel bekend voordat deel 1 uitkwam.

Oh nee?

avatar van JohnWilliams
Juist wel, hij was al een Kunfu-Held.

tuurlijk wel

1 en 2 waren top ik verwacht er veell van

Ronnuz
Aan de trailers te zien wordt het iig weer een geweldige film

Ik heb er zin in

JohnStacks
Justice4All schreef:
Chris Tucker vroeg heel veel geld voor RH3, daarom zou hij niet in spelen. Nu zal hij zijn zin hebben gekregen of ook niet.

Alleen wat ik nu niet begrijp is, wat hij de afgelopen jaren gedaan heeft. Volgens imdb is Rush Hour 2 de laatste film die hij in gespeeld heeft.

Hij heeft genoeg geld verdiend met Money Talks en de twee Rush Hour films vandaar..

ik hoop dat het iets wordt, EEn derde deel. Vaak slappe aftreksels, zal wel goed komen bij deze film.

neo schreef:

Oh nee?

oke bekend was ie toen al wel maar rush hour heeft zn leven echt wat verranders vooral wat meer bekendheid in amerika. je moet meer topfilms maken voordat het amerikaanse publiek je onthoud. das hier ook zo:P

ja ok alle kung-fu fans kende hem al veel langer maar nu is ie echt de bekendste chinese acteur (op bruce lee na(?)

en moet je es zien wat een top cast ze in kung fu panda hebben met Jackie:D alleen waarom komt deze film nu eigenlijk pas op 24 oktober?

is dat altijd zo (ik was vroeger nog vrij jong en wist toen neit wanneer de films in amerika uitkwamen) of het is een film die in china gemaakt is die zijn altijd wat later maar deze is toch echt 100% amerikaans

Wat je zegt klopt niet.

jackie chan schreef:

(ik was vroeger nog vrij jong)

Ja, dat was ik vroeger ook.

jackie chan schreef:
ik vidn het ook jammer dat deze film niet paar jaar eerder kwam. Jackie word oud he.

Hoezo oud?

Er zijn heel veel acteurs en actrices die nog veel ouder zijn en nog steeds prachtrollen afleveren.

Of bedoel je eigenlijk dat Jackie veel van zijn stunts (zo niet alle stunts) nog steeds zelf doet?

avatar van Poeha
Net de trailer bekeken en dit wordt volgens mij weer een prachtfilm met veel humor.

Vooral dat stukje met die chinezen: "Who are you? I am Yu" en Who are you? I am Mi". Lachuuuh.

Ik kijk hier weer heel erg naar uit.

avatar van speedy23
China verbiedt Rush Hour 3.

De actiekomedie Rush Hour 3 van Jackie Chan mag in China niet worden vertoond. Officieel "om commerciële redenen", maar geloofwaardiger is het gerucht dat de boycot er gekomen is omdat de film over de Chinese maffia gaat.

De in Hong Kong geboren Chan is in China een nationale held. De vorige twee Rush Hour-films waren er dan ook kaskrakers.
(Bron: anp/hln)

TimD
Dan kunnen we de film helemaal wel vergeten.

speedy23 schreef:
China verbiedt Rush Hour 3.

(Bron: anp/hln)

Om commerciële redenen zou die verboden worden? China wil geen tientallen miljoenen verdienen aan deze film zeker?

avatar van jackie chan
Wat komt de film niet in China?

Dat is een rampje voor Chan's inkomsten. hij ontvangt een groot deel van de winst uit azie.(had ik eens gelezen maar kan nog best van rh2 wezen)

Laat de VS china maar eens binnenvallen die chinezen doen echt moeilijk met films, ook een film van yuen biao werd verboden.

Tja typisch Jackie hij gebruikt bijna altijd chinezen als vijand.

Omdat zowat zn hele stuntteam aziaten zijn. maar misschien moet hij eens op zoek naar wat westerse stuntmannen.

avatar van -jack_sparrow-
mooie film , vooral jackie chan ziet er goed uit
ik ga hem zeker zien

jackie chan schreef:

Tja typisch Jackie hij gebruikt bijna altijd chinezen als vijand.

Chan gebruikt chinezen niet altijd als de vijand. Daarnaast is je opmerking over de VS meer dan belachelijk. Je hoopt letterlijk op oorlog.

TimD schreef:

excuses dat was zo niet bedoeld je hebt gelijk ik had het een beetje te bond gemaakt;)

En jackie zei nog in amour of god 2: operation condor, op de vraag wat hij over de tweede wereldoorlog zei "dat we nooit een derde moeten beginnen"

maar ok t komt wel goed met rush hour 3 zal wel een behoorlijke shok voor jackie wezen dat zn film niet in china draait. doen die chinezen in veel films en ik ben van mening dat ze de waarheid onder ogen moeten zien. vluchten helpt niet. Nederland staat toch ook in veel films bekend als een drugsland en dan gaan wij toch ook niet zeuren;)

avatar van shady161
had brad pitt dat ook niet? dat hij door de film seven years in tibet niet meer in china mocht komen?

avatar van speedy23
Yep.

een redelijke openingsweekend.

paar miljoen minder dan deel 2 alleen de film zelf is stuk duurder.

ik heb die trailers gezien en het is echt een goeie film
ik heb weer mazzel in duitsland draait die film al(16-08-07)
ik ga hem zekker kijken

goeie film, heb hem op de premiere dag(volgens mij) in amerika gezien.

avatar van jackie chan
en beter/slechter of ongeveer net zxo goed als de vorige delen? 4.7 is wel erg hoog maarja nog maar 5 stemmen dus:P

avatar van UrbanDjampa
Vond dit wel de minste deel van de 3. Chris Tucker speelt weer leuk en Jackie Chan speelde best wel de zuurpruim. Plot vond ik wat aan de matige kant en bood weinig verrassing. Einde kon ook wel beter uitgewerkt worden. Toch best teleurstellend dat we 6 jaar voor dit hebben moeten wachten.

Desondanks toch een ***

Wat een BOUT film.

Een film die alleen maar gemaakt is voor geld geld geld op te leveren
echt een flinterdun verhaal. Slap geacteerd ( op die franse/amerikaanse taxi chauffeur ) na..

En ook dat einde .. dat die chauffeur nog even komt opdagen ..
bah! echt een gruwelijke slechte film 0.5

avatar van Ajax&Litmanen1
Vanavond Rush Hour 3 gekeken, wederom dus met Jackie Chan en Chris Tucker.
Wederom net als met deel 1 en 2 een prima film, alleen vond ik dat ze dit keer wat teveel op de automatische piloot speelden. Beetje het ''dit ken ik allemaal wel'' gevoel. Toch, ik heb me er goed mee vermaakt maar het lijkt me verstandig nu een punt achter deze reeks te zetten. De humor was wel prima. Iets meer stunts had ik wel leuk gevonden. Toch wel een aanrader verder.