• 10.527 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Sean Cisterna

Met onder meer: Sarah Fisher, Luke Bilyk en Chantal Kreviazuk

Gesproken taal: Engels

Plot Kiss and Cry

Carley Allison is een adolescente met heel wat talenten. Ze munt uit in het kunstschaatsen. Maar het geluk zit haar niet mee: op een dag krijgt ze te horen dat ze een zeldzame vorm van keelkanker heeft. Haar familie en haar vriend John helpen haar deze tegenslag te verwerken en geven haar hoop. Ze blijft niet bij de pakken zitten en vindt kracht in het zingen voor een onlinepubliek.

avatar van centurion81

centurion81

• 2036 berichten

Mac Hammer Fan "Carley Allison is een adolescente met heel wat talenten"

You're a poet and you don't know it

avatar van Kliko_Green

Kliko_Green

Prima film met een goed waargebeurd verhaal. De introtekst snap ik niet helemaal. Het gaat vooral over een levensvolle tiener die kanker krijgt, het verwerken er van en de mega liefde om haar heen.

De echte beelden en het feit dat de hoofdrolspeelster goede vriendinnen was met Carley zorgt voor kippenvel momentjes.

avatar van IH88

IH88

“Always smile!”

Er zijn al ontelbare films gemaakt over een persoon die moet omgaan met kanker, maar het blijft (mits goed uitgevoerd) een indrukwekkend onderwerp om een film over te maken. Kiss and Cry wil vooral laten zien hoe positief een mens kan blijven onder zulke zware omstandigheden. Je moet soms tegen dat Amerikaanse sentiment kunnen, maar gelukkig weet de regisseur het binnen de perken te houden. Ook door actrice Sarah Fisher, en dat zij beste vriendinnen was met de echte Carley Allison zal ook hebben meegeholpen bij haar ijzersterke acteerprestatie.

avatar van Epitaph

Epitaph

Nooit geweten dat Christiano Ronaldo een relatie met Carley Allison heeft gehad, hij is erg goed gecast.

avatar van Jeilloc

Jeilloc

Epitaph schreef:

Haha, Luke Bilyk lijkt daar erg op.

Maar ik denk dat hij gecast mede omdat hij en Sarah Fischer allebei een verleden hebben bij de Canadese drama/soap Degrassi. In het echt zijn ze ook bevriend.

avatar van Jeilloc

Jeilloc

Prima tearjerker van Canadese bodem. Films gebaseerd op waargebeurde verhalen zijn, mits te goed gedaan worden, looking at you, Hidden Figures, altijd tof.