She's the Man (2006)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Andy Fickman
met Amanda Bynes, Channing Tatum en Vinnie Jones

Tiener Viola krijgt te horen dat haar meiden-voetbalteam wordt opgeheven. Zwaar teleurgesteld krijgt ze het plan zich voor te doen als haar tweelingbroer, die toch de stad uit is, en ze neemt zijn kamer in op diens high school. Ze wordt echter verliefd op kamergenoot Duke en een ander meisje valt weer voor haar, wat allerlei misverstanden oplevert.

Ongelooflijk cliche. Bagger geacteerd. 1.5*

leuke film

vond het ook een erg leuke film. dat het natuurlijk een happy end word, is niet zo vreemd. dat is wel een beetje standaard in zulke verhalen maar vond het wel een 4 waard, gewoon omdat ik er wel om heb kunnen lachen

Echt zo'n voorspelbare tiener-komedy, maar o, wat vind ik die leuk!
Bynes doet het grappig (al kan mijn blinde oma natuurlijk ook wel zien dat het eigenlijk een meisje is) en ook de rest van de cast acteert leuk...
Deze films zorgen ervoor dat ik met een glimlach voor de buis zit en die ook nog een tijdje hou...
3,5 * voor mij!

iedereen loopt te zeiken dat het voorspelbaar en cliché was enzo maar daar gaat die film helemaal niet over want het is precies een verhaal van shakespeare alleen dan in een middelbare school dus je wist allang hoe het afliep maar daar ging het niet om
waar het om ging is dat je een shakespeare verhaal ziet alleen dan in een heel grappige versie dus ik geef hem 5*

Erg leuke film. Echt leuke humor, tenminste mijn smaak van humor. Maar het is wel een film die je met meer mensen moet kijken en dan de grappige stukken nog eens moet terug spoelen, zodat je nóg vaker kunt lachen. En ik durf wel te zeggen dat het een van de leukste komedie/tiener films die ik heb gezien.

Blijft naar meerdere keren kijken nog leuk!

Een leuke vermakelijke film, tikkeltje omgeloofwaardig op zijn tijd.
Ze hadden wel iets meer geld uit mogen geven aan de make up.
Heb je een saaie avond, niets te doen :Kijkt lekker weg opzetten.

Het verhaal doet me denken aan de film 'Juwanna Mann' dat die kerel niet meer in de NBA mag spelen en zich dan voordoet als een vrouw om in de WNBA te spelen.. waar hij vervolgens ook verliefd word op een teamgenote dus ik vind het verhaal niet echt origineel maar misschien ga ik hem nog wel kijken

Leuk! Maar, zeg nou zelf...leek ze nou echt op een jongen? Ik vond haar gezicht nog erg vrouwelijk hoor. Ik vraag me af of ik erin zou trappen. Maar dat even terzijde.
Het verhaal vond ik wel erg leuk, natuurlijk wel voorspelbaar maar wat verwacht je anders van zo'n film?
3.5 *

dat mensen hier zich serieus afvragen of ze erin zouden trappen..........mijn god, wat denk jezelf.

voor de rest erg voorspelbare film, maar wel degelijk vermakelijk!

2,5 ster

mooie film

De tekst op de kaft heb ik 50 keer bekeken om hem uiteindelijk te snappen
Je moet het gewoon rustig lezen en vertalen
Probeer maar eens, valt tegen..

Perfecte film 4,0

avatar van stan
Ja ik had hetzelde probleem hoor maar het was me uiteindelijk ook gelukt

avatar van RoOsJ_LoVe
perfecte film
de mooiste in mijn leven
ik heb hem in 3 dagen al 6 x gekeken zo leuk
ik ben ook helemaal gek van films
dus dan moet je bij mij zijn

Vond het wel een leuke film.

ASroma schreef:

Nee, en daarom vond ik het dus niet echt geloofwaardig

avatar van thomzi50
MrNiceGuy90 schreef:

wel leuke humor, wel voorspelbaar maar welke film is dat niet tegenwoordig

2 sterren

Jozzy schreef:
Ongelooflijk cliche. Bagger geacteerd. 1.5*

wel enkele leuke grappen 2*

Leuke komedie. Door de hoofdrolspeelster Bynes die natuurlijk over the top acteert en de rest van de cast blijft het ondanks het standaard tiener film verhaaltje toch wel te doen. Heb een paar keer goed gelachen. Geen top film in z'n soort maar wel het bekijken waard vind ik.

ik vond hem heel leuk. Vond hem niet echt helemaal voorspelbaar.. en sommige stukjes waren echt grappig. heb hem ook en 4.5 gegeven,,
Zeker aan te raden aan mensen die even willen lachen en helemaal voor meiden hihi

Mijn eerlijkheid over deze film?

Ik vond de film echt een meisjes/meiden film. Het was echt een meiden verhaal wat natuurlijk net als hier boven gezegd word goed moet aflopen

Maar verder het verhaal was goed. De hoofdtrol speelster zag er hot uit (als ze niet aan het voetballen was). Ook de andere bijrollen waren vaak mooie meiden;). Een lust voor het oog dus. (daarom heb ik hem denk ik ook afgekeken.
De film kijkt best goed weg dus als je ooit niets te doen hebt. Grijp je kans en bekijk de film even.

mijn stem: 3,5*

Ik heb hem net gekeken en ik vond het echt een hele leuke film. In het begin dacht ik van o nee, het is weer zo'n standaard film.. Maar gelukkig was het dat niet.. Het was echt een grappige komedie... Natuurlijk wel een voorspelbaar einde maar dat moet ook eigenlijk bij zulke films.

Eindelijk dan gezien en wat een teleurstelling.

'She's The Man' begon voor mij al goed met het liedje van The Faders, maar toen dat afgelopen was besefte ik dat het al weer vier minuten zonder humor was geweest en dat had ik niet verwacht van een trailer die me deed lachen op dezelfde manier als Scary Movie dat de gehele tijd deed. Helaas waren (hoevaak ga ik dit nog zeggen?) de beste grappen al in de trailer te zien en nog in een leukere context ook.
Van het "ingewikkelde" verhaal komt ook niets terecht. Opzich is het wel grappig in elkaar gezet, maar echt vermoeiend ingewikkeld en dus grappig (lees: Jack Sparrow's lange dialogen) wordt het nooit. Een vermakelijke tienerfilm is de beste omschrijving van een film die wat mij betreft veel en veel beter had kunnen zijn. Amanda Bynes is alles behalve grappig, maar wat dat betreft ben ik al blij dat het niet Lindsay Lohan is. Van Channing Tatum had ik een jong acteertalent in wording verwacht, maar echt acteren heeft hij hier niet hoeven doen (hopelijk is Step Right Up beter). Het grappigst waren nog wel Viola's vriendinnen en vriend, die eigenlijk de back-up waren voor als de hoofdpersonen niet grappig waren.
En als je meer quotes verwacht in de trend van "Girls With Butts Like Mine, Do Not Talk To Guys With Faces Like Yours" dan wordt je al helemaal teleurgesteld.
Het einde is tenslotte verradelijk. Eerst denk je dat het allemaal uit komt, dan lijkt je droom waar te worden en lijkt Viola er mee weg te komen, maar nee, het wordt weer onnodige dramatrash eerste rangs en uiteindelijk heeft iedereen weer een partner. God, wat kunnen tienerfilms saai zijn.

Matige film die veel meer had gekund.

2.5

Ik vond het wel een grappige film maar ook erg onrealistisch.
Soms verveelde de film mij wel en vroeg ik me af wanneer het weer wat boeiender zou worden. Het einde had wel wat beter gekund

Niet vaak, zet ik een film gewoon uit en kijk hem niet meer verder. Deze film is niet voor mij. Het standaard middelbare school verhaal en dan nog zo slecht gebracht. Het stelt niets voor. De humor vind ik ook niks.
Het verhaal sleept niet mee. Het acteren ...mja...het gaat meer over lekkere meiden en jongens...en het cliche dat die niet kunnen acteren, wordt hier bewaarheid...wat niet wil zeggen dat ik het hier altijd mee eens ben. Enfin mijn laagste waardering ooit 1,5

Marcellos schreef:
mooie film

De tekst op de kaft heb ik 50 keer bekeken om hem uiteindelijk te snappen
Je moet het gewoon rustig lezen en vertalen
Probeer maar eens, valt tegen..

Perfecte film 4,0
Ja helemaal mee eens, vooral dat van de kaft. Lol.. Wel goede film!

Gewoon leuke tienerfilm! 3,5*

Leuke film! 4* ik heb veel gelachen..hihi

Dit was de leukste film die ik in tijden heb gezien! Echt om aan te raden als je zin hebt om te lachen! 4*

beetje meisjesfilm, voor de rest wel redelijk... 3*

avatar van Rianneke_Dan
matig, en vooral makkelijk filmpje.
Het is allemaal erg standaart, maar het kan er nog mee door.
Voor sommige een aanrader, maar ik persoonlijk vond het niet veel.