Rush Hour 3 (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Brett Ratner
met Chris Tucker, Jackie Chan en Max von Sydow

Terwijl inspecteur Lee (Jackie Chan) en detective James Carter (Chris Tucker) in Parijs verblijven, blijkt er een Chinese triade in de stad aanwezig. Lee en Carter raken onvrijwillig betrokken bij de zoektocht naar deze criminelen.

haha erg leuke film vooral james carter

Dit vond ik de beste van de drie rush hours!
Vooral de scene met die reus vond ik hilarisch!

avatar van decsss
lennox schreef:
Dit vond ik de beste van de drie rush hours!
Vooral de scene met die reus vond ik hilarisch!

Ik heb hem gisteren gezien. En die scene met die reus was echt lachen ja.

schittrende film! perfect om u is een avondje mee te ontspanne de gebruikelijk rush hour humor en de geweldige actiescènes make deze film gewoon subliem voeg daar dan nog de stunts aan toe en een niet overdreve of te ver gezocht verhaal en je krijgt de beste van de 3 rush hours

Super leuke komedie !
goede acteurs, veel actie en een hele hoop humor
dat is perfect

avatar van beyaz-gul
Ik vond hem echt wel goed:D

avatar van Sportingerke
Misschien ben ik de rush hour-films ontgroeid of ben ik ze gewoon beu gezien, maar feit is dat ik de humor ofwel niet grappig, ofwel niet origineel vond. Ook het verhaaltje vond ik weinig vernieuwend.

De vechtscenes (meestal een pluspunt) vond ik nu vaak te donker, waardoor er vele stukken verloren gingen.

Ik ben een beetje ontgoocheld in deze film, had er meer van verwacht.

Enig pluspunt was de taxichauffeur die een metamorfose ondergaat tot superspion. Deed me wat denken aan het hoofdpersonage uit de "Taxi"-quadrilogie.

de eerste en tweede vond ik al heel grappig, maar hier lag ik soms echt plat, super film!

Raffael77
Redelijke film. Niet veel beter dan zijn voorgangers.
Het concept is zoals de vorige en dat maakt het zwak.
Ben benieuwd of er weer 1 komt maar hoop het niet eigenlijk.

Amerongen1985
Deze film is toch fantastisch!

avatar van Altijdklagen
been there, done that, seen it before and not wanna see it again...

2,5* omdat ik toch een paar keer heb kunnen lachen...

Heb weer een aantal keren hard gelachen. Het blijven erg leuke films. Hopelijk komt er een deel 4!

4/5

Reeks die z'n toch al niet denderende niveau duidelijk niet behoudt.
Waar in de eerste delen het verhaal uiteraard al niks bijzonders was hadden die in ieder geval nog toffe Jackie Chan actie-scenes en af en toe een aardige wisselwerking met Tucker.

Die wisselwerking is hier vooral 1 grote herhaling uit de vorige films en de actiescenes zijn op 1 hand te tellen.
Het allerergste zijn nog wel de humorcliches (of wat daar voor moet doorgaan) zoals een Franse taxi-chauffeur die tegen Amerika is en Tucker die hem duidelijk maakt dat Amerika toch echt tof is en natuurlijk dat Fransen veel roken en de vrouwen haar onder hun oksels hebben, haha .
Dan nog wat Jackie Chan die de soul brother uit moet hangen en het niveau is wel weer duidelijk.

Tegen het einde komt er zowaar nog een beetje vaart in de film, met een heel gevecht rondom de Eiffeltoren dat wel grappig is.

super filmpje, heerlijk meevermaakt zondagnacht, chris tucker blijft gewoon lachen, tuurlijk het recept is hetzelfde maar dat kun je verwachten. Maar het recept smaakt nog steeds lekker!

3,5 ster

Dit vond ik toch wel de slechtste van de 3... Slecht acteerwerk, al helemaal van Soo Yung...

De stunts waren te overdreven, al helemaal met die vlag. Het verhaal is standaard, je wist meteen wie de verrader is..

Chris Tucker was wederom weer grappig.

Dado schreef:

Chris Tucker was wederom weer grappig.

Ik vond het verhaal net beter als in bij de 1 en 2 meer humor en meer actie I Love it
maja ieder zijn eigen mening

avatar van Mescalino
Leuke film!! Draait vooral door de chemie tussen Tucker en Chan (net als bij chan en owen in shanghai knight/noon etc.). Het verhaal is niet orgineel en alhoewel het acteerwerk geen oscar matriaal is was dit toch een vermakelijke film.

3,5 ster

avatar van Captain Pervert
Zeer matige film, die het meer moet hebben van de humor dan van de actie (er zijn namelijk vrij weinig actiescènes), en dan nog slaat het vaak de plank behoorlijk mis. Maar dan het verhaal! Tuurlijk, een verhaal hoeft hoeft bij een film als dit niet veel voor te stellen, maar dit flinterdunne plot is gewoon een belediging voor de kijker.

De scène met de reus was echt tè flauw (het script doet ook totaal geen moeite om te verklaren dat ze niet gewoon zeiden "we zijn van de politie", wat alle misverstanden zou oplossen). Dit is slechts het begin van een flutverhaaltje met losse eindjes (wat gebeurde er verder met Han en zijn dochter?) en slecht uitgewerkte gimmicks (de taxichauffeur).

Wat overblijft is een actiefilm met te weinig actie, maar de grappen die wèl slagen maken dat ik er toch 2.5 sterren voor geef.

avatar van J.T.O
Ondanks de gerecyclede formule en enkele grappen blijft het toch wel leuk om te zien. Jammer genoeg voelt alles erg losjes aan, het was meer een komedie met wat actie in plaats van een actie film met wat komedie elementen. Ik heb er van genoten, leuke film voor tussendoor en vergeleken met de voorafgaande delen is het inderdaad minder, maar goed.

3 sterren.

erg gelachen bij de film, en vooral de bloopers achteraf, schitterend!!

avatar van Uier
Goed kunnen lachen met Chris Tucker, maar verder een voorspelbare en 'seen it all before' - actie / comedy.

avatar van aryan
Ik was een klein beetje in shock, ik vond hem echt slecht vergeleken met de andere twee. Het verhaal was te simpel/kort, de grappen waren minder. Actie was wel weer oke.
Misschien had ik te hoge verwachtingen.

wat een TEGENVALLER dit, snelle manier om wat geld te verdienen!

avatar van Timecop
Uier schreef:

Helemaal mee eens, alleen ik geef toch een 3,0.

avatar van MovieHolic
Leuke vermakelijke film maar zoals Uier inderdaad al zei : "Seen it all before... " En ik vind 77 minuten voor een film wel "verdomd" kort! ondanks dat blijft het duo Chan en Tucker zeer vermakelijk.

Ik ga mijn 3* verlagen naar 2.5*

avatar van FilmFreakDimi
Een tegenvaller op dit gebied, verhaallijn is bekent en voorspelbaar en ik vond het verder ook niet echt toepasselijke humor hebben plus dat er niet zoveel actie inzat en Chan niet zo zijn trucjes liet zien. Een magere film die niet voldoet aan de verwachtingen.

haha, heb me rotgelachen bij deze film. Had deel 1 en 2 nooit gezien dus had geen ervaring met deze 2 gasten samen. Maar Chris Tucker is verdomd grappig met zn stomme opmerkingen.

Was veel minder dan de andere 2 films. minder humor minder actie.
Maar ze blijven wel tof om naar te zien die 2.

avatar van tn2543
Goede film met lekker veel humor. Toch iets minder dan de eerste 2 delen, maar ik vond de film zeker niet slecht!

Carter was ietsjes dikker geworden dat was zo te zien maar hij is zijn humor en grote mond zeker niet kwijt! Naar mijn gevoel was er een stuk minder actie in vergelijking met de vorige 2 delen.

Ik zit eerlijk gezegd toch weer te wachten op een 4e opvolging van Rush Hour.

Ik gaf een 3,5.

tn2543 schreef:

Ik zit eerlijk gezegd toch weer te wachten op een 4e opvolging van Rush Hour.

Ik gaf een 3,5.

Komt er een vierde Rush hour ?