Honey: Rise Up and Dance (2018)

Alternatieve titel: Honey 4

1 stem

Drama / Muziek

geregisseerd door Bille Woodruff
met Teyana Taylor, Bryshere Y. Gray en Sierra Aylina McClain

Skyler wil graag bij het dansteam van haar getrainde zus Tosha horen om mee te doen aan een wedstrijd waarbij een universiteitsbeurs te winnen is. Haar familie en vriendje twijfelen echter aan haar kwaliteiten als danser. Skyler wil hun ongelijk bewijzen en traint non-stop in de underground danswereld van Atlanta. Daar ontmoet ze Tyrell, die haar nieuwe dansvaardigheden aanleert.