Honey (2003)

Drama / Muziek

geregisseerd door Bille Woodruff
met Jessica Alba, Mekhi Phifer en Lil' Romeo

Honey Daniels (Jessica Alba) wacht haar hele leven al om de wereld haar dans-moves te laten zien, maar alles wat ze graag wil, is net een stap te ver. Jarenlang hebben karakter en ambitie de danseres en eerzuchtige choreografe de moed gegeven om door te gaan, ondanks het feit dat de mensen die veel van haar houden twijfelen aan een mogelijk succes in zo'n moeilijk vak.

avatar van steffieboy71
leuke onderhoudende dansfilm

avatar van Decec
Een goede drama/muziek/romantiek film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Prima dansscene...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...

avatar van yeyo
Compleet zinloze avond met gedwongen dansfilm doublebill en bier deel 1:

Dit lichtverteerbaar feel good filmpje was een aangename verrassing. Kleine honeybee Alba is perfect gecast als verantwoordelijke meid uit de projects met een sterk moederinstinct. Met haar stralende glimlach en 'can do attitude' helpt ze de kleine bad boys op het rechte pad! De typische 'red ons jeugdhuis' plot is fijn gebracht met de gekende stereotypen (zal Honey op het einde kiezen voor de ruige barbershop hunk met een gouden hart of voor de gluiperige platenbaas met een terugwijkende haarlijn?) en door zijn kleurrijke, typische vroeg 2000 Nickelodeon look en luchtige pop rnb soundtrack lijkt de film zich af te spelen in een soort gezellig bubblegum-ghetto. De uplifting 'ik geloof in mijzelf!' finale als knipoog naar de betere musical van weleer is de kers op de taart.

Ik heb het al gezien op televisie in 2006 bij rtl5 honey 2003 Jessica Alba,Mekhi Phifer,Lil Romeo Miller,Joy Bryant,Zachary Isaiah Williams,Laurieann Gibson,en David Moscow

leuke film,heb me wel vermaakt.ik hou wel van dansfilms.

avatar van IH88
“Honey, you got skills. And that's gonna take you places.”

Vederlichte dansfilm. Jessica Alba heeft iets sympathieks over zich en dat komt goed van pas bij het spelen van Honey. Honey is een jonge vrouw die kinderen, die opgroeien in een probleemwijk, op het rechte pad probeert te houden door middel van dansen. En zelf droomt ze uiteraard van een danscarrière in muziekclips.

Ondanks de criminaliteit en een aantal louche figuren blijft een Honey een luchtige en vrolijke film. De positiviteit straalt er vanaf en met de muziek en de sterk gechoreografeerde dansnummers is het moeilijk om stil te blijven zitten. Met Alba als stralend middelpunt.

avatar van bengeltju
Één van mijn favoriete dans films! Prima cast en music..Deze film kan ik zonder verveling dagelijks kijken.. Love that movie ❤️