Bring It On: All or Nothing (2006)

Komedie / Sport

geregisseerd door Steve Rash
met Hayden Panettiere, Solange Knowles en Gustavo Carr

Britney Allen (Hayden Panettiere) is de teamleider van het cheerleaderteam op de hoog aangeschreven Pacific Vista High School. Wanneer zij te horen krijgt dat er een auditie komt om in een programma van zangeres Rihanna op te treden, schrijft ze haar team in. Echter, haar vader krijgt een nieuwe baan en ze verhuizen naar Los Angeles waar Britney naar de multi-etnische Crenshaw High School moet gaan. Hier is het nog niet zo makkelijk haar cheerleadercarrière opnieuw op te pikken.

avatar van AHWA
Dit was natuurlijk weer helemaal niets. Een formulefilmpje waar ik moeite moest doen om wakker bij te blijven. Dat hele gedans doet me verder niets, dus dan blijft er niets meer over dan een paar mooie dames, met Hayden Panettiere voorop en Solange Knowles heel, heel, heel, heel ver achteraan.

avatar van DeCol
De derde Bring it On alweer en er is zelfs nog een vierde. De voorgaande al gezien en ook deze toch maar gekeken met mijn vriendin. Hij is natuurlijk vanaf minuut 1 al zo voorspelbaar en ik verwachte dus ook niet anders. In het eerste deel van de film leek hij af te steven op een toch redelijke film waar ik 2,5* voor wilde geven.

Ik heb echt moeten lachen om een paar scenes omdat het zo flauw was. Het acteren is natuurlijk zwaar ondermaats en qua knappe dames viel het eigenlijk wel tegen.

Wat het soms in deze films ook wel goed doet is het dansen. Niet dat cheerleading echt leuk om te zien is maar heel soms zit er wel eens wat leuks bij. In deze film echter niet. Ik stoorde me vooral aan de eindwedstrijd. Die was zo chaotisch gefilmd dat je eigenlijk niks mee kreeg van het dansen.

Tenslotte was die domme Sierra wel grappig, ook weer flauw maar je moet toch iets leuks vinden als je naar zo'n film kijkt.

avatar van iris.vessem
niet de beste film... verder kon ik er wel goed naar kijken

avatar van horrorfreak23
Wel een leuke film om eens te zien maar meer ook niet. Ik heb me wel mateloos geërgerd aan de vrouw die de moeder van Britney speelde. Komaan Haar moeder lijkt nog geen 10 jaar ouder dan zijzelf. Voor de rest wel redelijk.

wel een aardig vervolg. niet zo goed als de eerste. maar wel weer ietsjes beter dan de tweede. maar verders was hij wel grappig.

Geweldige film!
vooral met Hayden Panettiere.

vind deze fillm erg goede en leuk, en ik ben een grote fan van Hayden Panettiere

dus 5 sterren..

Niet super, maar wel een leuke chickflick om een keer gezien te hebben.

kleinepierik
Leuke film

avatar van rep_robert
Ik heb zo het idee dat deze film zo hoog scoort vanwege Hayden Panetierre, dit deel scoort zelfs hoger dan deel 1, terwijl die toch wel wat beter is dan deze.
Want ondanks Hayden is dit echt een pauperfilm eerste klas, vol met slecht acteerwerk, moraaltjes waar zelfs een kind van 6 om moet lachen("cheerhoe" en dat soort onzin)...echt tenenkrommend slecht.
Ook boeit het cheerleaden me eigenlijk ook vrij weinig tot helemaal niets, dit is echt puur een film die ik kijk vanwege de leuke dames en Hayden.
Die stelt me gelukkig niet teleur, ze is prachtig als altijd en maakt het toch nog het aanzien waard. Er zitten ook nog een paar leuke/flauwe grapjes in, waardoor deze film nog in ieder geval 1,5* scoort bij mij.

o0Mayumi0o
Vond het een redelijke film Heb de rest van de delen niet gezien, misschien dat dat het is. (als ik sommige hier moet geloven)
Hayden is een leuke actrice, deed het erg goed imo.
Verder waren de dansjes erg goed en het verhaal niet zo slecht als ik dacht, alleen was Rihanna een afknapper, ik heb iets tegen haar denk ik (sorry mensen ^^)

avatar van the new guy
Om te kotsen. Al zappend steeds weer gevolgd. Af en toe moest ik wegzappen om niet weg te kwijnen uit plaatsvervangende schaamte.

Waarom wordt deze Amerikaanse onzin in Nederland uitgezonden? Amerikanen vinden dit al om te kotsen, laat staan onze cheerleader-loze cultuur. Alsof het paard van Sinterklaas in Amerika zou worden uitgezonden (en dan is dat nog een goede film).

Yes, ik haal het gemiddelde naar beneden!

avatar van Zola-22
Erg goed in zijn genre.
een echte chickflick film.

avatar van Qwix
2,0* voor Hayden Panettiere, zij was dan ook het enige reden waarom iemand dit ooit zou willen kijken.

avatar van Courtes
Soms heb ik echt het id dat een film bij elke cliché een subsidie krijgt ofzo, echt lachwekkend .
Al met al wel genoeg gelachen nog (?!) voor een 2.5.

avatar van juliegirlxoxo
Het is wel een cliche film,maar ja als je er niet tegen kunt moet je niet naar de Bring It On films kijken.

Hayden is echt geweldig in deze film,Solange doet haar werk ook goed,en ook de bitch in het verhaal doet speelt haar rol geweldig.
Helaas komen er voor mij iets te veel punten van de eerste film er weer in,akoord het gaat over cheerleaden maar de spirituele vingers enzo,en als je goed kijkt hebben Kirsten van de eerste film en Hayden van deze toch wel wat gelijkenissen,niet aleen op uiterlijk maar ook de rol dat ze spelen,het domme,lieve blondje dat niet zo dom is als eerst lijkt in de film

avatar van jumpstylemovie
Overdreven cliche (hoe is het nog mogelijk) en eigenlijk precies wat je kan verwachten van een low budget dansfilmpje. Het was niet om te kotsen en een aantal meiden waren knap maar er zit te grof taalgebruik in voor een kinderfilm (terwijl een zielig dans filmpje als dit wel voor kinderen bedoeld hoort te zijn) en ik word al gek bij de gedachte aan tiener meiden die dit goed durven te noemen.

Dick2008
Na de eerste Bring it on-film, geen andere film meer gezien uit deze reeks. Leek me ook wel wat afgezaagd met dat cheerleaden, bovendien speelt Kirsten Kunst er verder niet meer in.
Toch is dit wel een verrassend aardig filmpje, wat hoofdzakelijk komt door het leuke spel van Hayden Panetierre. Weliswaar zet die vaak een domme blondjes-rol neer, maar goed, daardoor wordt de film juist leuk. Gus Carr doet het ook aardig, alleen Solange Knowles speelt wel matig.

De film is zelden echt komisch en zit vol met clichés maar is wel grappig om te zien. Het zit op het niveau van een American Pie-film, alleen dan nu met vooral meiden onderling. Wordt richting het einde wel weer wat minder, waar er weer een competitie aan de orde komt. Toch zit er maar weinig cheerleaden in. Er is meer (show/break)dance, onderlinge vetes en wat romantiek en jongelui die zich uitsloven om de beste te zijn.
Maar er hangt wel een lekkere sfeer in deze film. 4.0

avatar van yeyo
Gepriviligeerde blonde queen bee moet haar preppy bestaan plots inruilen voor.. het harde leven op een Dangerous Minds-achtige school. Daar zal ze het vertrouwen moeten leren winnen van de gebruikelijke personages: het dominante meisje die haar ongelofelijke kwetsbaarheid beschermt onder een façade van stoere praat, de volledig in gebroeders Wayans-slang pratende sassy black girl genaamd Krinisha die eigenhandig de Afro-Amerikaanse emancipatie met minstens 50 jaar terugstelt en de ghetto love-interest met onduidelijke etniciteit-we zouden natuurlijk niet willen dat onze All American Girl met een échte Hispanic of zo ligt te flikflooien. De film draait rond een soort danswedstrijd georganiseerd door Rihanna en ik zat me heel de tijd af te vragen hoe ze Riri's aanwezigheid gingen truceren-bleek ze er warempel nog in te komen ook. Tip voor een artistiek verantwoorde "tripe bill" samen met Wild Child en Legally Blondes.

HALVE TAMME.
happy16003 schreef:
hoe bekijk ik deze film??
Op Moviemeter kan je trailers kijken / plot lezen van een film / discusseren over
films & recensies schrijven. Dus als je deze film wilt zien dan moet je hem kopen,
kijken wanneer hij op tv komt ( klik ) of pindakazen ( klik ).

avatar van tattoobob
happy16003 schreef:
hoe bekijk ik deze film??

Dvd kopen en de gebruiksaanwijzing op je dvd speler volgen.
Of eventueel wachten tot hij op t.v langskomt.

dit is weer een beter deel dan de 2de deel.niet beter dan de eerste.maar nog steeds wel vermakelijk.

Totaal onschuldig tussendoortje. De film is overduidelijk bedoeld voor de Amerikaanse (tiener-)markt, waar cheerleading een serieuze tak van sport is. Film heeft als groot voordeel dat je er je gedachten niet bij hoeft te houden, want het verhaaltje stelt helemaal niks voor.