She's the Man (2006)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Andy Fickman
met Amanda Bynes, Channing Tatum en Vinnie Jones

Tiener Viola krijgt te horen dat haar meiden-voetbalteam wordt opgeheven. Zwaar teleurgesteld krijgt ze het plan zich voor te doen als haar tweelingbroer, die toch de stad uit is, en ze neemt zijn kamer in op diens high school. Ze wordt echter verliefd op kamergenoot Duke en een ander meisje valt weer voor haar, wat allerlei misverstanden oplevert.

er is allang een nieuwe poster van

wow al 1 hele dag ....

Ik heb de poster vanochtend ook al ter beoordeling gestuurt

ok amanda bynes acteert wel grapig vind ik ik denk dat deze film wel grappig word

Trailer is super grappig. Ik denk dat dit een leuke film wordt.

BlueSword
deze lijkt me echt lache maar die tweelingbroer en viola lijken dus echt nie op elkaar.
dat ze dat dan dus niet zien...maarja lijkt me toch nog grappig.

Dit lijkt me echt een geweldig grappige film, ik lag al half dubbel bij de trailer! Kijk er echt naar uit!

Op 27 April in de bioscoop

Hele grappige trailer overigens

dit lijkt me een musthave

Als hij me bevalt in de bioscoop op DVD wel ja. Kijk er steeds meer naar uit. Ik heb geen enkel gebrek aan humor in mijn leven, maar dit lijkt me toch wel éxtra grappig, althans; waarschijnlijk ben ik de enige van mijn vriendengroep die bij dit soort droge films me kapot lacht, maar toch. Een van de drie films uit 2006 die ik in de bioscoop wil bekijken.

avatar van Pieter Montana
4.8 op IMDB na 170 stemmen

6.5 op IMDB na ruim 1600 stemmen
Dat geeft me moed ik ga hem morgen kijken en ben erg benieuwd

avatar van Hilarious
Ziet er een heel toffe film uit. Met Amanda Bynes . Ik ga hem zeker ook kijken. Maar weer duurt het nog zo lang voor hij uitkomt.

Leuke film
Heb op veel momenten gelachen, ook leuk verhaal waardoor er veel komische situaties in voor komen

kArIzMa_TuRk
Deze moet ik zien

avatar van RoOsJ_LoVe
ziet er leuk uit:D

Ik heb deze film gezien op een meidenmiddag in De Kroon in Zwolle waar die in premiere was. Ik lach niet snel om een film maar deze was echt te grappig! Een echte aanrader voor meiden in de puberteit!
- Maartje (16)

avatar van Poisonthewell
Meh dit is inderdaad een film gericht op 'meiden in de puberteit' zoals Eelith al zei. Een doelgroep waar ik als 21-jarige jongen dus niet bepaald bij hoor. En dus ook niet al te veel plezier aan beleefde. Amanda Bynes is fris en de directeur van de school bracht enkele glimlachjes teweeg, maar verder dan 2* kom ik helaas niet.

vermakelijke puberfilm heb wel gelachen.

Vooral het towl-slap was lachen

Gisteren in de sneak gezien. Te flauw.

Heb hem gisteren ook in de sneak gezien. Vond hem echt super grappig. Leuke humor en ik vond de rol van Amanda Bynes dan ook goed neergezet.

Super..!

avatar van Poisonthewell
Nou vooruit, na enige overweging toch maar een halfje erbij. Beste moment uit de film was overigens 'chew like you have a secret'.

avatar van Ouassi
Ben wel benieuwd...

Gister in de sneak gezien. Het was wel een aardige film... de humor mocht er zeker wezen.

avatar van Sunday
In de sneak gezien. Standaard romantisch tienerfilmpje.

Raz
ik lachte me zowieso dubbel om amanda bynes in haar serie op nickelodeon vroeger. en eindstand was : ze werd irritant grappig.

Maargoed , Of ik hem ga kijken? Ja zeker!

deze vond ik tot nu toe dit jaar de grappigste tienerkomedie en natuurlijk Vinnie Jones als voetbalcoach

dr walgvogel
Gaaf man strakke film de Taxi driver van het nieuwe millenium.

avatar van johanm3
dr walgvogel schreef:
Gaaf man strakke film de Taxi driver van het nieuwe millenium.
??????

Leuke film maar niet een die ik zo weer zou kijken

avatar van Bone*Thugs
Ik vond deze film echt erg leuk!
Heb me echt suf gelachen!!
Zeker de moeite waard om te kijken!!