Bring It On: Fight to the Finish (2009)

Komedie / Sport

geregisseerd door Bille Woodruff
met Christina Milian, Rachele Brooke Smith en Laura Cerón

Cheerleader Lina Cruz hoopt met haar team de Spirit Championships te winnen. Als haar moeder echter hertrouwt moet ze meeverhuizen naar Malibu, waar ze te maken krijgt met een nieuw huis, nieuw stiefzusje en het ergste van alles: een nieuw cheerleaderteam dat niet kan tippen aan haar oude groep.

avatar van Pantoffel
Vond ik de minste van de Bring it on films die ik al gezien heb.

Leuke film! Wel een wat voorspelbaar einde... Maar wel een leuk einde! De andere delen nog niet gezien. Mensen die ze wel hebben gezien: moeite waard om te kijken? Deze wel!! 4*

avatar van DonOswaldo
Movie_Girl schreef:
Mensen die ze wel hebben gezien: moeite waard om te kijken?

Als je deze leuk vond, kan je van die anderen ook wel genieten hoor. Vooral Bring It On: All or Nothing.

avatar van juliegirlxoxo
Het cheerleaden leek meer op dansen dan in de andere films.Wel een toi7ffe vehalen lijn maar ze konden er wat anders van maken als het chearleaden echt chearleaden was.

avatar van m1701
Hele leuke film.
Milian is helemaal niet zo slecht als actrice! Ze deed het
zeer geloofwaardig.
Vond het verhaal ook erg leuk en het chearleaden was ook erg leuk
Moeite waard

Leuk vrouwtje die hoofdrolspeelster;)! En ze kan ook wel goed dansen..

egt super slecht!

avatar van Elineloves
Ik kom er gewoon nu pas achter dat Milian in de hoofdrol was, ze kwam me al zo bekend voor...

Deze film is een wandelend cliché, totaal niet vernieuwend, voorspelbaar van begin tot eind, met stereotype personages die allemaal net niet goed genoeg uit de verf komen.

Toch heb ik me aardig vermaakt. De dansjes zagen er goed uit, het sfeertje was oké en de film is prima om samen met vriendinnen te kijken, dus je kunt heerlijk kakelen en commentaar geven op de personages zonder dat de mannen zich er aan storen.

Milian als actrice kende ik nog niet, alleen als zangeres, maar ze zorgde toch voor een aardige verrassing. Zei al direct dat het een erg mooi meisje was, maar ook haar acteerwerk is best goed.

Leuk feelgood filmpje voor een girls night.

avatar van Naomi Watts
Elineloves schreef:

Milian als actrice kende ik nog niet, alleen als zangeres.

Ahum

avatar van Elineloves

Oh, verrek! Toch niet zoveel indruk gemaakt dat ik 't me herinnerde dan, of 't komt door 't feit dat ik haar niet eens herkende in deze film. Dan heb ik dr nu inderdaad in twee films gezien en was dit niet haar eerste, foutje.

avatar van Naomi Watts
Heb ik ook wel eens, wel erg grappig dat je twee keer tot dezelfde conclusie komt.

ik vind dit de allerbeste ! Heb echt zitten genieten

avatar van mikey
Deel 1 bewijst toch dat een film over sjeerleaders niet per definitie onleuk is. Maar elk deel wordt steeds dommer en graplozer. Er is ook geen cynisme meer over in deze films. Ik heb nog maar 10 m. gezien: dit is te simpel.. maar milian is wel lekkurr ondanks haar nasale rotstem

avatar van mikey
woah de tjeerleaders zijn echt urban en competatief.

Dominootje
Cody!
Verder gwn lekker standaard filmpje op de zondag-dans-avond

avatar van 606
Are you here sister from another mister. lol

BTW, er is een groot gelijkenis met deze Fired Up (2009).

Dat Jaguar go, gedoe als de cheerleaders vertrekken.

cma
Weer zo'n baggerfilm met lui die niet kunnen acteren. Op die tv kunnen ze beter testbeeld geven, dan dit soort troep. Bleeghhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Die Christina Milian is ook een echte del sinds ze gekochte tieten heeft. Als ze ze nu eens chique verpakte dan was het een ander verhaal geweest. Ze kan een voorbeeld nemen aan Jennifer Lopez, die is sexy, maar nooit ordinair.

dit vind ik eigenlijks toch wel een geslaagd vervolg.heb me zeker wel vermaakt.nu een tijdje geleden weer.moet de reeks maar weer eens zien.