Bring It On Again (2004)

Komedie / Sport

geregisseerd door Damon Santostefano
met Anne Judson-Yager, Bree Turner en Faune Chambers Watkins

Eerstejaarsstudent Whittier droomt van een plekje in het cheerleadersteam van Tina. Whittier maakt indruk tijdens de audities en wordt aangenomen. Maar Tina vraagt wel erg veel van haar; ze mag zelfs haar vriendje niet meer zien. Whittier stapt uit het cheerleadersteam en richt samen met haar beste vriendin een eigen team op.

ThaNick
Ik verwacht.. hetzelfde verhaal.. andere spelers?

Wel jammer.. toch maar even kijken !!

avatar van WB
WB
Hmmmm, uitmelken is ook een vak! Zucht, het verhaal is nog minder dan deel 1, zo te zien...

Klopt ThaiNick en deel 1 is ook beter WB.
Deze 2 dames stappen uit het team en gaan een eigen team opbouwen van de mensen die zijn afgewezen door Varsity. Uiteindelijk gaan ze tegen elkaar strijden om naar de kampioenschappen te mogen. Bla bla bla vul zelf maar in wie er wint!!!

saske
Slecht vervolg.

ik vond het ook een slecht vervolg helemaal niet leuk en een onverrassend einde pff voor mij een 1

darkRomance
Ik vond het een zwakke sequel. Proberen om hetzelfde 'succes' te halen als bij de eerst film.. soms lukt dat dus gewoon niet.

Yager doet goed niet goed haar best om niet op Dunst te lijken in het eerste deel. Zelfde broddelverhaal, maar stiekem hier en daar toch best aardig. Zal m'n chearleader's fetisjisme wel zijn.

avatar van Mug
Mug
Zoveelste hopeloze tienerfilm met een slecht script, vol karakters en grappen en gebeurtenissen die we altijd al tegenkomen. Ook het acteerwerk is niet om aan te zien, alleen Bree Turner (bitch Tina Hammersmith) zou best eens kunnen doorbreken. Voor de rest was het een vleesfabriek.

Toch 1 ster voor de cheerleader-dansjes, die zagen er wel spectaculair uit.

Een stuk slechter dan bring it on..
Best saai, hoewel sommige stukjes met die Tina erg leuk waren.

Jammer dat deze niet zo leuk is als de 1ste.
Ik had meer verwacht van deze film. Het enige leuke vond ik eigenlijk de cheerleader-dansjes.

Deze was zooo grappig!!

avatar van RoOsJ_LoVe
deze is tenminste nog iets anders dan ze andere films

aardig om te kijken.... heb genoten van de chears

vind deze film ook weer heel leuk
en de chears zijn er heel goed in

avatar van stan
De allerslechtste van de 3 Bring It On films..
Was op Veronica eergister en heb de film dus even gekeken.. Halverwege dacht ik zal ik gewoon stoppen maar besloot toch om de film maar af te kijken..
Was voor mij ook de enige kans om Bethany Joy Lenz is een keer in een andere rol te zien en dat was toch wel een beetje leuk Al had ze toch wel een te overdreven rol

Film krijgt van mij 1,5*

wel een leuke film een 5

avatar van G.1Rl
Echt een slechte film. De eerste was leuk, deze tweede was (zachtgezegd) bagger. Zelfs de chearleader-dansjes konden me niet meer boeien. Deel 3 nog niet gezien, hoop dat deze beter is....

Voor de moeite van het maken van deze film nog 1,5*

avatar van mikey
Vreemd dat deze film zo laag wordt gewaardeerd, niet geheel onterecht overigens. En dat deel 3 dan weer zo'n topper moet zijn. (bijzonder onterecht). Misschien heeft het te maken met het urban gedoe uit het laatste. Volgens mij zat dat ook in het eerste deel (die wel weer erg leuk is). Dit deel gaat over college en ik denk dat daarmee ook alles is gezegd. Verder wat vrouwenproblematiek als jaloezie en bemoeizucht. Alleen Bree Turner weet van dit niemandsdalletje (puur uit commerciele overwegingen gemaakt) iets leuks te maken omdat zij in staat is een hele goede bitch neer te zetten. Haar rol in die masters of horror aflevering Incident of and on a mountain road was ook al niet mis. Gelukkig zit er weinig emo en socio gedoe in deze film waardoor het draaglijk blijft. 2.5

zit te twijfelen tussen en 2.5 en 3* maar omdat ik em toch wel te kijken vond geef ik em tog een voldoende

avatar van Tesni
nog niet gezien, maar ga ik zeker doen. hoop dat hij beter is als nummer 1, en ongeveer net zo als 3. 3 vond ik wel leuk, nummer 1 was een beetje leeg. 3 is echt een aanrader..,,, komt er nou ook een 4de deel???

wel redelijk vermaakt....wel opmerkelijk dat ze het dansen wel erg snel onder de knie hadden:P

avatar van G.1Rl
Tesni schreef:

Ja.. er komt inderdaad een deel 4 (of die is inmiddels al gekomen); Bring It On: In It to Win It.

En dat terwijl ik na het eerste deel al het gevoel had dat ze waren uitgedanst...

Matig, heel matig...
Een van de zovele sequals die eigenlijk nooit zouden moeten gemaakt zijn. Zelfde verhaal als in de eerste, zelfde plot, als je het al een plot kan noemen tenminste.
Als je de eerste niet gezien hebt, is het echter wel een vermakelijke film voor een keer te zien, maar geen 2e keer

avatar van soom
Nou, vooruit, 1*, omdat sommige van de shots wel aardig waren. Ik gaf net het laagste van het laagste namelijk, want eigenlijk is het helemaal niets. Tenenkrommend irritant verhaal, dingen die helemaal niet kunnen, de romance die zonodig in het verhaal werd gepropt komt helemaal niet goed over op mij, erg gemaakt. Het enige lichtpuntje in een verder intens duffe film, was mejuffrouw Whittier, die de acteerprestaties van look-a-like Reese goed onder de knie heeft. 1 hele ster voor deze film.

avatar van amanda22
Nou...sorry ... toen ik deel 1 zag was ik wel enthousiast over een deel 2, maar wat viel deze tegen zeg!!
Het slechtste deel van alle 4 de delen!!

1,5* meer niet

avatar van notorious_kim
Deze film krijgt van mij slecht 2 sterren. De eerste 'Bring it on' vond ik echt schitterend, ik heb er ten volle van genoten. Maar deze is gewoon een slechte remake. Als je van cheerleaden of dansen houdt zoals ik zal je er mss nog iets in vinden dat je aanstaat. De cast is ook volledig verschillend dan in de eerste film.

avatar van Mac Hammer Fan
Mug schreef:

Toch 1 ster voor de cheerleader-dansjes, die zagen er wel spectaculair uit.

Ik deel je mening. Een banale film. Toevallig gezien vandaag en ook helemaal niet mijn smaak.

avatar van Janchii
Film is niet echt zo geweldig, maar heb mij wel beetje vermaakt omdat ik toch niks anders had te doen. 2.5*

Slechte film.

Verhaal slaat nergens op, er zitten slechts 1 of 2 humoristische stukjes in, en het acteerwerk is beneden niveau.

Verder niet te veel woorden aan vuil maken.

1*.

avatar van Littlewouter