Open Season (2006)

Alternatieve titel: Baas in Eigen Bos

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Jill Culton, Anthony Stacchi en Roger Allers
met de stemmen van Ashton Kutcher, Martin Lawrence en Debra Messing

Het rendier Elliott raakt bevriend met de door mensen opgevoede grizzlybeer Boog, wanneer beide alleen komen te staan tijdens het jachtseizoen. Intussen probeert boswachter Beth, die de beer heeft opgevoed, haar vriend terug te vinden.

avatar van Kondoro0614
Open Season

Een redelijke animatie film over een beer. Is te doen. Helaas beetje te veel animatie films over of met dieren. Waar de Lion King en Madagascar naar mijn mijn mening de beste zijn in dit gebied. Helaas vond ik de grappen niet echt goed geslaagd. En kon er dus ook niet altijd om lachen.. De film begon niet echt fijn, waardoor ik een slechte verwachting kreeg voor de rest van de film. Maar na mate de film door liep vermaakte ik mij meer. Het verhaal van de films is prima te doen hoor, en opzich wel leuk bedacht. Soms iets te kinderlijks, maar goed je kijkt en een Animatie film. Dan is dat niet erg. Het concept was redelijk uitgekomen. Dus je kunt je opzich nog wel prima vermaken. Ik heb hem gezien op Netflix Nederland.

Bantavoer
Een heel leuke animatie. Met veel humor. Goed verhaal. Vooral die Schots sprekende eekhoorns zijn hilarisch. Alleen jammer dat Elliot niet ingesproken werd door Eddie Murphy. Dan was het nog beter geweest. Alleen die jager die denkt dat ie Bruce Springsteen is, irriteerde me soms.

Vond het maar een magere film. Het verhaal en de personages zijn maar erg matig. Hij krijgt een 3 omdat de kids hem wel fantastisch vonden.

avatar van Number23
Dan ook maar die andere bosfilm uit 2006 kijken.
Wederom hersenloos vermaak van iets mindere kwaliteit. 5/10