Rush Hour 3 (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Chris Tucker, Jackie Chan en Max von Sydow

Terwijl inspecteur Lee (Jackie Chan) en detective James Carter (Chris Tucker) in Parijs verblijven, blijkt er een Chinese triade in de stad aanwezig. Lee en Carter raken onvrijwillig betrokken bij de zoektocht naar deze criminelen.

kArIzMa_TuRk
ik zag zijn naam staan op imdb.. dus ik dacht hij doet wel mee..

kArIzMa_TuRk schreef:
ik zag zijn naam staan op imdb.. dus ik dacht hij doet wel mee..

(rumored)

niet alles meteen geloven

lowhusky schreef:
(rumored)

niet alles meteen geloven
wat betekend rumored eigenlijk? en dat rumored stond er eerst niet hoor, er stond eerst pre-production..

kArIzMa_TuRk schreef:
wat betekend rumored eigenlijk? en dat rumored stond er eerst niet hoor, er stond pre-production..

een roddel!! sorry, ik word gek en een acteur wordt niet gepre-produceerd

En er Van Damme staat er wel bij als rumored.

kArIzMa_TuRk
ga naar de profiel van Brad Pitt hoor, beter nog Hier.. kijk wat er staat bij nummertje 6 The Curious Case of Benjamin Button.. hoebedoel je een acteur kan dat niet worden?

lowhusky
is status van de film dus

kArIzMa_TuRk
dat bedoel ik nou.. O mijn god sorry ik word gek, dat stond eerst bij de profiel van Van Damme bij rush hour 3 en nu staat er rumored.. begrijp je?

kArIzMa_TuRk schreef:

het gaat toch over de status van die film (pre-production) en het heeft niks met van damme te maken. er wordt maar geroddeld dat hij in de film zal spelen en wat wil je nou weten/vragen of...ik word gek.

kArIzMa_TuRk
ik snap het al ok maar ja wat een domme roddel zeg..

lowhusky
Domme roddel? Er staan zoveel mensen als rumored op IMDB. Wat als hij werkelijk in de film gaat spelen. Ze zijn nu dus aan het filmen en later zien we wel of van damme er in speelt. je snapt nu dus alles dus einde discussie AUB.

Van Damme toch niet in 'Rush hour 3'

Fans van Jean-Claude van Damme moeten opnieuw een teleurstelling verwerken. De Belgische spierbundel is niet te zien naast Jackie Chan en Chris Tucker in de derde aflevering van 'Rush hour'.

Geruchten op internet dat Van Damme de schurk zou spelen, zijn terug te voeren op een grap die hij zelf maakte in een interview, legt hij nu uit. "Als ik in een komedie zou spelen zou het niet zoiets worden als 'Rush hour', maar meer een 'Lethal weapon'-achtige actiekomedie, iets met een beetje gevoel voor de realiteit", zegt Van Damme op de website van het Amerikaanse filmblad Empire.

lowhusky
Maar goed ook. Wel leuk dat max en yao ming meedoen

avatar van CAPIpsv
Ben wel blij dat hij uitkomt, met chris tucker erbij

Jackie Chan gewond tijdens opnamen 'Rush hour'

Kung fu-icoon Jackie Chan is gewond geraakt tijdens de opnamen van een vechtscène voor de film 'Rush hour 3'. De acteur werd op zijn borst geraakt door een tafel. Aanvankelijk probeerde hij door te werken, maar de pijn belette dat. Volgens artsen vallen de verwondingen mee. Dat meldt de BBC woensdag.

Op zijn website vertelt de 52-jarige acteur dat hij erg veel pijn had. Eerder dit jaar kreeg hij tijdens de opnamen van de actiekomedie 'Rob-B-HooD' op dezelfde plaats een trap van een stuntman. Chan heeft al vaker letsel opgelopen tijdens zijn werk. Zo raakte hij tijdens de opnamen van de film 'Armour of God' ernstig gewond door een val. Sinds die tijd heeft hij regelmatig last van gewrichtspijnen bij het wakker worden, vertelde hij vorig jaar in een interview.

avatar van jackie chan
Weet iedereen al dat Chris wel stuk forser is geworden:O deel ||| met een ietjes dikkere chris.

wanneer krijgt RH3 zijn eigen pagina bij mm?

EINDELIJK!!!, We gaan weer lachen

Lol, Yao Ming speelt mee

edit: deed mee

avatar van FillumGek
EINDELIJK IDD !!

Deel 1 en 2 waren heerlijk actie ( Chan) en humor ( Tucker) gemengd. Kan niet misgaan!

shahad
Rush Hour 1 & 2 waren de bom!!!! Maar Chris Tucker zou toch niet meedoen aan de derde???

avatar van Mug
Mug
Als iemands (Tuckers) carriere in de slop zit, komt hij wel terug op dat soort uitspraken natuurlijk...

Chris Tucker vroeg heel veel geld voor RH3, daarom zou hij niet in spelen. Nu zal hij zijn zin hebben gekregen of ook niet.

Alleen wat ik nu niet begrijp is, wat hij de afgelopen jaren gedaan heeft. Volgens imdb is Rush Hour 2 de laatste film die hij in gespeeld heeft.

avatar van Nicolage Rico
Deel I en II waren leuk, maar voor mij hoeft het niet meer. Is leuk geweest, toch?

Ronnuz
Nicolage Rico schreef:

Nah, vind ik niet. Ik zie graag nog een Rush Hour 3.

avatar van -jack_sparrow-
fijn dat er hier weer een film van komt
de eerste 2 waren erg grappig.

Art
Max von Sydow en Roman Polanski in deze film, het zal mij benieuwen. De Rush Hours zijn voor mij aardige tussendoortjes en als een acteur als Vinnie Jones ook nog eens zijn gezicht laat zien dan kan ik mij alvast opmaken voor wat luchtig vermaak in de bios of gewoon thuis op de bank. Laat maar komen!

avatar van Ché Cliché
Nicolage Rico schreef:

Daar ben ik het wel mee eens. Waarom een derde? De eerste twee waren zeer vermakelijk en leuk, maar nu wordt het zo'n 'gezocht verhaaltje'. Ik ben bang dat dit geen succes gaat worden.

poisonpen1234
uuh wanneer draait hij in Nederland
Ik hou niet van Teasers anders word ik te opgewonden
daarom noemen ze het ook TEASER!!