Open Season 2 (2008)

Alternatieve titel: Baas in Eigen Bos 2

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Matthew O'Callaghan en Todd Wilderman
met de stemmen van Joel McHale, Olivia Hack en Steve Schirripa

Na hals over kop verliefd te worden op Gisele, neemt Elliot's weg naar het altaar een onverwachte wending wanneer Mr. Weenie gekidnapt wordt door een bende verwende huisdieren, vastberaden om hem terug naar zijn eigenaars te brengen. Boog, Elliot, McSquizzy, Buddy en de rest van de Woodland-inwoners zetten een grote reddingsactie op poten voor hun worstvormige vriend en bevinden zich al snel in het kamp van de vijand: de wereld van de huisdieren. Aangevoerd door een minipoedel genaamd Fifi is het leger huisdieren niet van plan Mr. Weenie zonder slag of stoot te laten gaan. Verslaat een minipoedel echt een Grizzly? Zal Elliot ooit met Giselle trouwen?

avatar van m1701
Heb deel 1 niet gezien maar was ook helemaal niet nodig.
Was een verhaal op zich, maar wel een heel mager verhaal.
Grappen zijn leuk voor de rest niet heel bijzonder
Leuk voor een xtje

avatar van galaxydriver32
wel een erg korte film

avatar van baspls
veel minder dan deel 1.

avatar van tattoobob
Inderdaad niet zo geweldig als deel 1,maar toch zeker wel leuk om gezien te hebben.
Op naar deel 3

Dick2008
Vervelende rotfilm, die nog een tikkeltje erger is dan de eerste film, in hoeverre dat nog kan. Dit is alleen maar leuk als je van grove humor en het nodige gooi en smijtwerk houdt. Lelijke animatie en waarschijnlijk weer een poging om te breken met de meer lieflijke Hollywood animatie. Het lijkt meer op een parodie.
De film begint al met het gegooi met konijnen, dat was in de eerste film ook al. Ik weet niet waar dat goed voor is. Daarna volgt weer het pats, boem, knal, bam.... Aan het eind wordt "Close to you" nog even verkracht. Echt niet leuk dit hoor, schijnt humor te zijn. Uch. 2.0

avatar van Antonev
Niet zo leuk als het eerste deel, maar het is wél vermakelijk. In dit deel moesten de filmmakers toch heel wat meer moeite doen om met leuke grappen op de proppen te komen. Dat is niet helemaal gelukt, maar toch zaten er aardig wat leuke momenten in.

Bantavoer
Inderdaad is deze niet zo geweldig als de eerste. Er zit wel genoeg humor in, maar sommige grappen zijn zo geforceerd. Jammer dat ze niet dezelfde stemmen hebben gebruikt. Hoewel ik voor Elliot liever Eddie Murphy had gehad. Verhaal is leuk en de personages zit het ook wel snor. De bekende Schotse eekhoorn is er 'gelukkig' ook weer van de partij. Het enige hilarische van deze film vond ik wel de familie in de trailer of grote caravan en mr. Weenie. Wie noemt zijn hond nou mr. Weenie (oké, het lijkt op een hot dog). Afijn, hopelijk wordt deel 3 leuker en beter.