Bring It On: In It to Win It (2007)

Komedie / Sport

geregisseerd door Steve Rash
met Ashley Benson, Michael Copon en Cassandra Scerbo

Carson (Ashley Benson) is de aanvoerder van de West High Sharks, een cheerleadersgroep. Wanneer Carson voor een jongen valt van de tegenpartij, een lid van de East High Jets, brengt dit grote spanningen met zich mee. Brooke (Cassie Scerbo) is de aanvoerder van de East High Jets en wil een persoonlijke confrontatie met Carson. Dit loopt uit de hand en beide teams zijn gediskwalificeerd. Nu beide teams niet meer met de kampioenschappen mee mogen doen valt er nog maar één ding te doen: samenwerken.

Nope. Het zijn er vier...

Ik heb deze film nog nooit gezien en ook nog nooit gehoord het lijkt me een leuke film...
...want ik ben 11 en ik kan het leuk vinden wie weet????

avatar van Lexcoaster
BlueJudaskiss schreef:
Nog zo'n meesterwerkje van topregisseur Steve Rash...

Steve Trash is een betere naam...

sovanjana schreef:
...want ik ben 11 en ik kan het leuk vinden wie weet????

Ik vond de eerste zelfs leuk en ik ben 'iets' ouder...

avatar van Veruca
Lexcoaster schreef:

Steve Trash is een betere naam...

Ik vond Cant Buy Me Love anders best een leuke film

The Scorcher
Leuk om naar te kijken maar wel beter dan de vorige sequels.

Gisteren met mijn vrouw zitten kijken en moet eerlijk zeggen dat er een aantal scènes in zaten waar ik best een glimlach van op mijn gezicht kreeg (en dan heb ik het niet alleen over de korte rokjes).

Natuurlijk is deze film een beetje "corny" maar voor een low -budget productie hebben ze het redelijk gedaan.

2,5 ster.

Haha wat slecht was deze film eigenlijk
Maar het concept is gewoon leuk, en de cheerstukjes zijn toch wel heel vet om te zien.
Die gorilla / guerilla-grap vond ik stiekem wel heel grappig.

Ik heb serieus nog nooit zo'n slechte film gezien.

avatar van Nagini
Wat een totale ramp zeg.
zoooo over-acted.. slecht verhaal, barst van de stereotypes.

Heb 'm na 20 minuten afgezet. Bluh.

Nagini schreef:
Wat een totale ramp zeg.
zoooo over-acted.. slecht verhaal, barst van de stereotypes.

Heb 'm na 20 minuten afgezet. Bluh.

Met alle respect van de wereld, maar als je van een film 20 minuten heb gezien (of de film goed wordt bevonden of niet) heb je, naar mijn bescheiden mening, geen stemrecht.

avatar van LOVExxYOU
oke de acteerprestaties waren niet erg goed , maar mensen wat is Michael Copon hot !!!!!! Alleen daarom heb ik die film 3x bekeken, voor de rest is het een flop
maar toch 4.0*

maar toch 4.0*

Typisch. Een 4 omdat 1 kerel lekker is. De rest van de film is kut, maar dat maakt niet uit Je geeft natuuuurlijk een cijfer op basis van het uiterlijk van de acteurs.

avatar van LOVExxYOU
dualcia schreef:

toevallig wel ja problemen???

ik vind dit wel een leuk vervolg. niet zo goed als de eerste natuurlijk . maar wel ietsje leuker dan de tweede en derde vind ik.wat ik leuk aan de film vond is dat ze allemaal samen moesten gaan werken. terwijl ze eerst rivalen van elkaar waren.

één van de betere van de reeks. Verhaal vond ik heel leuk. De dansen vond ik mooi. Ik vond het wel redelijk acteren.

avatar van Olivia
Kan dit nou nog leuk blijven na deel 1, 2 én 3?

Ik vind dit een van de niet de beste van de reeks, de eerste is en blijf natuurlijk de beste. Die ene jongen waar Carson verliefd op wordt vind ik persoonlijk heel irritant overkomen, en zo knap vond ik hem helemaal niet.

avatar van mikey
Aiii catfight...

Cheerleaders rulezzz Cheer Rumble!

avatar van m1701
Film was leuk maar niet zo leuk als de vorige delen.
Vond de haat tussen de teams niet echt goed uit gewerkt.
Ik miste de competitie tussen de team (Shets - Flamingo's)
Ging me iets te veel over liefde en vriendschap.....
Dus helaas maar 2,5*

avatar van erpunited
Weer een standaard bring it on film. Ik vind hem niet zo goed. Ze kunnen goed dansen maar acteren dat kunnen ze niet. Het verhaal vond ik ook maar slap. Nee geen topper

Doe ik ook hoor @ TWILIGHT 8D

Ik vind het een heerlijke film. Ik hou echt van dansfilms en dat soort films, ookal lijken ze allemaal op elkaar

avatar van galaxydriver32
Ik hou van dit soort films, ook al is het super voorspelbaar. Zulke good-feeling films tussen alle heftigere films door doet goed! Ff afstomen.

avatar van FILM!BOY!
Erg voorspelbare en matig geacteerde film, maar hij was wel vermakelijk. 3,0

Dick2008
Vergeleken met All or nothing, die ik van de week nog heb gezien, valt deze toch wel tegen. Wat kunnen die meisjes weer vals tegen elkaar doen, haha, dat wel. Technisch gezien niet slecht gemaakt. Het acteerwerk is maar matig, maar ja, vaak zijn het onervaren, beginnende jonge mensen in dit soort films, al vind ik de volwassenen ook niet zo geweldig spelen.
Ik vind dat bij deze film wel veel drama en ook romantiek aan te pas komt. Misschien grappig maar nergens leuk en vaak saai zelfs. Het cheerleaden of wat er oorspronkelijk nog van over is, komt hier wel veelvuldig aan te pas en veel competitie. Kan op dit punt dus weer heel leuk zijn om te zien. 2.0

avatar van rep_robert
Tja, wat moet je hier van zeggen. De film is op bijna alle fronten abominabel slecht. De dialogen zijn om te huilen, de typetjes zijn zo typisch dat ze allemaal irriteren en het script is ook ontzettend brak. Vooral die jongen in de hoofdrol die tegen zijn ouders vertelt dat hij naar Vechtkamp gaat, maar eigenlijk liever naar Cheerleading camp gaat is wel om te janken. Ik kan best begrijpen dat meisjes hier een boel in zien, maar ik niet in ieder geval.

Gelukkig hebben we de mooie/leuke dames in bikini nog en is Ashley Benson ook een lust voor het oog. Daardoor ben ik die 90 minuten eigenlijk nog relatief eenvoudig doorgekomen als je kijkt naar de kwaliteit van al het overige in deze film.

ik vind dit wel een leuke deel.denk ik ook wel iets beter al 2 en 3.maar deel 1 blijft het leukst vind ik.

avatar van BlueJudaskiss
Mezelf mee gaan martelen omdat de films binnenkort van Netflix verdwijnen en ik mijn smaak eens wilde uitbreiden. Oke: 'martelen' is overdreven, maar boeiend is anders. Americana met moddervette moraal, die aardig in beeld gebracht is.